Проблем с маслото на малолитражката...
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с маслото на малолитражката...
Тоя мотор е м40б18 като гледам и маслото си му е супер.На вид ми прилича на кастрол 10в60.На пролет ще се оправи цвета,сега си му давай газ спокойно,заради сезона е
ПС Явно яка скука те е налегнала колега

ПС Явно яка скука те е налегнала колега

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с маслото на малолитражката...
Conqueror написа:
Колега това масло бмв 10/40 е на "Цар Киро бейсмент продъкшан ЛТД"
Лично аз имах сериозен проблем с него въпреки че го видях че е миндил като ново си миришеше на изгоряло масло за 2 часа на писта Варна ми се разтракаха повдигачите след смяна с 10/50 оправих работите
Логическа задачка...

ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага. Не казвам на автора с какво масло да експлоатира двигателя си, а се чудя защо на здрав агрегат се слага точно каквото не трябва.
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Проблем с маслото на малолитражката...
Колегата нещо го боли гърлото и си прави гаргари! 

С много любов към децата!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с маслото на малолитражката...
don't be написа:Промий с промивно масло не с добавка .След което сложи твоето си масло .
И за мен това е правилният начин.
ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага.
А аз като карах М20В25 с 20W50 повече 400 000км какво да кажа.

Според мен колегата правилно се е ориентирал към масло с подобни характеристики, особено ако обича да настъпва колата. Между другото във форума съм срещал много теми, в които проблема- обикновено тракане на повдигачите, се е създавал от масло 5W..., но никога проблем създаден от масло 10 или 15W... Наистина колкото първата цифра е по-голяма, толкова динамичният вискозитет е по-голям и толкова маслото по-бавно достига до всички части на двигателя при студеният старт, но този проблем се решава на 100% с тефлонова добавка, която прави трайно покритие, защото без нея винаги ще има елемент на сухо триене. Но с не по-малка важност е кинематичният вискозитет на маслото, който се определя от втората цифра- това е способността на маслото да запази вискозитета си при работна температура и големи натоварвания на двигателя- за това при по-сериозно каране тя трябва да е 50 или 60. И така стигаме до правилното масло- 10W60. Да кажем ето това.

И между другото, според мнението на някои колеги, 10W40 над 110С° почти не смазва, за 5W40 ме е страх да си помисля.

- freax
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 15.12.2010
- Кара: 2001 BMW Е46 320Ci Convertable
- Детайли за колата: Мартеничка...
Re: Проблем с маслото на малолитражката...
zvetiko написа:don't be написа:Промий с промивно масло не с добавка .След което сложи твоето си масло .
И за мен това е правилният начин.ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага.
А аз като карах М20В25 с 20W50 повече 400 000км какво да кажа.![]()
Според мен колегата правилно се е ориентирал към масло с подобни характеристики, особено ако обича да настъпва колата. Между другото във форума съм срещал много теми, в които проблема- обикновено тракане на повдигачите, се е създавал от масло 5W..., но никога проблем създаден от масло 10 или 15W... Наистина колкото първата цифра е по-голяма, толкова динамичният вискозитет е по-голям и толкова маслото по-бавно достига до всички части на двигателя при студеният старт, но този проблем се решава на 100% с тефлонова добавка, която прави трайно покритие, защото без нея винаги ще има елемент на сухо триене. Но с не по-малка важност е кинематичният вискозитет на маслото, който се определя от втората цифра- това е способността на маслото да запази вискозитета си при работна температура и големи натоварвания на двигателя- за това при по-сериозно каране тя трябва да е 50 или 60. И така стигаме до правилното масло- 10W60. Да кажем ето това.![]()
И между другото, според мнението на някои колеги, 10W40 над 110С° почти не смазва, за 5W40 ме е страх да си помисля.


- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем с маслото на малолитражката...
Оли Олииииииииzvetiko написа:don't be написа:Промий с промивно масло не с добавка .След което сложи твоето си масло .
И за мен това е правилният начин.ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага.
А аз като карах М20В25 с 20W50 повече 400 000км какво да кажа.![]()
Според мен колегата правилно се е ориентирал към масло с подобни характеристики, особено ако обича да настъпва колата. Между другото във форума съм срещал много теми, в които проблема- обикновено тракане на повдигачите, се е създавал от масло 5W..., но никога проблем създаден от масло 10 или 15W... Наистина колкото първата цифра е по-голяма, толкова динамичният вискозитет е по-голям и толкова маслото по-бавно достига до всички части на двигателя при студеният старт, но този проблем се решава на 100% с тефлонова добавка, която прави трайно покритие, защото без нея винаги ще има елемент на сухо триене. Но с не по-малка важност е кинематичният вискозитет на маслото, който се определя от втората цифра- това е способността на маслото да запази вискозитета си при работна температура и големи натоварвания на двигателя- за това при по-сериозно каране тя трябва да е 50 или 60. И така стигаме до правилното масло- 10W60. Да кажем ето това.![]()
И между другото, според мнението на някои колеги, 10W40 над 110С° почти не смазва, за 5W40 ме е страх да си помисля.



По-големи тъпотии не бях чел скоро...И това казано от човек с претенции, че ги разбира нещата...Олеле майчицеееее







Маслото в мотора е Mobil 1 5W-50, в това състояние е защото измина 40км на магистралата без охладителна течност...Благодаря на всички за включването


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с маслото на малолитражката...
Знача аз 0w30 трябва да го хвърлям в момента, в който го налея ? 

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани