протече ГНП-то
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
не ми е ясно в темата където е подробно описано как се ремонтира помпата колегата zcvetico пише че главата на помпата е без четеца
какво представлява този четец
и къде стои та като я отворя и да има изненада





- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Четеца е от плочката/управлението/хидравличната глава.Предварително си бележиш къде ти е била плочката, за да може по - лесно да се ориентираш. Цялата помпа се работи със звезда Т30 - отвърташ болтовете на капака - 3бр. + 1 за капака и плочката, отвърташ на плочката, изключваш/откачаш буксата на плочката и вадиш пласт по пласт - капак и плочка (то всъщност не са много пластовете
) - обръщаш с главата надолу и вадиш гарнитурките, леко намазняваш новите с моторно масло (примерно) и ги поставаш ....... 


- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
благодаря колегаWenzy написа:Четеца е от плочката/управлението/хидравличната глава.Предварително си бележиш къде ти е била плочката, за да може по - лесно да се ориентираш. Цялата помпа се работи със звезда Т30 - отвърташ болтовете на капака - 3бр. + 1 за капака и плочката, отвърташ на плочката, изключваш/откачаш буксата на плочката и вадиш пласт по пласт - капак и плочка (то всъщност не са много пластовете) - обръщаш с главата надолу и вадиш гарнитурките, леко намазняваш новите с моторно масло (примерно) и ги поставаш .......







- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
наи добре свали ГНП-то и го даи някаде на хора които с това се занимават да ти сменят гарнитури,О-пръстени, втулки ако трябва
щото може да се вкараш във филм
към 30-на лв е комплекта гарнутури и О-пръстени и за смяна да ти земат 50-60
щото може да се вкараш във филм

към 30-на лв е комплекта гарнутури и О-пръстени и за смяна да ти земат 50-60

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Кумо, снимките са в галерията ми
Днес имах време и реших да направя интервенцията, която са направили на Данго
Днес имах време и реших да направя интервенцията, която са направили на Данго

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
снимките ги видях ама да те попитам ако се наложи как се сваля ГНП-то и какви рискове съществуватWenzy написа:Кумо, снимките са в галерията ми
Днес имах време и реших да направя интервенцията, която са направили на Данго








колега пристигнах късно миналия път и затова не ти звънях,пък и ве4ерта ни6то не се прави.Вси4ки гарнитури ги поръ4аи и не бързаи да сваляш помпата,щом си разглобявал механи4на и ел.гнп няма да имаш проблем,погледни си дифтулкта на капака на пло4ката(където влиза марку4лето за излишната нафта от дюзите и излиза излишната нафта от гнп-то ,отиваща в резервоара)от там проти4а доста ,ако е хлабава и цапа цялата помпа.Във вси4ки слу4аи оправяи те4а,4е нафтата пада то4но в тампона на мотора разлага вси4ко надолу.Ако има нещо звънкаи,успехkumo82 написа:колега ти нали щеше да се обадиш като дойдешivan. написа:Купи си гарнитуруте и инветираи малко нафта за да доидеш до петри4,ще ги сменим,обади си преди да тръгнеш,само да не съм на работакакво стана
хубаво щеше да е да дойда ама вече сам свалил смукателните колектори и разчитам да помагаш през форума
пък ако успея дя я оправя ще доида до Петрич да почерпя
и да регулираме че и регулирането е голяма тънкост
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
видях къде е теча поне от там се вижда че е ако тече и от другаде щте разбера като оправя тази теч
та тече между плочката и тялото от задната страна на помпата и като ще я разглобявам реших да направя упражнението с плочката
разхлабих винтовете както са описали колегите секретния винт го нямам а на негово място имаше винт звездаТ30 явно и на някой друг му е правила проблем помпата
запалих двигателя чукнах леко към фаровете и като отидох да подам газ изненада едвам 3000 оборота и край
после чукам към волана до където съм белязал
давам газ калата се форсира ама бавно сваля оборотите сега сигурно и е много нафтата
утре ще сменя гарнитурите и дано се оправи че ми се
от тая кола
а и още нещо на помпата ясно си личеше че е слагано силикон там дето са гарнитурите и сега като я разхлабих и чукнах протече яко
Колеги има ли смисъл да я свалям от двигателя или да сменя двете гарнитурки и да видя дали ще тече












- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Смени тези на капака, на плочката и на капачките от двете страни. Тази откъм двигателя е доста шибана, ако болтовете са клеясали ще се видиш в приключение. За тях си приготви Т30 с дълго рамо (аз си направих един удължител от прътова стомана ф12, пробих и отвор по оста и законтрих звездата с две малки болтчета с резба М3. За съжаление и той не помогна и накрая му дадох начална скорост с голямата отвертка и чука)... огледалце и фенерче също ще са ти от полза.
щом ти те4е от пло4ката не ти трябва да сваляш цялата помпа,внимаваи много при поставянето на пло4ката,УСПЕХkumo82 написа:видях къде е теча поне от там се вижда че е ако тече и от другаде щте разбера като оправя тази течта тече между плочката и тялото от задната страна на помпата и като ще я разглобявам реших да направя упражнението с плочката
разхлабих винтовете както са описали колегите секретния винт го нямам а на негово място имаше винт звездаТ30 явно и на някой друг му е правила проблем помпата
запалих двигателя чукнах леко към фаровете и като отидох да подам газ изненада едвам 3000 оборота и край
после чукам към волана до където съм белязал
давам газ калата се форсира ама бавно сваля оборотите сега сигурно и е много нафтата
утре ще сменя гарнитурите и дано се оправи че ми се
от тая кола
а и още нещо на помпата ясно си личеше че е слагано силикон там дето са гарнитурите и сега като я разхлабих и чукнах протече яко
Колеги има ли смисъл да я свалям от двигателя или да сменя двете гарнитурки и да видя дали ще тече
![]()
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колега днес купих гарнитурите свалих горния капак и той беше вътре пълен със силикон в разшлякан силикон е и цялата платка абе направо сичко вътре е мазалоivan. написа:щом ти те4е от пло4ката не ти трябва да сваляш цялата помпа,внимаваи много при поставянето на пло4ката,УСПЕХkumo82 написа:видях къде е теча поне от там се вижда че е ако тече и от другаде щте разбера като оправя тази течта тече между плочката и тялото от задната страна на помпата и като ще я разглобявам реших да направя упражнението с плочката
разхлабих винтовете както са описали колегите секретния винт го нямам а на негово място имаше винт звездаТ30 явно и на някой друг му е правила проблем помпата
запалих двигателя чукнах леко към фаровете и като отидох да подам газ изненада едвам 3000 оборота и край
после чукам към волана до където съм белязал
давам газ калата се форсира ама бавно сваля оборотите сега сигурно и е много нафтата
утре ще сменя гарнитурите и дано се оправи че ми се
от тая кола
а и още нещо на помпата ясно си личеше че е слагано силикон там дето са гарнитурите и сега като я разхлабих и чукнах протече яко
Колеги има ли смисъл да я свалям от двигателя или да сменя двете гарнитурки и да видя дали ще тече
![]()







- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Кумо, виж пак в галерията - новите 2 снимки -
вземи си газ, масло, контактен спрей и лупа - за почистването
и другата снимка съм снимал резистора и пистите/четците - ако чистиш плочката внимавай много с тези елементи
Изобщо не вади никаква помпа - почисти леко плочката, че тоя силикон после ще се набие долу в цедката или парченце може да застане на пистите и пак лошо, смени двете гарнитури, регулирай плочката и дим да те няма
Успех
вземи си газ, масло, контактен спрей и лупа - за почистването
и другата снимка съм снимал резистора и пистите/четците - ако чистиш плочката внимавай много с тези елементи
Изобщо не вади никаква помпа - почисти леко плочката, че тоя силикон после ще се набие долу в цедката или парченце може да застане на пистите и пак лошо, смени двете гарнитури, регулирай плочката и дим да те няма

Успех

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
добре че ми даде идея за контактния спрейWenzy написа:Кумо, виж пак в галерията - новите 2 снимки -
вземи си газ, масло, контактен спрей и лупа - за почистването
и другата снимка съм снимал резистора и пистите/четците - ако чистиш плочката внимавай много с тези елементи
Изобщо не вади никаква помпа - почисти леко плочката, че тоя силикон после ще се набие долу в цедката или парченце може да застане на пистите и пак лошо, смени двете гарнитури, регулирай плочката и дим да те няма![]()
Успех







- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колега няма за какво да се извиняваш нали тия теми са за това да се пише в тяхdango написа:Колегата да извинява че му пиша в темата.Wenzy буталцето ми се вижда чисто свободно ли се движи по оста си?

67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани