Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 22 Май 2014, 9:58

Гледайте си джантите , и по конкретно втулките .Аз ядох дебелия хой с пластмасови втулки уникално оригинални.....ала бала.

само метални и на струг. Джантите и гумите може да са перфектни , няма значение.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.04.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 Touring TDS
Мечтае да кара: E60 M5

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от blacke34 » 22 Май 2014, 14:45

Централния отвор ми е абсолютно точен без втулки, джантата е за тази кола , волана има свободен луфт но цялата кола тресе не се тресе само волана...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от BABHOMED » 22 Май 2014, 18:58

Едно не мога да разбера .Как не може да се центрират по главината джанти с по холям централен отвор при усковие,че болтовете са с конус ? Разбирам,че без втулки има биене но защо се получа ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от Хаос » 22 Май 2014, 21:30

blacke34 написа:Аз имам същия проблем много хора я гледаха много гадаеха и никой нищо нищо не ми е за смяна с 4 вида джанти ми го прави този номер и 4-те балансирани ... На 90 направо ще откачи гумите след 100 започва да се оправя и до 190 изобщо няма.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=05
номер 8 от схемата
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 22 Май 2014, 23:33

Защото баланс машината е на конус затова.

Втулки на носачи могат да сеят но не и да вибрира колата.

Основната вибрация е от джанти , втулки , гуми , кардан , рядко диференциал опашка. СЛучва се е и от дискове -хваща се вдигната на крика вдига 100км и цялата кола ще скочи.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от BABHOMED » 23 Май 2014, 1:40

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Защото баланс машината е на конус затова.

Втулки на носачи могат да сеят но не и да вибрира колата.

Основната вибрация е от джанти , втулки , гуми , кардан , рядко диференциал опашка. СЛучва се е и от дискове -хваща се вдигната на крика вдига 100км и цялата кола ще скочи.

От разбити тампони на горните криви носачи тресе мнооого сериозно едва се държи волана.Бях споделил как един майстор ги смени с такива от 750 и за по малко от 250клм станаха на парцали точно тогава имаше такова блъскане във волана при скорост около 100клм/ч
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от кичоне » 23 Май 2014, 8:07

Също се получава и от тампоните на ст.щанга.....на е34 са по-меки и също тресе особено м/у 80 и 100км.h(гледаш ги здрави пък тресе да си е*е)
Аз имах такъв проблем и го реших със същите тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 23 Май 2014, 9:37

BABHOMED написа:
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Защото баланс машината е на конус затова.

Втулки на носачи могат да сеят но не и да вибрира колата.

Основната вибрация е от джанти , втулки , гуми , кардан , рядко диференциал опашка. СЛучва се е и от дискове -хваща се вдигната на крика вдига 100км и цялата кола ще скочи.

От разбити тампони на горните криви носачи тресе мнооого сериозно едва се държи волана.Бях споделил как един майстор ги смени с такива от 750 и за по малко от 250клм станаха на парцали точно тогава имаше такова блъскане във волана при скорост около 100клм/ч


Не съм на 100% сигурен че всичко е от тях.

По скоро са ти скъсани тампоните и в комбинация с криви джанти вече няма кой да обира вибрациите и неравностите на перфектният ни път.

Карал съм 34ка с тотална предница и задница и не тресеше ...Както и да е , важно е проблемите да се решат.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София/Младост
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57D25
Мечтае да кара: E60///M5

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от kufi01 » 30 Май 2014, 11:12

кичоне написа: тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....

Че стават ли за 34ка
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от dan-dam » 30 Май 2014, 15:40

kufi01 написа:
кичоне написа: тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....

Че стават ли за 34ка


Гледай хората кво пишат, ти за такива от Е38 се съмняваш :mhihi:

...М/у другото наскоро четох в някаква обява май или тема...За съвместими такива тампони от бус "рено трафик" :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София/Младост
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57D25
Мечтае да кара: E60///M5

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от kufi01 » 31 Май 2014, 12:12

daddy_ написа:
kufi01 написа:
кичоне написа: тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....

Че стават ли за 34ка


Гледай хората кво пишат, ти за такива от Е38 се съмняваш :mhihi:

...М/у другото наскоро четох в някаква обява май или тема...За съвместими такива тампони от бус "рено трафик" :yes:

Ужас рено :nono: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от Zubcho » 31 Май 2014, 15:51

^^ какво значение има от какво са тампоните, ако са съвместими и са по-качествени от тези предлагани за БМВ? Ако ще и за Юго да са.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34-столичанка в повече

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от Манчев73 » 31 Май 2014, 19:20

слагал съм от 38 и 31....има ли поне един с кола нетресяща м/у 85 и 95 км?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от Dirty M5 driveR » 31 Май 2014, 21:19

Има, и със сигурност са повече от една. Моята съм я карал до 180 и не тресе в никакви диапазони. По предницата всичко е ново (без паразитния хебел, който се оказа бетон и не го смених), като големите тампони са ми стандартни за е34. Джантите са оригинални 17ки. Идеално прави, а баланса си го правя аз. Аз все си мисля, че не може причината да е толкова неоткриваема. Въпреки че някои от вас може да знаят за същия проблем при е39, където някои колеги са вдигнали ръце вече. Аз виждам нещата така - проверява се всичко по ходовата част да е изрядно (ама не кварталният майстор да напъва носачите в щанга...), проверяват се гумите и джантите (ако трябва при няколко човека) и чак тогава се гледат кардани, полуоски, диференциали и прочие. Щото съм виждал как се търсят всевъзможни вероятности за проблема, а 3 от 4 джанти са криви, но било "допустимо".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34-столичанка в повече

Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)

Мнение от Манчев73 » 31 Май 2014, 21:45

Dirty M5 driveR написа:Има, и със сигурност са повече от една. Моята съм я карал до 180 и не тресе в никакви диапазони. По предницата всичко е ново (без паразитния хебел, който се оказа бетон и не го смених), като големите тампони са ми стандартни за е34. Джантите са оригинални 17ки. Идеално прави, а баланса си го правя аз. Аз все си мисля, че не може причината да е толкова неоткриваема. Въпреки че някои от вас може да знаят за същия проблем при е39, където някои колеги са вдигнали ръце вече. Аз виждам нещата така - проверява се всичко по ходовата част да е изрядно (ама не кварталният майстор да напъва носачите в щанга...), проверяват се гумите и джантите (ако трябва при няколко човека) и чак тогава се гледат кардани, полуоски, диференциали и прочие. Щото съм виждал как се търсят всевъзможни вероятности за проблема, а 3 от 4 джанти са криви, но било "допустимо".


слушай сега братле.....аз я карам и с 260 и нема вибрации.......говорим само за диапазона 80-90км/час тва с оригинални,италиански и шурикени жанти все с нови гуми и като говорим за ново-мойто е ново
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook