Съединител...Маховик...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 06 Апр 2006, 13:12

ами да но в това състояние няма как да пропътувам 250км то за 10км ми изтича полвин кило масло ако имахме камор в хасково...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 13 Май 2006, 17:42

Бях обещал да пиша като отстраним проблема.Е той бе отстранен но само за няколко дни... Оказа се че всичко идва от теч на масло и по точно от семеринга (кичето) на коляновия вал от там капе и влиза при съединитела и маховика и всичко почва да се тресе като потеглям или паркирам.Поправиха я но ето че след 2-3 дни пак капе и всичко пак се повтаря проблема е друг че не може този теч да се спре майстора смени гарнитурата на картера и кичето протече върнах му я смени ги пак за негова сметка но пак 2-3 дни и неска пак започна да ми тресе което значи че пак има теч а самия майстор ми каза че капачката на която слага кичето нещо май не я бива защото кичето някак си не влизало стегнато та въпроса ми е има ли я таз капачка като резервна част и какво щв ме посъветвате че тоя ремонт вече ми надхвърля 200лв пък ефект никакъв :help:

п.п. времето когато нямаше масло и не тресеше карането беше неверочтно колата имаше с пъти по хубав старт... и много по добре се получаваше и при сменянето на скоростите абе изобщо...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Юни 2006, 17:26

mla86 написа:Бях обещал да пиша като отстраним проблема.Е той бе отстранен но само за няколко дни... Оказа се че всичко идва от теч на масло и по точно от семеринга (кичето) на коляновия вал от там капе и влиза при съединитела и маховика и всичко почва да се тресе като потеглям или паркирам.Поправиха я но ето че след 2-3 дни пак капе и всичко пак се повтаря проблема е друг че не може този теч да се спре майстора смени гарнитурата на картера и кичето протече върнах му я смени ги пак за негова сметка но пак 2-3 дни и неска пак започна да ми тресе което значи че пак има теч а самия майстор ми каза че капачката на която слага кичето нещо май не я бива защото кичето някак си не влизало стегнато та въпроса ми е има ли я таз капачка като резервна част и какво щв ме посъветвате че тоя ремонт вече ми надхвърля 200лв пък ефект никакъв :help:

п.п. времето когато нямаше масло и не тресеше карането беше неверочтно колата имаше с пъти по хубав старт... и много по добре се получаваше и при сменянето на скоростите абе изобщо...

Е вече мина доста време мисля че няма да е лошо да споделиш какво направи наери ли капачката и така нататък.
Оправи ли колата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 30 Юни 2006, 15:24

ами в крайна сметка колата продължава да тресе тъй като си капе масло в некви минимални количества трябва самата капачка която е да се смени само че такава нова няма но тъй като на мен ми писна да се занимавам ще си я караме така защото вече не е това бруталното тресене а е съвсем малко а и нали сега вече карам Hyundai и не ми се занимава повече...

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook