Проблеми Бензин-Газ???
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Бат Жеко, моите уважения ама тука няма6 представа колко не си правbat Jeko написа:Здраве да е
Дали са запушени дюзите е трудно да се каже.
Тук продуктите на горенето са малко по различни и процеса като цяло е различен, няма сажди и ако има нагари те са много по различни от тези при изгарянето на бензина.
Дюзите са последнaтa грижя според мен, но може и да не съм прав , кои знае , само догадки.
Good luck

е21 345 0-402м 12.18


- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Възможно е да не сам прав, просто си разсъждавах в писмен вид какъв е процеса на горене при бензина и газта.
И какво се отделя.
Ще се радвам да чуем края на историята
Good luck
Възможно е да не сам прав, просто си разсъждавах в писмен вид какъв е процеса на горене при бензина и газта.
И какво се отделя.
Ще се радвам да чуем края на историята
Good luck

Аз имам много такива случаи, дюзите са така затлачени че капчица не пускат. Но това се случва обикновенно на таксиджийските коли или на такива които не са работили на бензин 1-2 години. При ВСИчКИ конвертирани на газ автомобили е характерно ускореноZik написа:ТОМ възможно ли е дюзите да са толко запушени че въобще да не пръснат






е21 345 0-402м 12.18


Дори и на една трета да са ти запу6ени, пак 6те се нару6и много работата на мотора. Така че дали малко или много все са за чистене или замяна. Ло6о е когато се оставят дълго без бензин, тогава направо са за изхвърлянеZik написа:мерси за инфотовсе си мислех че не може да са запушени на Тотал

е21 345 0-402м 12.18


Чакайте сега и аз да кажа.
Имал съм проблеми с АГУ-то много пъти. Пич преди да отидеш на диагностика и да си дадеш паричките, направи това което ше ти кажа. Това че са ти затлачени дюзите е ясно, ходи и си купи STP концентрат за почистване на дюзите на инжекциона. Напълни резервоара със 60 литра бенз и го издухай тоя бенз, но да е на дълъг път за да може концентрата с горивото равномерно да постъпва в разпръсквателите. Така 2 пъти. Гарантирам че още на 100 км на първия резервоар ще почувстваш разликата. Ултразвука в твоя случай също ше свърши работа, но мненията за използване на ултразвук са смесени. Разбира се преди да направиш каквото и да било провери си бенз. помпа, ток, подкачване. Тока се проверява с фазомерче за слаби токове върху накрайника на кабелаците, непосредствено преди да влезе в куплонга на бенз. помпа, а подкачването си го провери преа филтъра който е отдолу по резервоара, ше го видиш, олаби скобата малко и тва е.
Имал съм проблеми с АГУ-то много пъти. Пич преди да отидеш на диагностика и да си дадеш паричките, направи това което ше ти кажа. Това че са ти затлачени дюзите е ясно, ходи и си купи STP концентрат за почистване на дюзите на инжекциона. Напълни резервоара със 60 литра бенз и го издухай тоя бенз, но да е на дълъг път за да може концентрата с горивото равномерно да постъпва в разпръсквателите. Така 2 пъти. Гарантирам че още на 100 км на първия резервоар ще почувстваш разликата. Ултразвука в твоя случай също ше свърши работа, но мненията за използване на ултразвук са смесени. Разбира се преди да направиш каквото и да било провери си бенз. помпа, ток, подкачване. Тока се проверява с фазомерче за слаби токове върху накрайника на кабелаците, непосредствено преди да влезе в куплонга на бенз. помпа, а подкачването си го провери преа филтъра който е отдолу по резервоара, ше го видиш, олаби скобата малко и тва е.
- Mr. Bad Guy
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 27.02.2006
leshoiad написа: Тока се проверява с фазомерче...
Внимавай да не бръкнеш в третата фаза, че там има 380 волта

Ако нямаш какво да казваш, не го прави тук. Заяжданията не са добре дошли. От Модератора.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
leshoiad написа:......... ходи и си купи STP концентрат за почистване на дюзите на инжекциона. Напълни резервоара със 60 литра бенз и го издухай тоя бенз, но да е на дълъг път за да може концентрата с горивото равномерно да постъпва в разпръсквателите. Така 2 пъти. Гарантирам че още на 100 км на първия резервоар ще почувстваш разликата. Ултразвука в твоя случай също ше свърши работа, но мненията за използване на ултразвук са смесени.........
Според мен даже и да се отпушат дюзите (което ме съмнява с каквато и да е добавка) всичките боклуци от резервоара (нали там сипваме добавката) ще отидат в дюзите

Според мен - основно почистване на горивната система:
-сваляне на резервоар и почистване
-продухване на бензиновите магистрали
-дюзите задължително на ултразвук (ако имаш познат в някой сервиз ги оставете цяла нощ във ваната)
-смяна на горивен филтър.
успех


Re: Проблеми Бензин-Газ???
При мен е сащтата работа...ад...на бензин е бавна като каруца...немои да пали като е студена на бензин.Като загрее ниама проблем-пали.Но сутрин ме изкарва от нерви.И гарми като и дам пове4ко газ!Диузите ги по4истих и то4но след 3 дена-същтата работа.А да попитам ако ниакои мойе да помогне...на ниски обороти двигателя работи на пресекулки т.е. тум-тум-тум!Снеих свещи но не е от тожа да не би да губи токове(с оборотите ниама проблем)[/b]
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани