ИНТЕРЕСНО

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Ное 2006, 23:23

Мойта кола върви без такива "хълцания" :roll: Е,сега ако я "стъпча" рязко до долу може леко да се замисли ...По едно време така правеше,но изолирах маркуча и се оправи ... То тя го правеше и когато беше топла,но много по-леко :roll:

Интересно е ,когато работи обогатителя ,дали няма някаква зависимост с това "свойство" да го наречем ?


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 20 Ное 2006, 23:29

не вярвам да е от марку4а 6ото бе6е сменен като я купих а стария си е напално здрав
Газ,смyкач и ляв мигач

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Мнение от ZLATEN » 20 Ное 2006, 23:41

И аз да се включа по проблема. Е34 М50B20 без ванос, първата минута колата никаква я няма, след това изведнъж се отпушва и започва да върви нормално. Карам я така четвърта година и промяна няма. Предишния собственик каза, че и при него било така. Сменял съм филтри, свещи, на диагностиката всичко е ОК. Така, че според мен това си е нещо нормално. Поне при мен ако когато тръгваш държиш оборотите около 3к, силата и идва една идея по-рано, но това може и да е внушение :mhihi: . Важното е в крайна сметка, че така или иначе преди поне малко да загрее колата, така или иначе сила не ти трябва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 20 Ное 2006, 23:48

тука вече говорите за 2 "проблема" без да се усетите
1. при студен двигател стъпване на газта - забива муцуната
2. при студен двигател маслото е гъсто и съответно забавя развъртането с 2 идей
;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 20 Ное 2006, 23:59

Има проблем но незнам от каде е и едва ли има 4овек които да го знае с това спаване в син-о
Газ,смyкач и ляв мигач

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 21 Ное 2006, 0:28

MAGNAT написа:мом4ета и аз имам сьщия пб. докато не излезе от син. не зацепва,стига до 1800 некаде и до там,направо по4ва да спира трябва да се натисне газта до дупка и отпу6и,но варви само като е до дупка с плавно натискане не става нищо,щтом излезе от син. и оживявя
то4но това при мене но в по-слаба степен , мисля си за бедна смес защото лятото пале6е винаги от втория път и това замисляне се усеща6е по-силно , колата не изпушва въобще което ми говори за бедна смес защото при богатата изпушва синкаво , но тая бедна смес трябва да се регулира от нещо и това нещо явно е заминало

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Ное 2006, 0:45

при богата смес изпушва черно, а синкаво изпушва при маслена смес :mhihi: при бедна смес има едни гадни гърмежи я от ауспуха, я от колекторите. като изкараме свещите ще разберем ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Ное 2006, 1:54

Аз се дразня на моята, че много бавно загрява! Дори при температури онзи ден от 15-18 градуса навън, карам доста време из града и все още колата е в синята зона, на края. Ако я изкарам на околовръстното шосе с 80-100 направо ще ми замръзне антифриза - крайно ляво положение :lol: Дали този термостат стои постоянно отворен или някакъв въздух има в системата - не знам. Така хем разхода ми се качва (мотроника пръска яко гориво), хем се притеснявам, че перформънса пада заради въпросната богата смес. Трябва да видя дали ще изпуши черен дим като изфорсирам, за сега не съм забелязъл. Освен това не мога да преценя дали забива муцуна, по-скоро не, но аз доскоро съм бил на М10Б18 и как и да върви все ми се струва бърза:) Истина е, че на високи обороти се развърта стабилно и само чукване на газта и колата се изстрелва. Ако карам на втора с 1500 оборота и ритна педала на газта до край колата се чуди, чуди и като подмине 2500 почвам да натискам седалката с гръб и да се радвам :mhihi: Друго странно нещо е, че парно си има - като покарам известно време и става горещо вътре дори без да пускам моторчето на парното, но датчика за температурата показва синя зона. А не е от таблото, защото като я сръчках преди два дни в града и карах на обороти си загря до 12 без 10, ама после пак се охлади. Добре, че не прегрява, че тогава по-лошо щеше да бъде :roll:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 21 Ное 2006, 12:25

термостата си е отишъл , много е важно да се знае 4е колите внос от италия са с термостати които отварят на 80градуса , а немските на 88градуса даже и да е здрав ще заграява трудно с термостат на 80гр, моя го смених с 88гр. и в момента на температури сутрин около4-5градуса паля колата 2-3мин на място и като тръгна на 2-рия километър и стигнала горе стрелката ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Ное 2006, 13:16

JANI написа:термостата си е отишъл , много е важно да се знае 4е колите внос от италия са с термостати които отварят на 80градуса , а немските на 88градуса даже и да е здрав ще заграява трудно с термостат на 80гр, моя го смених с 88гр. и в момента на температури сутрин около4-5градуса паля колата 2-3мин на място и като тръгна на 2-рия километър и стигнала горе стрелката ;)

абе ей луд М50 до 92 година са с 80 градуса! а от 92 нагоре са 88 и 92 градуса!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 21 Ное 2006, 14:18

:mhihi: мом4етата от боша ми изкараха ПО КАТАЛОГ трябва да е 88 градуса но тъй като климата в германия е един , а в италия друг-по-топъл за да няма засе4ки при колите износ за италия се поставят по-ранно отварящи термостати-80гр, в булгария е хладно за това тоя заспа стрелката преди седеше милиметър преди стредата а сега седи на средата то4но, 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Ное 2006, 17:06

JANI написа::mhihi: мом4етата от боша ми изкараха ПО КАТАЛОГ трябва да е 88 градуса но тъй като климата в германия е един , а в италия друг-по-топъл за да няма засе4ки при колите износ за италия се поставят по-ранно отварящи термостати-80гр, в булгария е хладно за това тоя заспа стрелката преди седеше милиметър преди стредата а сега седи на средата то4но, 8)

абе аз сум с 80 градусов, но стрелката ми е на средата! да не направиш беля лятото :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 21 Ное 2006, 17:11

ми не би трябвало аз имам навика винаги да си следя уредите , дано няма проблеми :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 21 Ное 2006, 17:14

---И при мен е така.Моя е М20Б20.Ходих къде ли не,правиха се какви ли не тестове и диагностики.Всичко е в перфекнти норми.Никой не можа да каже къде е проблема.Пущината не иска да се издаде. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 21 Ное 2006, 18:45

И аз имам същия проблем и не мога да го хвана вече .....години . Така че ще ми е интересно развитието на темата - ако не се разводни с термостатите например. Колега - като казваш че си минал на различни диагностики - интересно ми е - какво ти показа газанализатора ? Би трябвало - да отчете - богата или бедна смес . Сигурен съм че намирането на твоя проблем ще е намиране и на моя . :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook