Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 25 Юни 2007, 20:46

М5 се продава в мобилето за 14 900лв изглежда доостаа добро ... И пак е черно с кожен салон.... Още се замислям за него ама ше видим утре вдругиден кво ше ми щукне....
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 25 Юни 2007, 21:23

Да ви кажа по бих взел на Све колата. Поне повечето знаем как е карана и какво е сменено. Щото таз от мобилето да не се върже на 25К след една година и да стане непродаваема. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535

Мнение от slavianko » 25 Юни 2007, 23:21

BloWer написа:Здравейте!От дълго време чета и ровичкам из форума.Останах от сплотеността тук и реших именно заради приятелските отношения между собствениците на марката да се насоча към нея. Сметнал съм ,че моята кола е Е34.Отговаря идеално на изискванията ми за конфорт и вървежност във всеки от вариантите й.
Ще може ли да ме насочите какво да търся при сегашните цени на петрола за моите изисквания и да ми помогнете с конкретни резултати по влагане на малко парички в модификации.
Колебая се дали да не барнем една от следните версии:
1. 525TDs-носи се из форума слух ,че са куци тези двигатели и често се трошат.Така ли е или някои хора само си правят гаргара? При добър софт минавали 180 коня.Ще има ли полза от смяната на входна и изходна генерация при дизел?Какво още мога да пипна по него за да полети?
2.530/535-бензин ама като изключим справочните данни си нямам на идея каквъв разход ще ми прави,не че съм от най-пестеливите шофьори-нямаше да си взема BMW :D Зверско и противно кощунство е да сложа газова уредба на такава кола и да сменям дебитомери всеки месец.Какво може да постигне тази кола със скромен бюджет и сръчни ръце?Кой от двата модела си заслужава повече и какво ще видя с още полевин литър работен обем-може би чудо?
Планът включва за всяка от версиите-нова входна и изходна генерация,нови спортни накладки и дискове,фейслифтинг,алуминиеви прагове и спойлери(мразя пластмасите),лети джанти около 18 цолови за да не влезна в преразход с гумите,за бензина ще търся и промяна при клапаните и олекотени бутала.Ще се подменятр тампоните с такива от М5 ,а носачите с едни подсилени,които набарах в нета.
Има още много ,но това ще изпиша в темата за проекта,когато се сдобия с колата.
И не на последно място трябва да намеря външно занемарена кола на тънка цена,която да не е издъхнала откъм мотор. При кой да търся и ще помогне ли една обява в съответния раздел или си има точен човек за целта.
Блг предварително :twisted:
Мен ако питаш М50 В25 си е най удачен. :mhihi: :mhihi: ама не си го сложил в списъка си на търсене :mhihi: :mhihi: И само не разбрах що като сложиш газова уредба и трябва да сменяш всеки месец дебитомер ??? :shock: Ми сложи си газов инжекцьон.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Какво Е34 да избера за Porject car-525tds/530/535

Мнение от SaSo » 26 Юни 2007, 9:13

slavianko написа:
BloWer написа:Здравейте!От дълго време чета и ровичкам из форума.Останах от сплотеността тук и реших именно заради приятелските отношения между собствениците на марката да се насоча към нея. Сметнал съм ,че моята кола е Е34.Отговаря идеално на изискванията ми за конфорт и вървежност във всеки от вариантите й.
Ще може ли да ме насочите какво да търся при сегашните цени на петрола за моите изисквания и да ми помогнете с конкретни резултати по влагане на малко парички в модификации.
Колебая се дали да не барнем една от следните версии:
1. 525TDs-носи се из форума слух ,че са куци тези двигатели и често се трошат.Така ли е или някои хора само си правят гаргара? При добър софт минавали 180 коня.Ще има ли полза от смяната на входна и изходна генерация при дизел?Какво още мога да пипна по него за да полети?
2.530/535-бензин ама като изключим справочните данни си нямам на идея каквъв разход ще ми прави,не че съм от най-пестеливите шофьори-нямаше да си взема BMW :D Зверско и противно кощунство е да сложа газова уредба на такава кола и да сменям дебитомери всеки месец.Какво може да постигне тази кола със скромен бюджет и сръчни ръце?Кой от двата модела си заслужава повече и какво ще видя с още полевин литър работен обем-може би чудо?
Планът включва за всяка от версиите-нова входна и изходна генерация,нови спортни накладки и дискове,фейслифтинг,алуминиеви прагове и спойлери(мразя пластмасите),лети джанти около 18 цолови за да не влезна в преразход с гумите,за бензина ще търся и промяна при клапаните и олекотени бутала.Ще се подменятр тампоните с такива от М5 ,а носачите с едни подсилени,които набарах в нета.
Има още много ,но това ще изпиша в темата за проекта,когато се сдобия с колата.
И не на последно място трябва да намеря външно занемарена кола на тънка цена,която да не е издъхнала откъм мотор. При кой да търся и ще помогне ли една обява в съответния раздел или си има точен човек за целта.
Блг предварително :twisted:
Мен ако питаш М50 В25 си е най удачен. :mhihi: :mhihi: ама не си го сложил в списъка си на търсене :mhihi: :mhihi: И само не разбрах що като сложиш газова уредба и трябва да сменяш всеки месец дебитомер ??? :shock: Ми сложи си газов инжекцьон.



Ми да :) Мнооо ясно ....
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от BloWer » 26 Юни 2007, 11:40

Ами малко ми е футористично да налееш пари за кола,така че да се държи по-сериозно на пътя,да я гласиш да мяза на самолет и най-накрая да виси на задната броня дюзата на газовата и да си мислиш колко по-тънко можеш да минеш в разхода при положение,че по начало това не ме интересува.Просто ми изглежда смешно :twisted:
Иначе имам оферта на ПМ за 530 и мога да потърся 535.Какви са слабите страни на 535 и по-трошив ли е 530 шестака и в какво се изразява това :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 27 Юни 2007, 0:25

Е , не е нужно да ти изкарват дюзата на задната броня. Ще им кажеш да ти я оставят в багажника :mhihi: . 525i като коне си е една идея повече от 530i и е много по-лесен и евтин за поддръжка. 535i без газ според мен си е мноооогоооо трудно да се намери. Преди няколко месеца пък се продаваше M60B40 с всичките му работи(скорости,комп и др.) за около 3000лв. Това за мен е най-добрия мотор за Е34, но разхода може вече да те притесни :mhihi: .

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 27 Юни 2007, 7:29

Pavlinius написа: 525i като коне си е една идея повече от 530i


Ама като вървеж е две-три идеи по-малко. Така съм чувал. :mhihi:
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Юни 2007, 7:51

BloWer написа:Ами малко ми е футористично да налееш пари за кола,така че да се държи по-сериозно на пътя,да я гласиш да мяза на самолет и най-накрая да виси на задната броня дюзата на газовата и да си мислиш колко по-тънко можеш да минеш в разхода при положение,че по начало това не ме интересува.Просто ми изглежда смешно :twisted:
Иначе имам оферта на ПМ за 530 и мога да потърся 535.Какви са слабите страни на 535 и по-трошив ли е 530 шестака и в какво се изразява това :help:


не мисля че мошеш да свържеш думата "трошлив"
с м30 тва е батти животното
ама незнам от де ще си намериш те са мноо редки
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 27 Юни 2007, 11:10

Един написа:
Pavlinius написа: 525i като коне си е една идея повече от 530i


Ама като вървеж е две-три идеи по-малко. Така съм чувал. :mhihi:
Зависи за кое 530 имаш в предвид ;) Ако говориш за осем цилиндровият съм съгласен. Иначе дълбоко се съмнявам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: re

Мнение от zAcK » 27 Юни 2007, 11:23

slavianko написа:
Един написа:
Pavlinius написа: 525i като коне си е една идея повече от 530i


Ама като вървеж е две-три идеи по-малко. Така съм чувал. :mhihi:
Зависи за кое 530 имаш в предвид ;) Ако говориш за осем цилиндровият съм съгласен. Иначе дълбоко се съмнявам


А бе като ги гледам по немските сайтове ко пишат хората :mhihi: :mhihi: :mhihi:
М30Б30 = М50Б25 по вървене :D Ама знам ли. Пък и на коне и на
въртящ момент работите са на кантар, така че тая дето е в по-добро
състояние ша бие. М30 е по здраво ама пък по-старо.

Май всичко е въпрос на концентрация :confused: :shock:
Бахти джедая съм :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от BloWer » 27 Юни 2007, 11:24

В крайна сметка на какво да се хвърлям.Германия и Австрия са широки-все ще изкокне някое евтино и поомаззано във фасона 530 с шестака.Но пък ако си заслужава повече бих се хвърлил и на 535.
Едно приятелче ще търчи да ми търси,а пича е перфекционист :D
Аз BMW бензиново досега с нисък разход,т.е. икономично не съм видял от 2.0 нагоре.Самият факт ,че влизам в този форум и питам за тези модели навява представа ,че имам желание да стана приятел с много бензинджии.
Имайте в предвид ,че колата изобщо няма да прилича на старо Е34 след като приключим с нея ,но ще се запазят част от основните черти, защото определено не мисля да се гавря с истоприята на баварците ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Юни 2007, 11:27

ми като ще го внасяш поне се поинтересувай за акциза около 5хххлв за 530 и 9хххлв за 535 ;)
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 27 Юни 2007, 11:30

BloWer написа:...колата изобщо няма да прилича на старо Е34 след като приключим с нея ,но ще се запазят част от основните черти, защото определено не мисля да се гавря с истоприята на баварците ;)


:shock: :confused: :shock: Я обясни че така като те слушам работата отива на
ония негърските цигании по МТВ дето правят с колите, а това както и да го
погледнеш си е гавра :confused: :puke: :puke: :puke: Като искаш
як баварски проект напрай едно копие на Alpina B-10 Bi-turbo
Тя май е с някви е такива
Garrett T25 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Юни 2007, 17:59

Колега, 6-така е по-евтин при ремонт :idea:
Ако един ден ти се наложи да отваряш М60 за какъвто и да било ремонт ще ти бъде мин. 2 по-скъпо :arrow: 2 глави, 2 вериги , 32 клапана, ролки и ремъци разни ...

Но от друга страна 8-ка е нещо страшно :shock:
3 литровия бензинов мотор е страшна сила ,направо ще разпердуши 3,0 М30-ката ,та дори и 3,5 мотора :idea: Звука му е уникален, изрязва се така настървено,че няма начин да ни ти скочи кръвното :arrow: питайте GEGO_N той има Е32 с такъв мотор :twisted:
Аз карах неотдавна зад него в Монтана и като я срита, направо ми идеше да сляза от колата в движение :bowdown: :bowdown:

За доработки обаче стария М30 е идеален.Прецени си, много ли голямо желание имаш да тунинговаш, защото лично на мен тоя м30 ми е омразен в известна степен :arrow: има въртящ момент,но от 5 К мин-1 нагоре просто не е това ,което трябва да е за мен :!: Това е като американски мотор за Щатите с голяма кубатура да работи в комбинация с автоматик :!:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Юни 2007, 19:26

наи добре е според мен 535 ама да не е бачкало на газ
ама сигурно няма да намериш
ако е читаво щв върви много а с баране доста power
може да се изкара
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook