ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника
+ тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта
верно че карах пенсионерската де
110км макс спийд
пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си
и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165






http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Добре а като какъв дефекто би го вписал тогава след като само тук във форума една третра от темите на притежатели на ТДС-и са свързани с това. Е как да го определиш тогава ? Не като дефект а като лош късмет така ли? Скоро някой писа в една тема, май беше Явор че най добрият ТДС е продаденият дори и на частиivan. написа:За мене вси4ко е вапрос на касмет и подражка.Пукането на глава не мога да го впиша като дефект на тдс(не 4е няма)както вси4ки коли


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
slavianko написа:Добре а като какъв дефекто би го вписал тогава след като само тук във форума една третра от темите на притежатели на ТДС-и са свързани с това. Е как да го определиш тогава ? Не като дефект а като лош късмет така ли? Скоро някой писа в една тема, май беше Явор че най добрият ТДС е продаденият дори и на частиivan. написа:За мене вси4ко е вапрос на касмет и подражка.Пукането на глава не мога да го впиша като дефект на тдс(не 4е няма)както вси4ки коли![]()
Темите са свързани с друго-не ,че ние се оплакваме от спукана глава,а щом някои хора чуят думата TDS,с причина и без, почват да обясняват ,че обезателно ще ти се спука главата.

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Много хора без работа= жестока тема




Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Баце имал съм и 524тд и 525тдс добре знам. И никой не ти е казал че карантиите им не са здрави. Просто чутурите им не държът. Слънчасват си в един прекрасен моментmla86 написа:ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника+ тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта
верно че карах пенсионерската де
110км макс спийд
пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си
и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука
![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: re
после и собствениците и те слънчасватslavianko написа:Баце имал съм и 524тд и 525тдс добре знам. И никой не ти е казал че карантиите им не са здрави. Просто чутурите им не държът. Слънчасват си в един прекрасен моментmla86 написа:ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника+ тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта
верно че карах пенсионерската де
110км макс спийд
пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си
и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука
![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165![]()


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Аа не беbmwfena написа:после и собствениците и те слънчасватslavianko написа:Баце имал съм и 524тд и 525тдс добре знам. И никой не ти е казал че карантиите им не са здрави. Просто чутурите им не държът. Слънчасват си в един прекрасен моментmla86 написа:ляляля май само аз съм късметлия немам никви грижи със TDS-са ( малкия ) само му дай нафта на палавника+ тва съм очарован от извънградския разход 600км само със 32 литра нафта
верно че карах пенсионерската де
110км макс спийд
пък тва нещо за прегряването и пукането на глави нз... старата М21 почти прегря заради скъсан ремък ма нищо не и стана въри си
и момчето дето я взе е супер доволен... тая ся и чупих перката на водната помпа преди време и тя почти прегря в смисъл до червено стигна е.и ? нищо и нема върви си перфектно нема проблеми със топъл или студен старт тва нз кво траа стане че да спука глава... който не верва че дизелите са здрави мотори да погледне тука
![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61165![]()



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Добре а като какъв дефекто би го вписал тогава след като само тук във форума една третра от темите на притежатели на ТДС-и са свързани с това. Е как да го определиш тогава ? Не като дефект а като лош късмет така ли? :тези които са доволни,пове4ето не пишат в форума,а маи ги карат доста.не искам да те оборя,ако на мене ми е правила такива мизерии кола няма д аи скам да я 4уяslavianko написа:ivan. написа:За мене вси4ко е вапрос на касмет и подражка.Пукането на глава не мога да го впиша като дефект на тдс(не 4е няма)както вси4ки коли
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Хора хора водите някакви безмислени спорове тука много си е здрав мотора като всеки друг направен от БМВ.И преди бях писал че не можеш да си купиш дизел и да го караш като бензин.Всики трябва да си прави сметката.ТДС-са на ръчка лапа като за световно то тогава примерно ако аз исках кола за скорост нямаше да търся дизел а бензин нали така кви хора има незнам няма кола дет да върви с 200 и да арчи 4 на 100
Друг е въпроса че такава кола някой шибан шваб или жабар и е спукал трътката от каране и ние като я вземам хоп цъфна картуната и после викате ебати буклука тоя дизел.Незнам може и наистина да са калпави моята за сега е ок нямам дертове макар че прегря веднъж като спраска водната помпа.Е явно съм имал късмет.Но никой не може да ме обеди че какъвто и двигател да е когато е поддържан добре в някой слънчев ден ще спука главата ей така тва да не е пържи риба яж
То и ако беше такъв тоя двигател едва ли от БМВ щяха да го използват толкова дълго време и в толкова много модели та чак и в 7-серия
Та съвет от мен за да нямате дертове с автобобила след покупката му трябва първо да сте на ясно какво търсите от него бързина или икономия не говоря конкретно за БМВ.Щото преди едно приятелче имаше една астра 1.6 и все викаше че мнооо връви малииии ща скъсам с тоя дизел и най-накрая взе че умеша течностите и кво му викам аз ти за мен си тъпанар пълен като искаш да върви що не взе GSI примерно ми взе тая душица да и разкажеш играта за 3 месеца а той ми вика ми онова мнооо гори.Е сега мисля че ме разбрахте какво имам предвид 






- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колега dinozab,напълно подкрепям мнението ти.Купуват си tds на 15 години,на 100 000км за 3000лв и по-малко с обяснението ,че била на пенсионер ,който я карал един път в годината.А колата сигурно вече е над 600-щом някой е преценил ,че си заслужава да превърта километража.След това почват обяснения,как като я купил надувала мъркучите ама малко,как колата прегрявала ,ама само като я карал по баир-и така от половин година.След това се казват какви ли още не идиотщини и накрая колата била калпава и пукала глава.По принцип дизелите двигатели винаги са били по-здрави и по-дълговечни от бензиновите при всички модели автомобили-просто защото работят на почти два пъти по-ниски обороти ,от там частите се износват почти два пъти по-малко.Е ,добре точно BMW ли ще се окаже ,че не може да направи свестен дизелов двигател?
много глупости се пишат аз от първа ръка съм ги гледал в германия тдс на по-малко от 300 350к км не видях така 4е сами си правете сметката а ако е от италия на тея км пък сте я цъфнали задължително защото там и температурите са много високи и като не и е правена подръжката кат хората сами се сещате ама пак някой ще се намери да каже ти недей говори за италянските
всеки купува това каквото му е кеф , разликата е пове4ето теми за СПУКАНИ ТИКВИ във форума 


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
JANI
за 2-та TDS-а, които си караш с кеф (както и аз 1). Пък ще ги видим кратуните, като се пукнат - има лейкопласт 





Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани