Проблем с температурата 524тд
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Според мен проблема ти е в намалената охлаждаща площ на радиатора.
Щом се получава само когато я настъпиш, системата(охлаждащата)не може да отговори на натоварването.
Сега когато захладнее проблема ще ти намалее защото въздухът ще бъде по студен и караики на парно ти се увеличава контура.Ако продължаваш да караш тъка несъмнено ще изкривиш главата.
Не съм срещал прибори да отчитат газовете във водната система.
Прилагасе замерване на налягането с манометри, и се отчита пада или повишаването в зависимост дали системата е отворена или затворена.
Има и визуален метод като се слагат шлангове -просрачни на всяка глава(в случея е една) gas detecting tool които се свързват с разширителният съд, и на всеки шланг е монтиран кран, които се отваря, и затваря с цел като се газира мотора да се установи откъде духа(става съпрос за V shape мотори звездообразни и др.)
Аз не мога да се съглася че всички пукат или кривят глави.
Ако беше тъка доста глави да са паднали вБМВ конструкционнитеотдели.,Ако на некои му сее пукнала главата, си има защо, ако се е кривнала също.бели от правилна експлоатация, и редовна подръжка не стават.
Запишването на радиатора си има причина, мога да се обзаложа че колегата кара с вода, и за живота на колата никога не е ходил на ултрасоник за радиатора пак камоли да е налял веднаж един химикал, за разбиване на накип ?
Не го нападам просто това трябва да се направи в сервиз, следкато колата достигне определен брои километри.Там са записани доста неша.
аз също не ги правя, просто не изках да се съглася с мнението че всички били пукали главите-това ми напомня за един лаф на Наполеон ама ......
Good luck
Нищо лично
Според мен проблема ти е в намалената охлаждаща площ на радиатора.
Щом се получава само когато я настъпиш, системата(охлаждащата)не може да отговори на натоварването.
Сега когато захладнее проблема ще ти намалее защото въздухът ще бъде по студен и караики на парно ти се увеличава контура.Ако продължаваш да караш тъка несъмнено ще изкривиш главата.
Не съм срещал прибори да отчитат газовете във водната система.
Прилагасе замерване на налягането с манометри, и се отчита пада или повишаването в зависимост дали системата е отворена или затворена.
Има и визуален метод като се слагат шлангове -просрачни на всяка глава(в случея е една) gas detecting tool които се свързват с разширителният съд, и на всеки шланг е монтиран кран, които се отваря, и затваря с цел като се газира мотора да се установи откъде духа(става съпрос за V shape мотори звездообразни и др.)
Аз не мога да се съглася че всички пукат или кривят глави.
Ако беше тъка доста глави да са паднали вБМВ конструкционнитеотдели.,Ако на некои му сее пукнала главата, си има защо, ако се е кривнала също.бели от правилна експлоатация, и редовна подръжка не стават.
Запишването на радиатора си има причина, мога да се обзаложа че колегата кара с вода, и за живота на колата никога не е ходил на ултрасоник за радиатора пак камоли да е налял веднаж един химикал, за разбиване на накип ?
Не го нападам просто това трябва да се направи в сервиз, следкато колата достигне определен брои километри.Там са записани доста неша.
аз също не ги правя, просто не изках да се съглася с мнението че всички били пукали главите-това ми напомня за един лаф на Наполеон ама ......
Good luck
Нищо лично
Търси пролуката къде е. И наблюдавай постоянно охладителната система-маркучи,радиатор.Сигурно теча не е постоянен а на моменти.Поне при мене беше така.Първо хванах,че е радиатора,излекувах го с добавка и след като запечати пък се пукна маркуч.Е сигурно 200-300 пъти съм спирал да гледам докъде е антифриза и откъде тече.Ама го хванах и сега е ОК.mla86 написа:При мен пък всичко е нормално само дето за 200-300 км губя по 1.5-2 литра вода де отива незнамма иначе никъв дерт нямам просто водата ми чезне...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
при мен си4ко бе6е ок докато не ре6их сложа антифриз.
и като сложих текна кат ряка от сякаде
помпата се бри4на смених я, и от радиатора текна та го праих
та ся ве4е пак е ок.
и като сложих текна кат ряка от сякаде

помпата се бри4на смених я, и от радиатора текна та го праих
та ся ве4е пак е ок.
да ви кажа още карам така стрелката минава след червеното но спирам отварям капачката бьркам с прьста антифриза е топал но не и горещ а камоли да заври смених термостата този които икарах беше на 80гр а сега сам на 88гр но забелязах че не отваря перката ми варти постояно и реших че го охлажда затворих пред термостата да не го охлажда но пак не отваря парно имам идеално маркучите не стават на камак в разширителния сьд не ври не знам какво става



- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
524 не съм имал,ама си имам опит от 525 TDS...конкретно обаче в твоя случай - ми като си я карал само на вода,на водната помпа си и сдухал всичките видове уплътнения - антифризът има "чудното" свойство да ги маже и предпазва от изсъхване и втвърдяване...най-лесния начин да скапеш водна помпа,че и радиатор е точно твоя...stambo_81dg написа:при мен си4ко бе6е ок докато не ре6их сложа антифриз.
и като сложих текна кат ряка от сякаде![]()
помпата се бри4на смених я, и от радиатора текна та го праих
та ся ве4е пак е ок.

Иначе 525TDS поне при мене също вдигаше температура над средното...но става въпрос за скорости над 150-160 за по-дълго време и при 37-38 градуса лятото...все пак не би трябвало да го прави...при 520 24V нямаше такива проблеми(макар че между бензина и дизела си има разлики винаги де)....
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
joro524 написа:да ви кажа още карам така стрелката минава след червеното но спирам отварям капачката бьркам с прьста антифриза е топал но не и горещ а камоли да заври смених термостата този които икарах беше на 80гр а сега сам на 88гр но забелязах че не отваря перката ми варти постояно и реших че го охлажда затворих пред термостата да не го охлажда но пак не отваря парно имам идеално маркучите не стават на камак в разширителния сьд не ври не знам какво става![]()
Перката ти върти постоянно що термостата ти е 88 градосов а трябва да е 80 като стария ти

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колеги тук все пак става върпрос за 524тд Това са много здрави автомобили но докато спукат главата. Това е. Почнели да ти прави номера със температурата 90% е това. Отначало винаги е така. Загрява малко и после няма проблеми та чак след 2-3000км пак и после пак няма проблеми после почва да загрява когато я понастъпиш и така може и до 20 000 да искара. при мен беше така с 524-ката и с TDS-a и на двете смених глави. Аз затова се отказах от тдс-а щото не карам а гледам постоянно стрелката на температурата и все изтръпвам като я погледна. Искрено ти пожелавам да не е това, но дълбоко се съмнявам. 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ми то затва пукат глави щото се кара така на леко по-висока температура и като я напънеш и айдеее.Все пак е предкамерен тоя дизел а не с директно впръскване и охладителната с-ма трябва да е на 6 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Колега кво значи леко по висока ??? А ако стрелката е на 12 и 1-2 това леко ли е или какво ? То си им е болка там и това си е. Караш ли 524тд 525дт 525тдс рано или късно сменяш глава. Имам познат германец който работи в сервиз на БМВ в Дортмунд та той ме предупреждаваше човека преди да взема поредният ТДС ама аз не. От него знам мине ли 250.000 чакай я.dinozab написа:Ми то затва пукат глави щото се кара така на леко по-висока температура и като я напънеш и айдеее.Все пак е предкамерен тоя дизел а не с директно впръскване и охладителната с-ма трябва да е на 6

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ми мойта в момента е на 292000км. и ми е много странно кога ша я пукне тая картуна като в момента съм с чисто нови водна помпа,виско,термостат,воден радиатор и тоя на климатика пред него,капачка на казанчето.Дефакто охладителната ми с-ма е чисто нова и едва ли скоро ще направи некакъв проблем.Това имам предвид че ТДС-са требе да се гледа а не само да се кара
Така че сега колкото и да я юркам дори виското не зацепва.Просто както всяко БМВ си има перфектно охлаждане ама ако всичко е наред като при мен 


- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ами значи наща водна помпа протече преди няколко месеца то се оказа че е гарнитурката де
ама вече я бяхме купили новата
новата има повече витла незнам с какво спомагат но със старата като я подюрюркаш леко минаваше средата от как сложихме новата само до средата стига стрелката
освен това тва със 250 000км са глупости те тия германци само юркат и не поглеждат нищо наща сега е на 230 000км по километраж
бог знае на колко е
+ това един път е стигала до червено като отворихме капачката блюкаше вряла вода
беше се скъсал един ремък дето върти водната помпа ли нз какво точно ама истина си сменихме ремъка и гас
тва е случай преди 5 години от тогава няма грижи никви
та както каза колегата ако всичко е наред по охладителната система тия мотори са си железни все пак караме коли по на 14-15 години време е да се сменят водни помпи термостати и там други 









- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: ре
slavianko написа:Колега кво значи леко по висока ??? А ако стрелката е на 12 и 1-2 това леко ли е или какво ? То си им е болка там и това си е. Караш ли 524тд 525дт 525тдс рано или късно сменяш глава. Имам познат германец който работи в сервиз на БМВ в Дортмунд та той ме предупреждаваше човека преди да взема поредният ТДС ама аз не. От него знам мине ли 250.000 чакай я.dinozab написа:Ми то затва пукат глави щото се кара така на леко по-висока температура и като я напънеш и айдеее.Все пак е предкамерен тоя дизел а не с директно впръскване и охладителната с-ма трябва да е на 6
и на мен ми го каза Австриеца че към 300000км и трябва да си готов НЕ СИ ГО ИЗМИСЛЯМ



- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
dinozab написа:Провери водната помпа ,термостата смени задължително(може да се е прецакал и да отваря на по-висока температура) и тогава мисли за главата
Слушай момчето много е на ти с БМВ-тата

Като ти вдигне температурата, спри, отвори предния капак и пипни маркуча долу от дясната страна на двигателя ако е студен не ти отваря телрмостата, и от там ти са ядовете, според мен!
ПС Вслушай се в препоръките на Бат Жеко!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: ре
Добре де че какво имат общо километрите тука с пукането на главата.Ако охладителната с-ма си е О.К. и ако ще и на 1 милион км. да е колата нема да пука нищо.Та да не би случайно бензиновото ако има проблеми с охлаждането нема да има проблем с главата и той ша я цъфне особенно ако е М20 щото и тях ги знаем колко са лични прелични.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани