И пак тези гърмежи.
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
dj_ennsy_1 написа:Като й пуснеш повече газ се дави... вдигнала е разхода... според мен изгарянето не се извършва добре-каза че бобините са ОК? А кабелите до тях дали са изправни? Лулите проверил ли си ги дали не са се нацепили...
Ако кабелите не са наред бобините ще правят проблем поне така си мисля лулите съм ги проверявал наред са си здрави нямат напукано или нацепено.
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
Re: И пак тези гърмежи.
ако ти гърми при палене значи клапана на газта не затваря хубаво и пропуска по малко газlittlerock написа:Колеги знам че ви е омръзнало но вие сте последните към които мога да се обърна за съвет значи колата е е34 520 24V 91г.с газ при мен интересното е че никога не ми е гърмяла в движение или на ниските обороти а само при палене не винаги.Сменил съм платната на изпарителя свещите са нови бобините са замервани и са си наред дайте някакви идей или съвети от какво може да е нямам въздушен филтър заменил съм го със (спортен за 15 лв) дебитомера ми е прецакан и съм го изключил колата си пали и работи на бензин без проблем но не мисля че това е причината за гърмежите.
Искам да благодаря предварително за съветите и мненията.



- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
филтърчето на газта е сменено.Имам и допълнителен клапан за който ми говориш сложил съм го точно преди тройника на газта и пак от време на време БУМ.И сега това менене на обороти за което бях споменал по горе направо ме дразни.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
какъв клапан имаш преди тройника на газта бе колега
я сложи една снимка да видим за какво става дума...

колега иаз ги имах същите проблеми мененето на обороти те се оказа от испаритела макар че беше нов смених го и всичко заспа но гармежи те от време на време останаха и то гарми само при палене ходих при един газаджия сложи ми вапросния клапан преди троиника и вика готовси да ама не след малко брамчене из града започна пак тогава отидах при втори поиграси малко с колата пали гаси гармя и накрая взе да я пали без да гарми направи дваисетина опита и така до днес та неговата логика беше че от карането се натрупва неизгоряла гас в колектора и когато е загасиш ипосле палиш (моита пали винаги на бензин ) се получава богата смес ита киха при палине този човек реши вапроса по следния начи изфорсира я до 2000 2500 оборота ия гаси тогава така колата при тези обороти докато изгасне изгаря тази гас дето е в колекторите и после при палене всичко е океи опитаи така и ти да видеш може да има резултат аз поне така се избавих от кихавицитеlittlerock написа:филтърчето на газта е сменено.Имам и допълнителен клапан за който ми говориш сложил съм го точно преди тройника на газта и пак от време на време БУМ.И сега това менене на обороти за което бях споменал по горе направо ме дразни.


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани