Съвет за покупка на Е34
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
Благодаря за отговорите, научих полезни неща.Човек колкото и опит да има, се учи докато е жив, не съм имал досега Е34 и не съм се занимавал с ремонт на такова, та затова питам, всеки модел е със спецификата си. А относно ретро мероприятията никого няма да върнат, а дали се гледа година на производство на модела или на конкретния екземпляр, виж това не знам. Но така или иначе след 25-тата година всички влизат в най-ниската категория - йънгтаймер.
only rear wheel drive
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Съвет за покупка на Е34
Колега, по въпроса с ръждата само искам да ти кажа няколко неща.
1. Ръжда винаги тръгва отвътре навън!
2. Ръждата не пробива битумния грунд, с който е омазан пода т.е. може да нямаш под, но битума ще е здрав.
3. слаби места на 34-ките(сравнявал съм много)
Най-често както вече споменаха колегите е около резервоара
Но...да му се не знае винаги има по едно но...има и други места, които обикновено рядко се гледат например:
-вътрешността на праговете и дали има парафин в тях
-гредите в предната част на пода в 90% от случаите имат дупки тично в чупките зад предните гуми, вътрешната част на гредите също като праговете
-самия под в краката долу на предните седалки има едни гадни малки тапи дето около тях почти винаги тръгва(такива тапи има и в багажника, но там се пази от резервоара)
-задната част на задните калници, обикновено тръгва от багажника навън
-някои 34-ки имат проблеми и с ботушите на амортесьорите отпред
-иии най-гадната част, детска болест явно за повечето такива модели са ръбовете на вратите
И никой да не ме убеждава, че кола на 20 години "няма точица ръжда" както казваше един мой горублянски агент
Това са слабостите, които съм срещал най-често по този модел.
Като тръгна да реставрирам купето живи и здрави от другия месец ако срещна нещо ново ще споделя, но моя съвет е ако те кефи колата НЕ гледай споменатите места или места, за които имаш съмнения. Защото ще стане като мен или правиш изцяло всичко на ново(Без заварки-технологията не я издавам, анти корозионна е) или... не знам какво друго бих направил
Поздрави!
1. Ръжда винаги тръгва отвътре навън!
2. Ръждата не пробива битумния грунд, с който е омазан пода т.е. може да нямаш под, но битума ще е здрав.
3. слаби места на 34-ките(сравнявал съм много)
Най-често както вече споменаха колегите е около резервоара
Но...да му се не знае винаги има по едно но...има и други места, които обикновено рядко се гледат например:
-вътрешността на праговете и дали има парафин в тях
-гредите в предната част на пода в 90% от случаите имат дупки тично в чупките зад предните гуми, вътрешната част на гредите също като праговете
-самия под в краката долу на предните седалки има едни гадни малки тапи дето около тях почти винаги тръгва(такива тапи има и в багажника, но там се пази от резервоара)
-задната част на задните калници, обикновено тръгва от багажника навън
-някои 34-ки имат проблеми и с ботушите на амортесьорите отпред
-иии най-гадната част, детска болест явно за повечето такива модели са ръбовете на вратите
И никой да не ме убеждава, че кола на 20 години "няма точица ръжда" както казваше един мой горублянски агент

Това са слабостите, които съм срещал най-често по този модел.
Като тръгна да реставрирам купето живи и здрави от другия месец ако срещна нещо ново ще споделя, но моя съвет е ако те кефи колата НЕ гледай споменатите места или места, за които имаш съмнения. Защото ще стане като мен или правиш изцяло всичко на ново(Без заварки-технологията не я издавам, анти корозионна е) или... не знам какво друго бих направил

Поздрави!

ATR-42/72
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Съвет за покупка на Е34
DLVasilev написа:Колега, по въпроса с ръждата само искам да ти кажа няколко неща.
1. Ръжда винаги тръгва отвътре навън!
2. Ръждата не пробива битумния грунд, с който е омазан пода т.е. може да нямаш под, но битума ще е здрав.
3. слаби места на 34-ките(сравнявал съм много)
Най-често както вече споменаха колегите е около резервоара
Но...да му се не знае винаги има по едно но...има и други места, които обикновено рядко се гледат например:
-вътрешността на праговете и дали има парафин в тях
-гредите в предната част на пода в 90% от случаите имат дупки тично в чупките зад предните гуми, вътрешната част на гредите също като праговете
-самия под в краката долу на предните седалки има едни гадни малки тапи дето около тях почти винаги тръгва(такива тапи има и в багажника, но там се пази от резервоара)
-задната част на задните калници, обикновено тръгва от багажника навън
-някои 34-ки имат проблеми и с ботушите на амортесьорите отпред
-иии най-гадната част, детска болест явно за повечето такива модели са ръбовете на вратите
И никой да не ме убеждава, че кола на 20 години "няма точица ръжда" както казваше един мой горублянски агент
Това са слабостите, които съм срещал най-често по този модел.
Като тръгна да реставрирам купето живи и здрави от другия месец ако срещна нещо ново ще споделя, но моя съвет е ако те кефи колата НЕ гледай споменатите места или места, за които имаш съмнения. Защото ще стане като мен или правиш изцяло всичко на ново(Без заварки-технологията не я издавам, анти корозионна е) или... не знам какво друго бих направил
Поздрави!
Колегата е прав......това са местата!Само че да не забравяме че тия коли са на бая годинки и това са бели кахъри......а пък и за по малко от 3000лв не трябва да се очаква кой знае какво.Айде успех с избора!!
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: Съвет за покупка на Е34
zvetiko написа:Ясно е ,че искаш кола за под 2000,но за тези пари след това трябва да си готов да дадеш поне още толкова/в една амортизирана кола има страшно много части ,които ще ти гърмят постоянно/+загубеното време.2000 кубиковият двигател е ОТВРАТИТЕЛЕН и ще рискуваш живота на семейството си с него-както казваше един колега за да изпревариш тир ти трябва катаджия да спре насрещното движение![]()
Колега michev , имай в предвид , че това е най-доближаващият се до истината отговор на твоят въпрос !!!!!
А и.....разход 13.5 бензин градско за Е34 с М20 ти се струва голям ..............

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
Майната му на разхода
, така или иначе няма да се кара като ежедневка, както вече писах. Явно съм се разглезил с разхода на 36-цата, а за пунтото и да не споменавам
. Уважаеми колеги, гроб, в който да налея 2000 лв. няма да си купя и колата която съм намерил си е доста добра, безспорно ще дръпне някой лев, но категорично доста по-малко от горната сума. Не че с времето най-вероятно няма и да прескоча тази сума де
.



only rear wheel drive
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвет за покупка на Е34
michev написа:Майната му на разхода, така или иначе няма да се кара като ежедневка, както вече писах. Явно съм се разглезил с разхода на 36-цата, а за пунтото и да не споменавам
. Уважаеми колеги, гроб, в който да налея 2000 лв. няма да си купя и колата която съм намерил си е доста добра, безспорно ще дръпне някой лев, но категорично доста по-малко от горната сума. Не че с времето най-вероятно няма и да прескоча тази сума де
.
Не се притеснявай,до половин година ще ги дадеш

Абе колеги какви са тия коли ,които купувате,гнилоч от всякъде


- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Съвет за покупка на Е34
zvetiko написа:michev написа:Майната му на разхода, така или иначе няма да се кара като ежедневка, както вече писах. Явно съм се разглезил с разхода на 36-цата, а за пунтото и да не споменавам
. Уважаеми колеги, гроб, в който да налея 2000 лв. няма да си купя и колата която съм намерил си е доста добра, безспорно ще дръпне някой лев, но категорично доста по-малко от горната сума. Не че с времето най-вероятно няма и да прескоча тази сума де
.
Не се притеснявай,до половин година ще ги дадеш![]()
Абе колеги какви са тия коли ,които купувате,гнилоч от всякъде-моята наистина няма никъде и грам ръжда,но това е за сметка на двигателя.
То май двигателя е по-добрият вариант......Купе тръгне ли край..ако искаш я кърпи пак тая.Кво стана с тоя двигател не тръгна ли?Или вече не се занимаваш или подготвяш някой б28

Re: Съвет за покупка на Е34
DLVasilev написа:...
Като тръгна да реставрирам купето живи и здрави от другия месец ако срещна нещо ново ще споделя, но моя съвет е ако те кефи колата НЕ гледай споменатите места или места, за които имаш съмнения. Защото ще стане като мен или правиш изцяло всичко на ново(Без заварки-технологията не я издавам, анти корозионна е) или... не знам какво друго бих направил
Поздрави!
Е 'убава работа, колега, крий секретните технологии.

michev написа:Майната му на разхода, така или иначе няма да се кара като ежедневка, както вече писах. Явно съм се разглезил с разхода на 36-цата, а за пунтото и да не споменавам
. Уважаеми колеги, гроб, в който да налея 2000 лв. няма да си купя и колата която съм намерил си е доста добра, безспорно ще дръпне някой лев, но категорично доста по-малко от горната сума. Не че с времето най-вероятно няма и да прескоча тази сума де
.
Избий си я тая мисъл, че ше правиш ретро кола и няма да ти гълта пари.

Ебати, не мога да повярвам, че говориме за 34ка.



- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Съвет за покупка на Е34
Стига сте го плашили младежа, че М20 не върви - ако е читав мотора ще има доста учудени М50-ки
Вярно, в ниските го няма много, но мине ли 3500 оборота - ускорява си доста приятно, а звука няма да го коментираме. Бая турбо сапунерки са му гледали на моя Петко номера на фанелката по дефилето
Разхода... под 15/100 в града е трудно, но пък на дълго пада и под 9 (по данни на жена ми - при мен е около 11
)
В заключение мога да кажа, че това е последната читава 5-та серия. След нея всичко е правено не от инженери, а от маркетинг специалисти - то не са ПВЦ-та, рейки, скорости от Опел... драмата е пълна. Ако Е34-ката е здрава на ламарина - мятай се. Другото се прави и усмивката не ти слиза от лицето


Разхода... под 15/100 в града е трудно, но пък на дълго пада и под 9 (по данни на жена ми - при мен е около 11

В заключение мога да кажа, че това е последната читава 5-та серия. След нея всичко е правено не от инженери, а от маркетинг специалисти - то не са ПВЦ-та, рейки, скорости от Опел... драмата е пълна. Ако Е34-ката е здрава на ламарина - мятай се. Другото се прави и усмивката не ти слиза от лицето

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
То пък М50-то в ниските е ракета
, благодаря колега
, благодаря и за младежа /на 44 съм
/



Последна промяна michev на 18 Апр 2012, 0:01, променена общо 1 път
only rear wheel drive
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Съвет за покупка на Е34
Е чак пък м50 -ки да накъсва...
Да върви трябва де е в лютеницата постоянно а от там идат и други грижи.Просто тоя двигател не е за екстремно каране в това купе.
Да върви трябва де е в лютеницата постоянно а от там идат и други грижи.Просто тоя двигател не е за екстремно каране в това купе.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Съвет за покупка на Е34
В добро състояние докъм 200 можеш да си го юркаш спокойно без притеснение.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
Ще ми дожалее за машинката, а и ми минаха мераците за гонене. Почти винаги съм и с децата в колата, та скоростта ми на предвижване е 100-120 с редки изключения. То и с тези камери ще ни научат да караме - на 31.03. пътувах до Калояново за класик дей-а и понеже вече имам катаджийско фото, си спазвах всички ограничения. Положителният момент е разхода от 6.4 постигнат с 36-цата, при това два пъти се минава Шипка, за 6 години откакто имам колата не съм падал под 6.8
only rear wheel drive
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани