Колеги как се слага това?????
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- piNky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
Защо да няма смисъл.
Врътките при нас предполагам са потенциометри. Не виждам нищо странно и сложно да се направи електронен блок, който да връща определени стойности на съпротивление при зададени параметри в един EEPROM например.
Врътките при нас предполагам са потенциометри. Не виждам нищо странно и сложно да се направи електронен блок, който да връща определени стойности на съпротивление при зададени параметри в един EEPROM например.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Излиза че аз съм с климатик --така ли -справка в галерия:( ... Някой ще ми покаже ли на снимка какви са врътките на климатроника ...... А като се замисля --няма как да стане на модел с плъзгачите --защото са със жила а не с моторчетаSaSo написа:piNky написа:Как да разбера с климатик ли съм или с климатроник?
Ако си с врътките и отстрани вляво копче със снежинка значи си с климатик... Иначе с хоризонталните врътки - климатроник..
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Аве ей, управлението на клапите за къде да духа на врътките е с жила, а тука е електронно. Ще стане дедовия 

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Само да ви подпаля фитилите.
Това, че сте с "часовници" означава ли, че сте с климатик? Или би могло да означава също, че сте с климатроник, обаче електронният блок е дал фира(не може да командва оборотите на вентилатора-често срещан проблем, решава се със смяната на едни транзистори, ама кой да ползва търсачката) и са ви сменили хоризонталните "врътки" с "часовници" и са монтирали съпротивление("часовниците" си имат кабел, а конзолата си има дупка за съпротивлението). Или както кавзаше Щирлиц: информация за размисъл. А мислете сега!
П.П. Nemiroff, сельодка и руски черен хляб - животът е ПРЕКРАСЕН!!!



Това, че сте с "часовници" означава ли, че сте с климатик? Или би могло да означава също, че сте с климатроник, обаче електронният блок е дал фира(не може да командва оборотите на вентилатора-често срещан проблем, решава се със смяната на едни транзистори, ама кой да ползва търсачката) и са ви сменили хоризонталните "врътки" с "часовници" и са монтирали съпротивление("часовниците" си имат кабел, а конзолата си има дупка за съпротивлението). Или както кавзаше Щирлиц: информация за размисъл. А мислете сега!



П.П. Nemiroff, сельодка и руски черен хляб - животът е ПРЕКРАСЕН!!!

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Абе тва е страшно готино
нека колегата да каже как се слага
аз съм с климатроника с хоризонталните връти
голяма работа сте още големия борд не съм сложил а ся и това
по добре ми кажете че не става че вече се запалих 







- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
дай да ги видя тея хоризонтални врътки -- колеги пуснете една снимка ,че въобще не згрявам за какво става думаkumo82 написа:Абе тва е страшно готино![]()
![]()
нека колегата да каже как се слага
аз съм с климатроника с хоризонталните връти
голяма работа сте още големия борд не съм сложил а ся и това
по добре ми кажете че не става че вече се запалих

- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
klintan66 написа:Излиза че аз съм с климатик --така ли -справка в галерия:( ... Някой ще ми покаже ли на снимка какви са врътките на климатроника ...... А като се замисля --няма как да стане на модел с плъзгачите --защото са със жила а не с моторчетаSaSo написа:piNky написа:Как да разбера с климатик ли съм или с климатроник?
Ако си с врътките и отстрани вляво копче със снежинка значи си с климатик... Иначе с хоризонталните врътки - климатроник..
Да и аз бих бил благодарен ако някой покаже снимка кое е климатика и кое е климатроника?
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
виж в галерията ми има снимка на хоризонталните връткиjustboy написа:klintan66 написа:Излиза че аз съм с климатик --така ли -справка в галерия:( ... Някой ще ми покаже ли на снимка какви са врътките на климатроника ...... А като се замисля --няма как да стане на модел с плъзгачите --защото са със жила а не с моторчетаSaSo написа:piNky написа:Как да разбера с климатик ли съм или с климатроник?
Ако си с врътките и отстрани вляво копче със снежинка значи си с климатик... Иначе с хоризонталните врътки - климатроник..
Да и аз бих бил благодарен ако някой покаже снимка кое е климатика и кое е климатроника?

- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
ахааа , ясно ---сега се сетих - то предишната ми кола беше така ---обаче имам силни съмнения , че от тези врътки зависи дали е климатик или климатроник ....защото неможеше да се нагласи на 22 градуса примерно и да поддържа тази температура ... по скоро трябва някакъв електронен блок да има някъде из колата ...
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
налучквам .... значи най вероятно третата букса управлява жалузите ....а другите две би трябвало да станат. т.е. оставят се клапите с жила отворени и ще духа отвсякъде .. . само по средата ще може да се спират от врътките между решетките .....То и това ако стане се почва преправяне и отвън. и айде на седмиците
а и да питам -на средната конзола врътките не светят ли на някои модели или се бъркам ---та ако има някой такива за продан да казва...



- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
klintan66 написа:налучквам .... значи най вероятно третата букса управлява жалузите ....а другите две би трябвало да станат. т.е. оставят се клапите с жила отворени и ще духа отвсякъде .. . само по средата ще може да се спират от врътките между решетките .....То и това ако стане се почва преправяне и отвън. и айде на седмиците![]()
![]()
а и да питам -на средната конзола врътките не светят ли на някои модели или се бъркам ---та ако има някой такива за продан да казва...
Да, светят . Под всяка една от тези врътки на платката има по една лампичка в светловод , която е за 12 V. като на средната врътка, която управлява вентилатора лампичката е поставена в два светловода от двете стрнаи на самата лампичка и чрез нея се осветява и долу запалката . За да извадиш тези лампички , вадиш целият блок който излиза като натиснеш отлява с една отверка до копчето за нагревателя. След това дърпаш напред и излиза цялата кутия с управлението .Кутията се държи на две букси , вадиш ги и после самата кутия е с четири видии. Развиваш ги и имаш достъп до платката на която са сложени всички неща. За да извадиш платката от кутията първо махаш всяка една от врътките, като всяка хоризонтална врътка е застопорена към платката с по един щифт,който минава през цялата и дължина. В горният край щифта има едно пластмасово зъбче -натискаш го с отверка и щифта излиза и после падат и самите врътки . .Под всяка от врътките ще видиш тези лампички.Те са запоени на самата платка, а самата платка е хваната с още четири видии за кутията. Внимавай като слагаш новите лампички да не прецакаш някоя писта ...Пробвай както е така разглобено всичко като закачищ отзад двата куплунга и светни фаровете кои от лампичките на врътките не ти светят. По принцип си търси червени лампички ,но става и с бели -дори имат по-наситен цвят от червените, но пък се губи синхрона в цвета между таблото и тези врътки .
Успех с ремонта !
Описаният случай е за колегите с хоризонтални врътки и градуирани върху тях градуси -климатроник !
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Колега , мерси ,за информацията . А тези -снимка в галерията --могат ли да се направят да светят..... и как мога да прикача снимка към мнението си
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани