Температура на двигателя

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 29 Май 2004, 23:22

Извинявайте за некомпетентността, но какво е виско?
Niky Georgiev

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 29 Май 2004, 23:25

силиконовото суединение което се зак4а на перката и при висока температура се разшириава и запо4ва да вурти перката на радиатора.....то и аз нети го обесних кои знае как но в обсти линии товае
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 30 Май 2004, 15:12

Разбрах за какво става дума, просто незнаех, че така се казва :)
Niky Georgiev

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 9.07.2004

Нов термостат или да проверим за въздушна възглавница?

Мнение от 5етко 5етицата » 15 Дек 2004, 18:03

Моля Ви кажете ми дали да купувам нов термостат или да проверим за въздушна възглавница?
Карам я вече година, миналата зима след секунда-две стрелката на таблото отиваше в червеното.
Не знам какво прави майстора, но почти година нямаше проблем.
Сипах 100 октана на ЕкоЕлда и се почна.
До Кюстендил не загря по цели път.
Имам и газ, на газ си загрява.
Но сега е проблем, защото не смея да превключвам на газ, докато не загрее.
А тя не грее.
И датчика при компютъра различно нещо ли е от термостата.
Благодаря предварително!
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Дек 2004, 18:06

dizelboy написа:силиконовото суединение което се зак4а на перката и при висока температура се разшириава и запо4ва да вурти перката на радиатора.....то и аз нети го обесних кои знае как но в обсти линии товае

не се разширява, повишава си визкозитета...
специално силиконово масло е

Може да ти тече охладителна течност ...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 730d
Мечтае да кара: E38 740i
Детайли за колата: E38 730d
4/2000

Re: Температура на двигателя

Мнение от VANOS » 23 Май 2005, 18:32

eagletoti1 написа:Стрелката на температурата на мойта Е34 при загрял мотор седи малко над първата бяла стрелка преди средата.По принцип знам,че когато всичко е нормално стрелката трябва да седи на средата и да не мърда.Смених си термостата,но ефект нямаше.Възможно ли е да има някакъв проблем с мотора или по-скоро това се дължи на скапан датчик или проблема е в уреда на таблото.Иначе мотора си работи нормално и BMWто си върви супер.


Моята машина е същата - Е34 М20B20 - и стрелката стои като закована точно на средата, няма значение градско или извънградско. Карам на бензин 92. Виж да не си сложил менте термостат, а също и темп датчик
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 23 Май 2005, 19:00

на всички БМВ-та които съм карал стой точно по средата ако няма проблем, когато е леко преди средата виското не се включва . Ако виското си спира след като угасиш колата е наред, ако температурата седи на едно положение даже и да не е на средата е термостата датчика е здрав
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

Мнение от koko » 23 Май 2005, 20:14

AGT написа:При мотор М-20/12V (какъвто май е твоят) си е нормално стрелката да е там .При мотор М-50/24V стрелката стои точно по-средата.Не пипай нищо повече по мотора това си е нормално.Тази тема сме я обсъждали по-подробно потърси я по назад във времето в Е-34.


...вярно че е обсъждана. Самият аз съм я поставял поне веднаж. :)
Но така и не видях единно мнение. Ако това ще помогане - карам М20Б20 от февр.1990г. 129 кс, с газ, и при мен стрелката стои преди средата. Стига средата само при горещо време и работа с климатик на място.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Май 2005, 10:31

Миналата седмица си купих виско за 125 лв. на Sachs и просто не мога да се нарадвам :D
Вчера бях на бал в Пловдив,температурата на околния въздух беше 29 градуса,задръстването около "Новотел"-а беше страшно :!:
Една новичка Toyota изхвърли водата (иначе се пише и говори,че са №1 :mhihi: ) Повече от половин час на място на климатик,но стрелката така и не помръдна от средата :D
Силикона си беше зацепил яко и звукът при подаване на газ е точно като на Татра с въздушно :twisted: :twisted: :mhihi:
Нека всеки си провери състоянието на тази жизненоважна част - най-елементарният тест е при доста загрял двигател,да отвори предния капак и при подаване на газ да се убеди,че перката "засмуква" радиатора и издава звук като на,казах по-горе какво ... :lol:

Не е препоръчително да се правят компромиси :!: :!: :!:

Георги Пенчев
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook