ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 21 Авг 2007, 6:54

ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника :mhihi: + тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта 8) верно че карах пенсионерската де :mhihi: 110км макс спийд :mhihi: пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си :) и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука :mhihi:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 21 Авг 2007, 11:42

ivan. написа:За мене вси4ко е вапрос на касмет и подражка.Пукането на глава не мога да го впиша като дефект на тдс(не 4е няма)както вси4ки коли
Добре а като какъв дефекто би го вписал тогава след като само тук във форума една третра от темите на притежатели на ТДС-и са свързани с това. Е как да го определиш тогава ? Не като дефект а като лош късмет така ли? Скоро някой писа в една тема, май беше Явор че най добрият ТДС е продаденият дори и на части :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 21 Авг 2007, 20:38

slavianko написа:
ivan. написа:За мене вси4ко е вапрос на касмет и подражка.Пукането на глава не мога да го впиша като дефект на тдс(не 4е няма)както вси4ки коли
Добре а като какъв дефекто би го вписал тогава след като само тук във форума една третра от темите на притежатели на ТДС-и са свързани с това. Е как да го определиш тогава ? Не като дефект а като лош късмет така ли? Скоро някой писа в една тема, май беше Явор че най добрият ТДС е продаденият дори и на части :mhihi: :mhihi:


Темите са свързани с друго-не ,че ние се оплакваме от спукана глава,а щом някои хора чуят думата TDS,с причина и без, почват да обясняват ,че обезателно ще ти се спука главата. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 22 Авг 2007, 8:59

Много хора без работа= жестока тема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.07.2007

Мнение от dimitar_grozev1 » 23 Авг 2007, 23:40

хахахаха с 110 макс колега и гума неможе да спукаш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 23 Авг 2007, 23:46

mla86 написа:ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника :mhihi: + тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта 8) верно че карах пенсионерската де :mhihi: 110км макс спийд :mhihi: пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си :) и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука :mhihi:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165
Баце имал съм и 524тд и 525тдс добре знам. И никой не ти е казал че карантиите им не са здрави. Просто чутурите им не държът. Слънчасват си в един прекрасен момент :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Авг 2007, 9:34

Tod написа:Много хора без работа= жестока тема :mhihi: :mhihi: :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: re

Мнение от bmwfena » 24 Авг 2007, 9:48

slavianko написа:
mla86 написа:ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника :mhihi: + тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта 8) верно че карах пенсионерската де :mhihi: 110км макс спийд :mhihi: пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си :) и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука :mhihi:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165
Баце имал съм и 524тд и 525тдс добре знам. И никой не ти е казал че карантиите им не са здрави. Просто чутурите им не държът. Слънчасват си в един прекрасен момент :mhihi: :mhihi:
после и собствениците и те слънчасват :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 24 Авг 2007, 12:14

bmwfena написа:
slavianko написа:
mla86 написа:ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника :mhihi: + тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта 8) верно че карах пенсионерската де :mhihi: 110км макс спийд :mhihi: пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си :) и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука :mhihi:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165
Баце имал съм и 524тд и 525тдс добре знам. И никой не ти е казал че карантиите им не са здрави. Просто чутурите им не държът. Слънчасват си в един прекрасен момент :mhihi: :mhihi:
после и собствениците и те слънчасват :mhihi:
Аа не бе :mhihi: :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Авг 2007, 1:31

slavianko написа:
ivan. написа:За мене вси4ко е вапрос на касмет и подражка.Пукането на глава не мога да го впиша като дефект на тдс(не 4е няма)както вси4ки коли
Добре а като какъв дефекто би го вписал тогава след като само тук във форума една третра от темите на притежатели на ТДС-и са свързани с това. Е как да го определиш тогава ? Не като дефект а като лош късмет така ли? :тези които са доволни,пове4ето не пишат в форума,а маи ги карат доста.не искам да те оборя,ако на мене ми е правила такива мизерии кола няма д аи скам да я 4уя


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Авг 2007, 1:35

Tod написа:Много хора без работа= жестока тема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ти ако имаш нешто по-важно ще се заниваш ли


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Авг 2007, 9:47

Хора хора водите някакви безмислени спорове тука много си е здрав мотора като всеки друг направен от БМВ.И преди бях писал че не можеш да си купиш дизел и да го караш като бензин.Всики трябва да си прави сметката.ТДС-са на ръчка лапа като за световно то тогава примерно ако аз исках кола за скорост нямаше да търся дизел а бензин нали така кви хора има незнам няма кола дет да върви с 200 и да арчи 4 на 100 :roll: Друг е въпроса че такава кола някой шибан шваб или жабар и е спукал трътката от каране и ние като я вземам хоп цъфна картуната и после викате ебати буклука тоя дизел.Незнам може и наистина да са калпави моята за сега е ок нямам дертове макар че прегря веднъж като спраска водната помпа.Е явно съм имал късмет.Но никой не може да ме обеди че какъвто и двигател да е когато е поддържан добре в някой слънчев ден ще спука главата ей така тва да не е пържи риба яж :mhihi: :mhihi: :mhihi: То и ако беше такъв тоя двигател едва ли от БМВ щяха да го използват толкова дълго време и в толкова много модели та чак и в 7-серия ;) Та съвет от мен за да нямате дертове с автобобила след покупката му трябва първо да сте на ясно какво търсите от него бързина или икономия не говоря конкретно за БМВ.Щото преди едно приятелче имаше една астра 1.6 и все викаше че мнооо връви малииии ща скъсам с тоя дизел и най-накрая взе че умеша течностите и кво му викам аз ти за мен си тъпанар пълен като искаш да върви що не взе GSI примерно ми взе тая душица да и разкажеш играта за 3 месеца а той ми вика ми онова мнооо гори.Е сега мисля че ме разбрахте какво имам предвид ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Авг 2007, 10:37

Колега dinozab,напълно подкрепям мнението ти.Купуват си tds на 15 години,на 100 000км за 3000лв и по-малко с обяснението ,че била на пенсионер ,който я карал един път в годината.А колата сигурно вече е над 600-щом някой е преценил ,че си заслужава да превърта километража.След това почват обяснения,как като я купил надувала мъркучите ама малко,как колата прегрявала ,ама само като я карал по баир-и така от половин година.След това се казват какви ли още не идиотщини и накрая колата била калпава и пукала глава.По принцип дизелите двигатели винаги са били по-здрави и по-дълговечни от бензиновите при всички модели автомобили-просто защото работят на почти два пъти по-ниски обороти ,от там частите се износват почти два пъти по-малко.Е ,добре точно BMW ли ще се окаже ,че не може да направи свестен дизелов двигател?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 26 Авг 2007, 15:32

много глупости се пишат аз от първа ръка съм ги гледал в германия тдс на по-малко от 300 350к км не видях така 4е сами си правете сметката а ако е от италия на тея км пък сте я цъфнали задължително защото там и температурите са много високи и като не и е правена подръжката кат хората сами се сещате ама пак някой ще се намери да каже ти недей говори за италянските :mhihi: всеки купува това каквото му е кеф , разликата е пове4ето теми за СПУКАНИ ТИКВИ във форума ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 26 Авг 2007, 19:26

JANI :clap: :bowdown: :bowdown: :bowdown: за 2-та TDS-а, които си караш с кеф (както и аз 1). Пък ще ги видим кратуните, като се пукнат - има лейкопласт :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook