бавно загрява. Идейки?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 18 Дек 2006, 22:11

veso VTK написа:---Много странно.Моята пък загрява страшно бързо.За 3-4км вече е в нормална работна температура.12 без 1.И в купето е баня. :roll:

И аз бях точно така миналата зима, а сега :roll: .
Накрая ще взема да сложа един втора ръка, че ми дойде до гуша с тея термостати ма.а им :banghead: :ranting: :maad: :comp: .(друго червено няма :mhihi: )
Ще си я оправя БИМБАТА, че милата си ме слуша и се грижи за мен, трябва да и отвръщам със същото, все пак си е Моята кола и си я обичам.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 18 Дек 2006, 22:55

друг вариант, силиконовият съединител на перката да е зацепен постоянно...и да не изключва, и така смучи топлото...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 18 Дек 2006, 22:58

popai написа:друг вариант, силиконовият съединител на перката да е зацепен постоянно...и да не изключва, и така смучи топлото...

Цък, не е. Проверих и него.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 20 Дек 2006, 12:27

маречков написа:То магазин има от дето да вземам части, обаче проблемчето не в термостата, пича в магазина взема първия и го остави за рекламация(точни момчета са). Значи сега колата достига нормална температура, но чак след 10-15 км. спокойно каране и 8км., ако е на ръчка. Филтъра на купето го сменях с първия термостат. Маркучите на радиатора на вория км. горен топъл, долен студен. Остана само това пусто бавно загряване. Миналата зима като знам, че 5 мин. работа на място и ставаше руска баня вътре, пък сега
:evil: .

Термостата трябва да почне да отваря когато стрелката ти стигне почти 12ч.Пробвай да оставиш да зогрее на място и виж кога ще почне да се стопля разиатора и кога долниа маркуч.На 12 без 1 долния маркуч трябва да стане топъл колкото горния това при положение че колата работи на място.Ако по-рано се стопля значи термостата почва да отваря по-рано и затова колата загрява по-бавно.Но както каза Penchev Walher е марката :idea: аз съм с такъв и съм много даволен работи перфектно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 21 Дек 2006, 11:21

dinozab написа:Термостата трябва да почне да отваря когато стрелката ти стигне почти 12ч.Пробвай да оставиш да зогрее на място и виж кога ще почне да се стопля разиатора и кога долниа маркуч.На 12 без 1 долния маркуч трябва да стане топъл колкото горния това при положение че колата работи на място.Ако по-рано се стопля значи термостата почва да отваря по-рано и затова колата загрява по-бавно.Но както каза Penchev Walher е марката :idea: аз съм с такъв и съм много даволен работи перфектно.


Аз не мога да стигна 12 без едно, па ко ще и камион с 200 да дърпам. Стои си на първо деление след синя зона и това е. А на място, оня ден висях час и половина да чакам един изсипняк дето закъсня и колата я бръмчах през чялото време, и не 1-во дел. и т`ва си е. Иначе парно си има, уж добро(толли си нормално), НО пак подчертавам МНОГО бавно загрява. Маркучите: Горен-стопля заедно с тея на парното(еднаква температура си държат); долен - студен!

И да не отварям нова тема, да питам имате ли закачени маркучи за отопление на дроселовата клапа? Мойте гледам са вързали газовата на тях и на дросела няма топло. Това бърка ли нещо?
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Дек 2006, 13:04

:help:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Дек 2006, 13:14

моя маркуч за отопление на дроселовата клапа е вързан, но да ти кажа, ще го махна, нали се борим за по-студен въздух :mhihi:
щом температурата ти подминава едвам синьото - то термостата не е в ред.
аз смених термостат, сложих Wahler на 80 градуса (М50Б20 до 92 година са с 80 градуса), със съчма! малко по-скъп (доста :mhihi: ) но поне нямам проблеми с обезвъздушаването. сутрин като запаля и тръгвам след 1 мин, на пурвия километър ми излиза от синьото и след още 2-3 км е на средата.
помисли над това, което ти казвам.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Дек 2006, 15:08

Stanchev написа:моя маркуч за отопление на дроселовата клапа е вързан, но да ти кажа, ще го махна, нали се борим за по-студен въздух :mhihi:
щом температурата ти подминава едвам синьото - то термостата не е в ред.
аз смених термостат, сложих Wahler на 80 градуса (М50Б20 до 92 година са с 80 градуса), със съчма! малко по-скъп (доста :mhihi: ) но поне нямам проблеми с обезвъздушаването. сутрин като запаля и тръгвам след 1 мин, на пурвия километър ми излиза от синьото и след още 2-3 км е на средата.
помисли над това, което ти казвам.

Знаеш ли, как ей сега отивам да си купя Wahler на 80 градуса и ще си го сменя, че ми писна. Пък тоя ще си го оставя за лятото.
Колко те тръснаха за него?
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Дек 2006, 16:46

48 е клиентската цена, аз го платих 30лв :P
има някви Wahler без съчма на 28 лв за клиента, ама не знам дали не са някви ментаци :!:


п.п. ако взимаш със съчма, сложи го така, че съчмата да се падне в най-високата част (нагоре), от там да минава въздуха (тъй като е най-лек) :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Дек 2006, 16:48

забравих да кажа, че гарнитура много трудно ще намериш, аз си рязах. Купи си клингерит едно парче, но си вземи повече да имаш за поне 2 опита ;)
п.п. на моделите от 92-- е гумена гарнитурката и я има в магазините, а --92 е крива хава :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Дек 2006, 18:01

Термостат-19лв.-Валер(без съчма)-Даскалов
------------40лв.----------(със)-Даскалов
-------------26лв. Бер- Аутоплюс


Оптяжна ролка -горна -Лемфьордер-30лв. Даскалов
---------------------------- Свааг-35- Аутоплюс

Не че не вярвам, ама не са ли много ниски тея цени?(това е без отстъпката)
Щото не ми се сменя 4-ти термостат. :evil:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Дек 2006, 20:41

екстра са! взимай със съчмата ;)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Дек 2006, 21:32

Е добре де, има ли разлика в термостатите за ванус и за НЕванус :?:
Аз моя го купих за 35 лв ако не се лъжа - Валер и съм много доволен а когато го купувах и аз се усъмних относно цената му ...

Колеги ,какво правя аз, нали съм с по-дълги скорости ,като потегля карам на 3-та с 3000 мин-1 (като задържа скороста отвръщам газта ,за да не ми набива излишно бензин в маслото :evil: и да не ми се опразва джоба) , докато изляза на Цариградско шосе,където карам с 3 К мин-1 на 5-та (около 130 км/ч) и за около 6 км в колата ми е много готино :idea:

Вие как карате ?

ICE беше пропищял от комън рейл-а му,че не ще да загрява хич на студа и смени термостат,термостат на ЕГР-а ,капачки разни ,но колата все така си оставаше... Накрая се оказа,че той не натиска повече от 1500 мин-1 за да я щади :mhihi: а тя пък естествено неще да загрява :mhihi:

Да не стане ,че и вие правите такива грешки :roll:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 23 Дек 2006, 0:03

A-a-a-a аз моята съм я научил, че правилвия цвят е червения :twisted: , пък и майонезата не я обичам :mhihi: . Сега сериаозно, колата си я държа 2-5 мин сутрин ма място да си тропа и после под 3000 не я оставям. Просто така си карам, обичам да имам винаги по - голям запас от мощност. Така че нямам синдрома на пенсионерското шофиране.
Тея дни ще пазарувам 8) .
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Дек 2006, 1:05

в интерес на истината тогава моята загрява доста бурзо, щото докато не стигне средата не вдигам над 2500 и не падам под 1700 ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook