E34 520i 2 много неприятни проблема [!!! ПОПРАВЕНИ !!!]
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема
Колега, колата се кара само до работа и обратно 10км. отиване и 10км. връщане като повечето път е извън градски КАКТО СЪМ НАПИСАЛ още в първия си коментар. Това можеш спокойно да го наречеш смесен разход. Просто не си прочел цялата тема. Ако познаваш Варна живея малко под Военна болница, от там се качвам на околовръста и баирите за които говоря за баирите за пътя към виница, а работя в с.Кичево което си е извънградско каране като на отиване имам доста баир да изкача където разхода е малко повечко и едно връщане където почти до вкъщи ми е спускане 
EDIT: Такааа, днес колата мина през газаджията и проблем N:1 е решен. Оказа се че имам проблем в радиатора и пускал по малко антифриз, нивото е било паднало малко в повечко и не е стигало достатъчно за да задоволи изпарителя и е замръзнал отвътре и са станали едни страшни ЛАЙ*А, по реда на нещата и малките клапанчета дето се поставят над колекторите също за замръзвали и от вътре им се е разкало играта до положение да се наложи майстора да ги сменя с чисто нови, сменил е и изпарителя с чисто нов и е сменил мястото от където да взема вода изпарителя, място което да не е под влияние на въздушната възглавница която е била започнала да се образува заради теча на антифриз и сега просто колата отново си върна вървежа, оборотите се стабилизираха и просто започна да си работи както трябва да си работи. Предполагам и разхода ще се върне какъвто си беше. Сега трябва радиатор да търся защото трябва редовно да следя нивото на антифриза и от време на време да обезвъздушавам системата за да не се сдуха и новите чаркове. Колата седя общо 8 часа и 0лв. за цялата работа която са свършили
А за проблем N:2 висящия лагер ще поизчака малко защото след като минаха задните гуми през баланса ОТНОВО видях че са криви и 2те задни джаните. След като си ги изправих ми изчезна всякакво биене на 98%. Остана ми само едно изключително лек ТРЕПЕН само във волана и то точно на 90км/ч. Под и над тази скорост просто си спи колата на пътя. Ще минат и предните ми джанти през машината за изправяне и мисля че всичко ще се изчисти. Мисля че мога спокойно да приключа темата защото всичко вече е ясно от къде е било и е поправено
Благодаря на всички отзовали се в темата и дано да помогне на някой друг ако недай си боже има подобни главоболия 

EDIT: Такааа, днес колата мина през газаджията и проблем N:1 е решен. Оказа се че имам проблем в радиатора и пускал по малко антифриз, нивото е било паднало малко в повечко и не е стигало достатъчно за да задоволи изпарителя и е замръзнал отвътре и са станали едни страшни ЛАЙ*А, по реда на нещата и малките клапанчета дето се поставят над колекторите също за замръзвали и от вътре им се е разкало играта до положение да се наложи майстора да ги сменя с чисто нови, сменил е и изпарителя с чисто нов и е сменил мястото от където да взема вода изпарителя, място което да не е под влияние на въздушната възглавница която е била започнала да се образува заради теча на антифриз и сега просто колата отново си върна вървежа, оборотите се стабилизираха и просто започна да си работи както трябва да си работи. Предполагам и разхода ще се върне какъвто си беше. Сега трябва радиатор да търся защото трябва редовно да следя нивото на антифриза и от време на време да обезвъздушавам системата за да не се сдуха и новите чаркове. Колата седя общо 8 часа и 0лв. за цялата работа която са свършили



- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: E34 520i 2 много неприятни проблема [!!! ПОПРАВЕНИ !!!]
Колега и при мен беше същото. Губех вода от някъде, системата правеше възглавница и тая възглвница се разхождаше и ту минаваше през температурния датчик на газовата и ми бъркаше работата на газ (с ГИ съм) ту през тем.датчик на колата и започвах да вдигам температурата, ту през радиаторчето на парното и ми духаше студено в купето. Смених радиатора - започна да работи нормално, от известно време забелязвам, че течността пак намалява - с по 200мл да речем за седмица и по-кофтито, е че след като покарам колата, спра някъде за 30-40мин и се кача обратно в колата на предния джам пред шоферското място има изпарения по стъклото (конденз) което значи, че имам цепнатинка в радиаторчето на парното в купето и тва лято ще трябва да сваля цялото табло и да го сменя (ще стане супер тема за форума).



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: E34 520i 2 много неприятни проблема [!!! ПОПРАВЕНИ !!!]
Affalterbach написа:Ще трябва да сваля цялото табло и да го сменя (ще стане супер тема за форума).![]()
Teма вече има и таблото може и да не се сваля


19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани