Прекъсва при загрят мотор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Апр 2012, 18:47

Ми за мен е показателен факта, че при размърдване на кабела на датчик колянов вал мотора променя работата си. Свали датчика, огледай го за видимо нарушаване на изолацията на кабела, замери с мултицет съпротивлението като гънеш кабела, за да се види дали действително има лоша връзка. Щом на диагностика е показало и датчик разпределителен, виж намери такъв работещ от колега и пробвай с него. За мен това са очевидните неща, и е редно на тях да се обърне най-голямо внимание. Затова са тия диагностики и методи за намиране на дефекти, за да ни насочат къде е проблема, а не да се налага да гадаем каквото в случая искаш от нас.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Kregec » 19 Апр 2012, 22:18

Kolega kakto kazah datchicite izliazoha ednokratno, pri iako forsirane i prekusvacha. Sled izchistvane na greshkite i posledvala sushtata procedura ne pokaza nishto. Datchika na kol vala e na dva meseca chisto nov. Ne mislia che toi se e skapal. Mislia che kabela koito vurvi ot buksata kum kompa neshto se ebava. I nali za tova e foruma za da diskotirame i razsujdavame. Kakvo oznachava "kakvo iskash ot nas" ot teb lichno nishto. Iskam da raznishtim problema zashtoto se okazva che ne samo az go imam. Tova iskam da stane tema polezna na vseki koito ima takuv problem. Izviniavam se za latinicata no pisha ot telefona.

Pozdravi...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Ненко Вранков » 19 Апр 2012, 22:51

Това което показва статистиката от форума е, че тези "чисто нови" датчици за колянов вал изпрягат изключително бързо, освен ако не са закупени от М Кар, Дару Кар, Бова Кар и т.н. ... има не един и 2 случая...
Така, че ако имаш от кого - пробвай да го подмениш и да покараш малко... поне не губиш нищо. Не бързай да купуваш каквото и да било.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Апр 2012, 5:29

За да излезе нещо на диагностиката, според мен съвсем не е безпричинно. Щом е излязъл веднъж тоя датчик, аз бих се почувствал длъжен да го проверя, преди да продължа да търся причината другаде. За датчика на кол. вал ти казах вече, а и колегата след мен - това, че е нов не означава нищо. Размърдал си кабела, имало е промяна, значи вадиш датчика и гледаш има ли грешка. То болежката на тоя датчик се проявява именно в кабела му - изолацията прегаря и жичките дават на късо. Огледаш и буксата, ако имаш контактен спрей пръскаш малко. Чак като оправиш тези неща тогава продължаваш нататък. Наскоро един колега пусна тема и за проблем с демпферната шайба, от която датчика на кол. вал чете, като до преди това се смяташе за мит едва ли не, че тя може да прави мизерии. Вярно при него проблема беше труден старт, но знае ли човек... Надявам се не ме разбираш погрешно, просто когато има видима нередност с нещо, първо се поправя тя, а после се търсят други евентуални причини. Иначе си е игра на тото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Kregec » 20 Апр 2012, 10:01

Да колега прав си за това което казваш. Колата от 3 дни е в сервиза и все още не е ясно какво и има или поне аз не знам. Надявам се вече днес да има становище за проблема защото е много тегаво без кола. Така че когато разбера какво става и какъв е проблема и как е отстранен ще пиша тук за да се знае.

Поздрави...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Kregec » 20 Апр 2012, 16:00

Здравейте колеги,

Имам питане дали е възможно да се ебава от следните два неща:

1. На диагностика ми излиза подгрева на ланда сондата, че не работи. За това ми казаха че единствено може да ми се вдигне разхода докато колата си стопли. Може ли тая сонда да ме ебава така? Знам че въпроса е тъп ама вече и аз незнам какво да правя.

2. Възможно ли е температурния датчик да ебава нещата? Един вид да не дава корекни данни на компа когато загрее двигателя. Когато е студен да работи нормално но когато загрее да започне да ебава нещата. Казаха ми че температурния датчик дава информация на компа. Когато датчика е преебан дава грешно инфо на компа и се базикат оборотите на празниа ход.

Абе нещо подобно ми обясниха. Мен ми се струва доста невероятно но реших макар и да се изложа да питам. Та очаквам вашите коментари по въпроса.

Благодаря...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от cod-cdbp » 20 Апр 2012, 17:02

Kregec написа:Здравейте колеги,

Имам питане дали е възможно да се ебава от следните два неща:

1. На диагностика ми излиза подгрева на ланда сондата, че не работи. За това ми казаха че единствено може да ми се вдигне разхода докато колата си стопли. Може ли тая сонда да ме ебава така? Знам че въпроса е тъп ама вече и аз незнам какво да правя.

2. Възможно ли е температурния датчик да ебава нещата? Един вид да не дава корекни данни на компа когато загрее двигателя. Когато е студен да работи нормално но когато загрее да започне да ебава нещата. Казаха ми че температурния датчик дава информация на компа. Когато датчика е преебан дава грешно инфо на компа и се базикат оборотите на празниа ход.

Абе нещо подобно ми обясниха. Мен ми се струва доста невероятно но реших макар и да се изложа да питам. Та очаквам вашите коментари по въпроса.

Благодаря...


Да и двете са възможни и това са реалните признаци които проявяват въпросните дефекти.
Иначе конкретно за прекъсването на мотора ти, аз също визирам датчици за колянов или разпределителен вал.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Апр 2012, 17:50

За температурния датчик е точно така - като се скапе дава на компа инфо за студен мотор --> по-богати смеси. Докато загрее двигателя ок, ама после не работи добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от fox1981 » 20 Апр 2012, 18:19

Следя темата с голям интерес.......Моята кола прави същите мизерии :banghead: И аз ходих на диагностика ама какво от това....нищо не излезе.Иначе моята е със Сименса и ванос ама дава същия дефект.
Дали обаче температурен датчик може точно по този начин да съсипе работата на двигателя?С изчезване на един два такта че и дори гаснене както казва колегата.....и то само на хубаво загрял двигател.При това аз разбирам че като се загаси и запали отново всичко е точно за определен период,което не ми звучи като температурен датчик.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Kregec » 21 Апр 2012, 14:32

Да така е вчера го обсъдих този въпрос за темп датчика с майстора който ми прави колата. Той каза същото което и колегите но при мен проблема е малко по различен. При мен има детонации в цилиндрите. Той каза че е има някъде прекъснат кабел и сега в момента ги проверява. Каза че е сложил датчик на кол вал и ще я запали и види дали има промяна. Аз му имам доверие защото не е като повечето сервизи, които правят нещата на проба грешка. Имам в предвид примерно казва комп, датчици, инсталация и т.н. Аз купувам всичко сменя го примерно и проблема остава. И накрая се оказва нещо елементарно от рода на прекъснат кабел. И тогава аз съм с 1000 лева назад и съм сменил части които се оказват здрави. За това ще изчакам да видя какво ще каже и какъв е проблема. След това ще опиша подробно тук какво е проверено, сменено и правено за да е полезно на всеки един който има такъв или подобен проблем. Вече съм 5 дни без кола но както се вика трай бабо за хубост. Надявам се по скоро да открие проблема за да мога отново да се радвам на бабата, че и скоро събора идва и искам да съм с хубавицата там.

Когато имам ново инфо ще го напиша тук...

Благодаря на всиюки Ви за мненията които дадохте...

Поздрави...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от fox1981 » 21 Апр 2012, 20:33

Kregec написа:Да така е вчера го обсъдих този въпрос за темп датчика с майстора който ми прави колата. Той каза същото което и колегите но при мен проблема е малко по различен. При мен има детонации в цилиндрите. Той каза че е има някъде прекъснат кабел и сега в момента ги проверява. Каза че е сложил датчик на кол вал и ще я запали и види дали има промяна. Аз му имам доверие защото не е като повечето сервизи, които правят нещата на проба грешка. Имам в предвид примерно казва комп, датчици, инсталация и т.н. Аз купувам всичко сменя го примерно и проблема остава. И накрая се оказва нещо елементарно от рода на прекъснат кабел. И тогава аз съм с 1000 лева назад и съм сменил части които се оказват здрави. За това ще изчакам да видя какво ще каже и какъв е проблема. След това ще опиша подробно тук какво е проверено, сменено и правено за да е полезно на всеки един който има такъв или подобен проблем. Вече съм 5 дни без кола но както се вика трай бабо за хубост. Надявам се по скоро да открие проблема за да мога отново да се радвам на бабата, че и скоро събора идва и искам да съм с хубавицата там.

Когато имам ново инфо ще го напиша тук...

Благодаря на всиюки Ви за мненията които дадохте...

Поздрави...

Така де и моята прави същото......в такъв момент пука в колекторите и не ускорява.За мен симптомите са същите.Дано твоя майстор локализира проблема....че аз доста време търсих и нищо не открих.С тая разлика че на диагностика на мен не ми излезе нищо.Успехи колега :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Kregec » 22 Апр 2012, 11:25

fox1981 написа:
Kregec написа:Да така е вчера го обсъдих този въпрос за темп датчика с майстора който ми прави колата. Той каза същото което и колегите но при мен проблема е малко по различен. При мен има детонации в цилиндрите. Той каза че е има някъде прекъснат кабел и сега в момента ги проверява. Каза че е сложил датчик на кол вал и ще я запали и види дали има промяна. Аз му имам доверие защото не е като повечето сервизи, които правят нещата на проба грешка. Имам в предвид примерно казва комп, датчици, инсталация и т.н. Аз купувам всичко сменя го примерно и проблема остава. И накрая се оказва нещо елементарно от рода на прекъснат кабел. И тогава аз съм с 1000 лева назад и съм сменил части които се оказват здрави. За това ще изчакам да видя какво ще каже и какъв е проблема. След това ще опиша подробно тук какво е проверено, сменено и правено за да е полезно на всеки един който има такъв или подобен проблем. Вече съм 5 дни без кола но както се вика трай бабо за хубост. Надявам се по скоро да открие проблема за да мога отново да се радвам на бабата, че и скоро събора идва и искам да съм с хубавицата там.

Когато имам ново инфо ще го напиша тук...

Благодаря на всиюки Ви за мненията които дадохте...

Поздрави...

Така де и моята прави същото......в такъв момент пука в колекторите и не ускорява.За мен симптомите са същите.Дано твоя майстор
локализира проблема....че аз доста време търсих и нищо не открих.С тая разлика че на диагностика на мен не ми излезе нищо.Успехи колега :yes:


Добре де колега как я караш така. Аз полудявам направо и не мога да е карам не се чуствам спокоен. Само мисля кога ще почне да придърпва!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от zvetiko » 22 Апр 2012, 13:27

Kregec написа:Здравейте колеги,

Имам питане дали е възможно да се ебава от следните два неща:

1. На диагностика ми излиза подгрева на ланда сондата, че не работи. За това ми казаха че единствено може да ми се вдигне разхода докато колата си стопли. Може ли тая сонда да ме ебава така? Знам че въпроса е тъп ама вече и аз незнам какво да правя.

2. Възможно ли е температурния датчик да ебава нещата? Един вид да не дава корекни данни на компа когато загрее двигателя. Когато е студен да работи нормално но когато загрее да започне да ебава нещата. Казаха ми че температурния датчик дава информация на компа. Когато датчика е преебан дава грешно инфо на компа и се базикат оборотите на празниа ход.

Абе нещо подобно ми обясниха. Мен ми се струва доста невероятно но реших макар и да се изложа да питам. Та очаквам вашите коментари по въпроса.

Благодаря...



Изключи буксата на сондата и виж какво ще стане,че това менене на оборотите може да е свързано с нея.
Датчика се мери много лесно-виж му стойностите и го премери,аз съм имал подобно прекъсване и беше датчика-показваше |-|30 на загрят двигател.

Майстора с датчика нещо те мотае-работата се прави за 10мин а не за дни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от fox1981 » 22 Апр 2012, 17:01

Kregec написа:
fox1981 написа:
Kregec написа:Да така е вчера го обсъдих този въпрос за темп датчика с майстора който ми прави колата. Той каза същото което и колегите но при мен проблема е малко по различен. При мен има детонации в цилиндрите. Той каза че е има някъде прекъснат кабел и сега в момента ги проверява. Каза че е сложил датчик на кол вал и ще я запали и види дали има промяна. Аз му имам доверие защото не е като повечето сервизи, които правят нещата на проба грешка. Имам в предвид примерно казва комп, датчици, инсталация и т.н. Аз купувам всичко сменя го примерно и проблема остава. И накрая се оказва нещо елементарно от рода на прекъснат кабел. И тогава аз съм с 1000 лева назад и съм сменил части които се оказват здрави. За това ще изчакам да видя какво ще каже и какъв е проблема. След това ще опиша подробно тук какво е проверено, сменено и правено за да е полезно на всеки един който има такъв или подобен проблем. Вече съм 5 дни без кола но както се вика трай бабо за хубост. Надявам се по скоро да открие проблема за да мога отново да се радвам на бабата, че и скоро събора идва и искам да съм с хубавицата там.

Когато имам ново инфо ще го напиша тук...

Благодаря на всиюки Ви за мненията които дадохте...

Поздрави...

Така де и моята прави същото......в такъв момент пука в колекторите и не ускорява.За мен симптомите са същите.Дано твоя майстор
локализира проблема....че аз доста време търсих и нищо не открих.С тая разлика че на диагностика на мен не ми излезе нищо.Успехи колега :yes:


Добре де колега как я караш така. Аз полудявам направо и не мога да е карам не се чуствам спокоен. Само мисля кога ще почне да придърпва!

За сега докато не локализирам проблема я карам само в София...не смея да пътувам с нея извън града :nono:,но защото имам и друга кола.Да знам че е доста дразнещо на ден ми де случва поне по веднъж,но когато е и по-топличко на вън ми прави впечатление.И аз просто се надявам да го реша тоя проблем защото не изнервя.Сам явно няма да се справи и за това търся читав диагностик да реши проблема.И на мен не ми се дават излишни пари за"проба грешка"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: Прекъсва при загрят мотор

Мнение от Kregec » 23 Апр 2012, 14:59

Колеги проблема е следния: когато загрее двигателя и започва да прави мизериите. Майстора каза че е или датчика на кол вала или компа. Защото като почне да прави мизерията и започва да пише грешки на датчика. Та моля ако някой има сименсов датчик на вала и симесов комп моля да ми ослужи за да тествам. Защото той е тествал с друг датчик уж работещ и пак ги прави мизериите и пише грешки. За това моля ако някои има и е наистина работещ сименсов датчик на кол вала да ми ослужи за проба ще черпя. И ми трябва и наистина работещ симесов комп също за проба за да видим кое е от двете. За да не купя сега нов датчик пак за 200 лева и да се окаже, че не е той а е компа. Номера на компа ще го напиша по късно. Ако е от компа и ако някои колега освен за проба го и продава да пише на лично цена. Знам че така без номера е малко относително но трябва да е сименсов защото датчика е сименсов.

Благодаря...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook