М50Б20 тресе сутрин
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: М50Б20 тресе сутрин
Отиди, да пуснат настрйка на ГИ то отново. Като се слегнат мембраните на изпарителя, сместа се променя и тотално ошашква компа и става е така.
Особено, ако имаш проблеми с придръпване и неравномерна работа, задължително настройка на ГИто.
Особено, ако имаш проблеми с придръпване и неравномерна работа, задължително настройка на ГИто.
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: М50Б20 тресе сутрин
А ако нямам придърпване и колата си върви супер ?Страх ме е да не стане да прецакат настройките и да стане да не върви така хубаво...
Имам ли как сегашните да се запишат за евентуален backup?


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50Б20 тресе сутрин
абе регулирай смело...ще кажеш че на микрософт нов ексел ще пишеш. направи му едан нова настройка.
При мен претрисаше щото я нбях направил на 25 градсуа на газ да минава . най добре е след 4о по принцип
.
При мен претрисаше щото я нбях направил на 25 градсуа на газ да минава . най добре е след 4о по принцип


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: М50Б20 тресе сутрин
Мойта минава на 30 градуса.Ма то сутринта като тресе е на бензин при самото запалване.Ще мина покрай газаджията...Кво да му кажа да ми обогати газта ли?

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50Б20 тресе сутрин
MaxMeyer написа:Мойта минава на 30 градуса.Ма то сутринта като тресе е на бензин при самото запалване.Ще мина покрай газаджията...Кво да му кажа да ми обогати газта ли?
Пробвай вечерта преди да я загасиш да поработи малко на бензин и сутринта виж как е .
може да се пробва с ново еку или някоя друга бобина.
Не знам със симулатор за ламбда сонда и дюзи дали няма да се оправи , с 28цата нямах такива драми , обаче на 20ката си ги правеше.
Паля - тресе. Гася пак паляя и е ок ...и накрая по 2 пъти я палех сутрин.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: М50Б20 тресе сутрин
Това с гасенето на бензин го пробвах и все същия...Карах на бензин половин,един час и после я загазих на бензин но другата сутрин пак тресе...Тая сутрин валеше и беше по хладно.Наложи се 3-4 пъти да въртя тя да тресе и да гасне.И след 3тия път си запали нормално... 


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50Б20 тресе сутрин
огледай бобините , или нареди на някой неговите.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: М50Б20 тресе сутрин
Нещата взеха да стават сложни
Тая сутрин при 9 градуса околна температура едвам запалих от 5-6 проби...Явно ще трябва тършуване...
Кажете моля какви трябва да са стойностите на датчика за въздух който е на колектора,студен и топъл(М50Б20 ванос сименс).Кажете как се мерят бобини?С мултицет?И какви стойности трябва да имат...



- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: М50Б20 тресе сутрин
сутрин при студен мотор виж имаш ли бензин в рейката с дюзите. смени си бензиновия филтър и виж сондата в резервоара дали не ти е задръстена нещо цедката. след това гледай другите компоненти по мотора. ГИ-то не би трябвало по никакъв начин да бърка еку-то, ако е монтирано както трябва.
Re: М50Б20 тресе сутрин
Е, не знам точно как, но ГИто ако се е разцентровало, бърка работата на ЕКУто и то много.
За да се изчисти ЕКУто от грешките на ГИто, трябва да се покара 50ина километра само на бенз, без да се включва газовия инжекцион.
След, тези 50 км, каране само на бензин, ако няма проблеми вече с работата на двигателя, значи ГИто трябва да се настрои наново.
Това не е въобще сложно, просто се закача на програмата и се следват инструкциите.
Аз, самия си имам кабела и програмата за ГИ (БСМ), и като почне да ми прави мизерии на бенз, (веднъж на година горе долу) пускам автоматичните настройки на ГИто. Работа за 10ина минути и колата се оправя.
Симптомите на бензин при мен са - тресене на празен ход, пукане в колектори, глъхнене и забиване на нос, гаснене по светофарите и други гадории.
За да се изчисти ЕКУто от грешките на ГИто, трябва да се покара 50ина километра само на бенз, без да се включва газовия инжекцион.
След, тези 50 км, каране само на бензин, ако няма проблеми вече с работата на двигателя, значи ГИто трябва да се настрои наново.
Това не е въобще сложно, просто се закача на програмата и се следват инструкциите.
Аз, самия си имам кабела и програмата за ГИ (БСМ), и като почне да ми прави мизерии на бенз, (веднъж на година горе долу) пускам автоматичните настройки на ГИто. Работа за 10ина минути и колата се оправя.
Симптомите на бензин при мен са - тресене на празен ход, пукане в колектори, глъхнене и забиване на нос, гаснене по светофарите и други гадории.
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: М50Б20 тресе сутрин
penio написа:Е, не знам точно как, но ГИто ако се е разцентровало, бърка работата на ЕКУто и то много.
За да се изчисти ЕКУто от грешките на ГИто, трябва да се покара 50ина километра само на бенз, без да се включва газовия инжекцион.
След, тези 50 км, каране само на бензин, ако няма проблеми вече с работата на двигателя, значи ГИто трябва да се настрои наново.
Това не е въобще сложно, просто се закача на програмата и се следват инструкциите.
Аз, самия си имам кабела и програмата за ГИ (БСМ), и като почне да ми прави мизерии на бенз, (веднъж на година горе долу) пускам автоматичните настройки на ГИто. Работа за 10ина минути и колата се оправя.
Симптомите на бензин при мен са - тресене на празен ход, пукане в колектори, глъхнене и забиване на нос, гаснене по светофарите и други гадории.
за да се изчистят грешките от еку-то трябва да ги изтриеш със диагностичен софтуер, но все пак не искам да навлизам в подробности, всичко е възможно, а за да го твърдиш това - трябва да си убеден в думите си ....

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: М50Б20 тресе сутрин
Как точно се проверява в рейката дали има бензин
И къде се намира бензиновия филтър?Като се замисля от както я купих само него не съм сменил...М/у другото ако проблема е ЕКУто при диагностика ще излязат грешки нали?



Re: М50Б20 тресе сутрин
Колега виж тази тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%BD%D0%BE
Мотора е М52В20 на Е39, но единствената разлика е, че при мен палеше без проблеми и проблема изчезваше в рамките на 1-2 минути и така до другия ден
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%BD%D0%BE
Мотора е М52В20 на Е39, но единствената разлика е, че при мен палеше без проблеми и проблема изчезваше в рамките на 1-2 минути и така до другия ден
Re: М50Б20 тресе сутрин
Ми вадиш маркучето на бензина от рейката и гледаш дали ще текне. А бензиновият филтър е под колата, близо до задна дясна гума.


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: М50Б20 тресе сутрин
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
По тази схема извадих номер 16 в горния му край който беше пъхнат към самата рейка.В долния му край беше прикрепен към метална тръбичка която продължаваше надолу под колектора.Та самия номер 16 беше без бензин вътре и от чучура на рейката нищо не потече.Но с подаване на контакт от "чучура" на рейката бликна струя бензин...
По тази схема извадих номер 16 в горния му край който беше пъхнат към самата рейка.В долния му край беше прикрепен към метална тръбичка която продължаваше надолу под колектора.Та самия номер 16 беше без бензин вътре и от чучура на рейката нищо не потече.Но с подаване на контакт от "чучура" на рейката бликна струя бензин...


52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани