Поблем при тръгване!!!
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
zvetiko, а като превключваш на место на спирачка, има ли го думкането отзад? може да се окаже тампоните на задния мост към купето. друго може да провериш болтовете на дифа един по един. в много случай се късат или не са стегнати добре.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Абе то не е точно като думкане-по скоро го усещам като приплъзване.Големите тампони са наред.А болтовете ще ги погледна-благодаря за идеята.
zvetiko написа:... при рязко потегляне или въртене на колата в завой имам усещането все едно някоя от задните полуоски превърта за момент в диференциала и кардана не го усещам стабилен.Смених демпфера на кардана ,че беше заминал,карето не чука,гледах и висящият лагер-няма разкъсвания,но незнам точно какво да гледам дали е наред.Някакви идеи за причината за това притреперване-колата е автоматик.



Сигурен ли си за диференциала и кардана ? (щом е при потегляне хвани 2-ма приятели да седат от страни и да гледат, ама да знаят какво да гледат)
Струва ми се че трудно автоматик ще превърти колело на сухо.
Виж и някъде по шлиците (кардан - полуоски) да няма луфтове в повече
На Е34-ката съм сменял тампоните на скоросната кутия (бая тежичка е и се скапват) ама ги нямаше тези симптоми - само притрисаше.
Като си сменял последния път маслото на автоматика имаше ли много чернилка в картера? Да не би там нещо да се е смарангясало - запушен филтър, калпаво масло (менте)?
Пиши каква си я свършил аз ще видя и в TIS-а каво са казали по въпроса ама го нямам на лаптопа та ще е утре

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Благодаря ,колега.Маслото сам го смених преди няколко седмици и наистина беше доста черно-затова ще го сменя още един път,но кутията си работи добре.Като сменях демпфера-смених и тампоните и.Най-напред усещам като ,че ли притреперва кардана и след това превъртане в диференциала.Но по кардана всичко е наред-само винтовете не съм гледал и не знам дали освен разкъсвания се гледа нещо друго на висящият лагер.
Не ми се вярва да "превърта диференциала" Там по касетата всичко е зацепено до милиметър и ако превърти ще му е за последно
Висящия лагер си е обикновен капсулован съчмен лагер набит в гумена вложка и с нея в скобата. Освен стареенето на гумата се скапва и лагера (като всеки друг) ама аз до сега не съм виждал лагер да изпревари гумата.
А и сега ровя в TIS-а и нищо ново не намирам освен това което коментирахме.
Почни го пак подред от автомата назад до полуоските. Обикновенно ако тръгнат вътрешните карета се открива по-трудно. Виж и окачването на целия диференциал
Ако закъсаш нещо пиши - ще го мислим

Висящия лагер си е обикновен капсулован съчмен лагер набит в гумена вложка и с нея в скобата. Освен стареенето на гумата се скапва и лагера (като всеки друг) ама аз до сега не съм виждал лагер да изпревари гумата.
А и сега ровя в TIS-а и нищо ново не намирам освен това което коментирахме.
Почни го пак подред от автомата назад до полуоските. Обикновенно ако тръгнат вътрешните карета се открива по-трудно. Виж и окачването на целия диференциал
Ако закъсаш нещо пиши - ще го мислим

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
И на мен ми се струва алогично да превърта диференциала-само споделям ,че там усещам това превъртане.Даже го усещам отзад ,в ляво .Наистина трябва да направя това ,което ме съветваш-тръгвам отпред назад и ще видя и всички винтове.Благодаря за идеите.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани