Маслени пари м51
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Маслени пари м51
М51 мотора си е много добър. Това, че няма подробна информация за начини на тунинговане, различни от прословутите чип и плочка на гнп не означава, че двигателя е за пренебрегване.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Маслени пари м51
Пресиян Василев написа:Г-н Ангелов ,Проекта е скраб тунинг,нищо не целящ с възможно наи нисък бюджет.Това мога,това искам .
За Голф 4 ВР6 ,трябва да си продам стенда или единия бъбрек.Тая няма да стане.Въпроса е ,че аз ще си ходя на Калояново и ще си карам с количките там за кеф с пухтящия 1000 левов варел,пък ти си дръж Голфа в гаража.
500 коня 600 коня ,а изкараи повече коне от дрът камерен дизел с подобен литраж
Не ти не ме разбра, разбира се 4е можеш като искаш да го правиш! Това е твой избор но не става нищо кой знае какво. А за Голфа първо не е VR а V по силния мотор от групата. Може коне на дизел само че не от BMW а от VW TDI
ти знаеш много по добре от мен. А до Голфа не стои в гаража карам си го всеки ден:) В гаража си дремят Е31 и Е34

На сбора с радост ще те гледам все пак и Аз имам една от най красивите Е34 с TDS мотор...

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Маслени пари м51
База за сравнение няма между двата двигателя освен това имат около 8 години разлика .......
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Маслени пари м51
Целта е да стигнем и преминем 220 конски сили ,но те не са важни .Търсим повече торк.
А всъщност въпроса е какво да се прави всъщност с маслените пари.
Иначе като свърша с тоя мотор и ако оживее ,ще направим подробна тема ,кое какво и защо.
Г-н Ангелов ,наистина съм съгласен с постановката с ГоУфа ,че много може.Тук имаме такъв 4моушън с голяма турбина,много е напред момчето ,но вкарва ужасни средства ,които по принцип немога да прежаля за такъв вид тунинг,Говоря за пари достатъчни за къща с двор и пицария вътре на центъра.
Това е ,беден краи сме .Тук на 20 лева се радваме днес
И както казва колегата по отгоре ,немобеш да сравняваш бавен дизел с камерно пълнене които няма кои зане какъв ресурс ,измислен края на 80-те години
Виж този клип ,нещо такова гласим
http://www.youtube.com/watch?v=HW3C1AYQLnI
А всъщност въпроса е какво да се прави всъщност с маслените пари.
Иначе като свърша с тоя мотор и ако оживее ,ще направим подробна тема ,кое какво и защо.
Г-н Ангелов ,наистина съм съгласен с постановката с ГоУфа ,че много може.Тук имаме такъв 4моушън с голяма турбина,много е напред момчето ,но вкарва ужасни средства ,които по принцип немога да прежаля за такъв вид тунинг,Говоря за пари достатъчни за къща с двор и пицария вътре на центъра.
Това е ,беден краи сме .Тук на 20 лева се радваме днес

И както казва колегата по отгоре ,немобеш да сравняваш бавен дизел с камерно пълнене които няма кои зане какъв ресурс ,измислен края на 80-те години
Виж този клип ,нещо такова гласим
http://www.youtube.com/watch?v=HW3C1AYQLnI
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Маслени пари м51
Пресиян Василев написа:За момента колата на 402 метра .
Победа над 325 е 30 и е36
Съмнителни победи от е36 328 и с къс диф и убедителна с такова сток
Убедителни победи над Астра Ц20ХЕ с чип ,Ц18ХЕ с валове и чип Голф АБФ,Голф 4 1.8Т с Китаиска турбиан кулери и уб над 330 коня.
П0 първоначални данни ,разполагаме ориентировъчно с над 180 коня и 440 Nm.
Та за туи ми се ще да да изведа картерните пари навън да не ми цапат челния кулер и да ртазтоварим мотора .Но ме притеснява да не изкочи нещо негативно в последствие
Чичо Прес ...

- загуба от сток Е30 325
- загуба от "не" сток Е30 325

- загуба от 328 с къс диф.
Голфа и астрите не съм ги гледал, явно е било друг ден. Ама като чета колко КГ е кола и колко работи има под капака си мисля че трябва да са по-убедителни "победите". С тия съмнителните не е работа...

И само се чекам, нали знаеш, че не съм хейтър

Последна промяна NEDD на 26 Апр 2012, 11:41, променена общо 1 път
The fun is not in the straight line...!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Маслени пари м51
Пресиян Василев написа:Целта е да стигнем и преминем 220 конски сили ,но те не са важни .Търсим повече торк.
А всъщност въпроса е какво да се прави всъщност с маслените пари.
Иначе като свърша с тоя мотор и ако оживее ,ще направим подробна тема ,кое какво и защо.
Г-н Ангелов ,наистина съм съгласен с постановката с ГоУфа ,че много може.Тук имаме такъв 4моушън с голяма турбина,много е напред момчето ,но вкарва ужасни средства ,които по принцип немога да прежаля за такъв вид тунинг,Говоря за пари достатъчни за къща с двор и пицария вътре на центъра.
Това е ,беден краи сме .Тук на 20 лева се радваме днес![]()
И както казва колегата по отгоре ,немобеш да сравняваш бавен дизел с камерно пълнене които няма кои зане какъв ресурс ,измислен края на 80-те години
Виж този клип ,нещо такова гласим
http://www.youtube.com/watch?v=HW3C1AYQLnI
Хехехе ти много се закачи! От майтап не разбираш!! Знам много добре от кога е мотора, колко може и т.н. Всичко беше шега ти къде тръгна

Споко бре човек....
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Маслени пари м51
Хайде да не влизаме в някакви излишни спорове. Съжалявам, че разводних темата със странични въпроси.
По темата. Най-лесно ще разбереш как е без картерните пАри е като измъкнеш маркуча и го оставиш да виси в пространството за известно време. Аз лично не бих го направил, защото ще цапаш по пътя и все пак околната среда трябва да се пази. Според мен лично тези пари ги пъхат обратно във входящия колектор само заради екологията да не капе масло по пътя.
Едва ли ще стане нещо с колата в дългосрочен план. По-скоро ще има положителен ефект от 0.02% защото ще влиза по-чист кислород без примеси от масло.
Успех със скрап проекта и се надявам да го доведеш до успешен и задоволяващ теб завършек.
ПП
Съжалявам, че нямам възможност да ти подаря една по-голяма турбина и да видим истинската сила на ТДС-мотора по пистите в БГ.
По темата. Най-лесно ще разбереш как е без картерните пАри е като измъкнеш маркуча и го оставиш да виси в пространството за известно време. Аз лично не бих го направил, защото ще цапаш по пътя и все пак околната среда трябва да се пази. Според мен лично тези пари ги пъхат обратно във входящия колектор само заради екологията да не капе масло по пътя.
Едва ли ще стане нещо с колата в дългосрочен план. По-скоро ще има положителен ефект от 0.02% защото ще влиза по-чист кислород без примеси от масло.
Успех със скрап проекта и се надявам да го доведеш до успешен и задоволяващ теб завършек.
ПП
Съжалявам, че нямам възможност да ти подаря една по-голяма турбина и да видим истинската сила на ТДС-мотора по пистите в БГ.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Маслени пари м51
NEDD написа:Пресиян Василев написа:За момента колата на 402 метра .
Победа над 325 е 30 и е36
Съмнителни победи от е36 328 и с къс диф и убедителна с такова сток
Убедителни победи над Астра Ц20ХЕ с чип ,Ц18ХЕ с валове и чип Голф АБФ,Голф 4 1.8Т с Китаиска турбиан кулери и уб над 330 коня.
П0 първоначални данни ,разполагаме ориентировъчно с над 180 коня и 440 Nm.
Та за туи ми се ще да да изведа картерните пари навън да не ми цапат челния кулер и да ртазтоварим мотора .Но ме притеснява да не изкочи нещо негативно в последствие
Чичо Прес ...Сигурно съм бил на друго място тогава. Ама поне аз доколото видях:
- загуба от сток Е30 325
- загуба от "не" сток Е30 325![]()
- загуба от 328 с къс диф.
Голфа и астрите не съм ги гледал, явно е било друг ден. Ама като чета колко КГ е кола и колко работи има под капака си мисля че трябва да са по-убедителни "победите". С тия съмнителните не е работа...![]()
И само се чекам, нали знаеш, че не съм хейтър
Наидене що ми разводняваш темата.Един път се качи на пистата ,и реши ,че всичко си видял.
Къде съм написал за теб и твоята НЕ сток е30-ка.
Е 36-цата сток 328 с диф 2.93 ,като карахме с нея поне 6 или 7 старта,Става реч за колата с гръцкия номер
Къде виждаш да съм писал на Пенчев е30-ката .Там каква пък загуба видя ? Сам видя ,че варела е без грам задни гуми.
На летящ с него карахме ,там що не казваш че нещата не са така.Като изтърва 3-та даниел ,трябваше ли да кажа ,че съм отпред .Съвсем културно намалих и повторихме старта.
Където и в които форум да ме видиш ,почваш да ме чекаш
ПЪРВИЯ МОД КОИТО ВИДИ ТЕМАТА ИСКАМ ДА Я ИСТРИЕ .Всеки напоследък се драка с мен.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Маслени пари м51
Прес, извинявай. Не искам да се заядам, с добри намерения съм.
Моля, мненията ми да бъдат изтрити. Толкова ОФФ не ми се е слуцвало до сега.
Моля, мненията ми да бъдат изтрити. Толкова ОФФ не ми се е слуцвало до сега.

The fun is not in the straight line...!
Re: Маслени пари м51
Още не съм се представил официално (и това ще стане), обаче си чета редовно
По въпроса, ако искаш наистина да стане както трябва и да се появи поне малко положителен ефект зарежи тия тунинг-кеч-канове, колкото и да е смешно варианта с мъркуча е по-добър. И понеже колата изглежда я ползваш за газене, хубавото ще е да се "усъвършенства" тоя въпросния мъркуч, ровни из гугъла за carter / crankcase ventilation system, другарите хамериканци бая ги интересува тая тема с техните скромни мАтори, идеята е, че е тествано, пробвано, за доказано не се знае, да се създаде много леко подналягане в картера с цел привличането на няколко коня на наша страна. Има разни екзотични изпълнения с центробежни вентилатори (ползвани в старите бензинки опели, волва и т.н. с цел вкараване на допълнителен въздух) за изсмукване на пáрите, обаче най-хитрото и надеждно, което съм засичал из чужбинските писания е отвеждането им с мъркуч, през подходящ обратен клапан, до сравнително тънка тръба заварена под ъгъл към тръбата на ауспуха, за създаване не лек вакуум използвайки ефекта на Бернули (освен когато не си седиш на тихи на светофара). Имам снимки, ако искаш да ти ги пусна на мейла, че още не съм особено на "ти" с качването тук.

По въпроса, ако искаш наистина да стане както трябва и да се появи поне малко положителен ефект зарежи тия тунинг-кеч-канове, колкото и да е смешно варианта с мъркуча е по-добър. И понеже колата изглежда я ползваш за газене, хубавото ще е да се "усъвършенства" тоя въпросния мъркуч, ровни из гугъла за carter / crankcase ventilation system, другарите хамериканци бая ги интересува тая тема с техните скромни мАтори, идеята е, че е тествано, пробвано, за доказано не се знае, да се създаде много леко подналягане в картера с цел привличането на няколко коня на наша страна. Има разни екзотични изпълнения с центробежни вентилатори (ползвани в старите бензинки опели, волва и т.н. с цел вкараване на допълнителен въздух) за изсмукване на пáрите, обаче най-хитрото и надеждно, което съм засичал из чужбинските писания е отвеждането им с мъркуч, през подходящ обратен клапан, до сравнително тънка тръба заварена под ъгъл към тръбата на ауспуха, за създаване не лек вакуум използвайки ефекта на Бернули (освен когато не си седиш на тихи на светофара). Имам снимки, ако искаш да ти ги пусна на мейла, че още не съм особено на "ти" с качването тук.
Re: Маслени пари м51
Както е споменал колегата отгоре иска си подналягане на изхода на маслените пари и точно това се случва както е изпълнено заводски , входящия въздух във въздушния филтър минава покрай тръбичката (изхода) и така прави подналягане демек засмуква парите отвътре
( малко нескопосано го обясних ама айде ) . Тъй че ми е чудно като как един съд би отвеждал тия пари по-добре или дори маркуч висящ . Това за маркуч в изпускателна тръба е хитро , може би точно поради създаването на това подналягане , ефекта е същия като устройствата за боядисване на малки детайли , едно бурканче с тръбичка в него и друга перпендикулярна се духа в нея при което се получава засмукване. Основен недостатък на заводското изпълнение е че цапа кулера ама все пак като нова колата надали ше хвърля толкоз и са преценили че варианта е добър. Не съм виждал що е това кечтанк ама може да се направи подобен съд със тръба отгоре му хоризонтална насочена по посока на въздушната струя някъде и в тоз съд да влиза маркуча от изхода на картер-глава .... нещо подобно , но си е занимавка.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Маслени пари м51
Naftalino написа:... обаче най-хитрото и надеждно, което съм засичал из чужбинските писания е отвеждането им с мъркуч, през подходящ обратен клапан, до сравнително тънка тръба заварена под ъгъл към тръбата на ауспуха, за създаване не лек вакуум използвайки ефекта на Бернули (освен когато не си седиш на тихи на светофара)...

Ей това е според мен най-доброто решение. Чак съм втрещен колко трудно бих се сетил за толкова елементарно нещо

И ще го направя на моето М50

Проблемът, който виждам на първо четене е клапана. Трябва да е масло- и температуроусточиво уплътнението му или по-скоро да уплътнява на конус. Иначе на светофара маже да стане сакътлък

Знам една фирма тука регионално дето предлага арматура за химическата промишленост и ще ги питам след празниците дали имат такъв клапан без гумено, тефлоново или всякакво друго уплътнение. Конусът е най-сигурната работа

Виждам още един проблем. Като спрем на светофара и клапънът затвори за да не върне газове в главата, тогава се затапва и изхода на картерните газове и много бързо ще духне през капака на главата и почват течовете.
Според мен е редно да има още един клапан на разклонение между изхода на картерните газове и основния клапан. И този вторият да отвори към атмосфера като затвори основният

Колега, може ли наистина да пратиш малко снимки да го видим как са го направили, че ми стана супер интересно


Re: Маслени пари м51
Ще ги потърся...че между смени на компютри, коли и идеи:) Клапана трябва да е много лек...или мек...или как да го кажа:) да затваря и при най-малък намек за създаване на налягане от страна на газовете от ауспуха, и поне така си мисля, че ако на светофара започне да се създава налягане в картера, в момента който то преодолее налягането в изпускателната тръба (а то е все пак е минимално някакво) то тея от картера ще преодолеят клапана и ще си заминат по тръбата. И другото е, че въпросния обратен клапан трябва да е с някакъв диаметър сходен с налични сега изход, тия малките алуминиеви, дето най-лесно се намират, ф6-8-10, въпреки че са масло-и т.н. устойчиви, ми се струва че ще няма да са с достатъчна пропускливост, а и съществува проблема с задръстването. Обаче сега като се сещам, и като четох на VladoBate идеята, май имаше и такъв вариант: изход на картерните газове>малък кеч-танк>обратен клапан>изпускателна тръба, така май ще има повече аспект на "зелен" проект 
Обаче ако се гони нещо като онова Мерц123Комби от клипа (дето е с турбо от камион
) май ще трябва нещо по-сериозно да се мисли с тия газове 

Обаче ако се гони нещо като онова Мерц123Комби от клипа (дето е с турбо от камион


- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслени пари м51
Незнам как е при м50,но го наглеждай,защото не само пари преминават от отдушника.С времето се трупа и масло и накрая ще запуши и като мене ще се чудиш защо маслото избива през щеката и гарнитурите,като цяло е добра идея ,но тоя филтър ще излезе доста серозен консуматив,понеже тия пари не са като от тигана със спагетите...казвам го с добри намерения,не искам да упреквам,просто вече страдах.

Хейтъри бол,незнам само кой си купи тдс и му направи една хубава ревизия преди да реши да надуе турбо да сложи чип и тн.
Кеч танка е супер идея,особено за тоя тдс,щом влиза в някви люти обороти.
п.п. Преско какво мислиш за разпилването на отдушника с цел преминаване на по-голям приток на пари към турбото ,че от доста време си мисля,че тая дупка голяма колкото да мине мравка е малка.За 140коня може да е добре,но както вие сте се засилили на 180 към момента?
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани