Съединител...Маховик...
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ами да но в това състояние няма как да пропътувам 250км то за 10км ми изтича полвин кило масло ако имахме камор в хасково...
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Бях обещал да пиша като отстраним проблема.Е той бе отстранен но само за няколко дни... Оказа се че всичко идва от теч на масло и по точно от семеринга (кичето) на коляновия вал от там капе и влиза при съединитела и маховика и всичко почва да се тресе като потеглям или паркирам.Поправиха я но ето че след 2-3 дни пак капе и всичко пак се повтаря проблема е друг че не може този теч да се спре майстора смени гарнитурата на картера и кичето протече върнах му я смени ги пак за негова сметка но пак 2-3 дни и неска пак започна да ми тресе което значи че пак има теч а самия майстор ми каза че капачката на която слага кичето нещо май не я бива защото кичето някак си не влизало стегнато та въпроса ми е има ли я таз капачка като резервна част и какво щв ме посъветвате че тоя ремонт вече ми надхвърля 200лв пък ефект никакъв
п.п. времето когато нямаше масло и не тресеше карането беше неверочтно колата имаше с пъти по хубав старт... и много по добре се получаваше и при сменянето на скоростите абе изобщо...

п.п. времето когато нямаше масло и не тресеше карането беше неверочтно колата имаше с пъти по хубав старт... и много по добре се получаваше и при сменянето на скоростите абе изобщо...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
mla86 написа:Бях обещал да пиша като отстраним проблема.Е той бе отстранен но само за няколко дни... Оказа се че всичко идва от теч на масло и по точно от семеринга (кичето) на коляновия вал от там капе и влиза при съединитела и маховика и всичко почва да се тресе като потеглям или паркирам.Поправиха я но ето че след 2-3 дни пак капе и всичко пак се повтаря проблема е друг че не може този теч да се спре майстора смени гарнитурата на картера и кичето протече върнах му я смени ги пак за негова сметка но пак 2-3 дни и неска пак започна да ми тресе което значи че пак има теч а самия майстор ми каза че капачката на която слага кичето нещо май не я бива защото кичето някак си не влизало стегнато та въпроса ми е има ли я таз капачка като резервна част и какво щв ме посъветвате че тоя ремонт вече ми надхвърля 200лв пък ефект никакъв![]()
п.п. времето когато нямаше масло и не тресеше карането беше неверочтно колата имаше с пъти по хубав старт... и много по добре се получаваше и при сменянето на скоростите абе изобщо...
Е вече мина доста време мисля че няма да е лошо да споделиш какво направи наери ли капачката и така нататък.
Оправи ли колата?
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ами в крайна сметка колата продължава да тресе тъй като си капе масло в некви минимални количества трябва самата капачка която е да се смени само че такава нова няма но тъй като на мен ми писна да се занимавам ще си я караме така защото вече не е това бруталното тресене а е съвсем малко а и нали сега вече карам Hyundai и не ми се занимава повече...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани