трудно палене 525тдс
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: трудно палене 525тдс
Помпата не е пипана!пуши доста,веднага след завъртане на стартер,но никакъв признак да запали.Вчера запали със старт спрей работи около 1 час на място загря нормално изгасих я и след 5мин същата работа въртене без признаци за запалване.
Re: трудно палене 525тдс
щом сте сваляли само главата,значи долната верига не е разкачана-нали така.
Казваш също,че веднага започва да пуши ,като започнеш да въртиш-това маха горивопровода от причините .
Топла също не е запалила-това маха и подгрева,но не напълно...защото има случаи,когато помпата да е на много закъснение-в тоя случай пак няма да запали .
какъв ли е шанса да сте зацепили разпределителният вал със 180 градуса отклонение....
Виж и тоя клапан на помпата да не би да му хлабава жичката и дали не е мокра буксата на гнп-то....
Казваш също,че веднага започва да пуши ,като започнеш да въртиш-това маха горивопровода от причините .
Топла също не е запалила-това маха и подгрева,но не напълно...защото има случаи,когато помпата да е на много закъснение-в тоя случай пак няма да запали .

Виж и тоя клапан на помпата да не би да му хлабава жичката и дали не е мокра буксата на гнп-то....
Re: трудно палене 525тдс
Ма той човека говори за зачопване на кол. вал за скоба на разпр. вал дали може да са я обърнали щом се знаят тез неща иначе колега наясно ли си ( не се обиждай от такива въпроси идеята е да се помогне пък никой не знае какво знаеш ) че разп. вал прави два оборота за един на коляновия и може да се зацепи пак със скобата разпр. вал ама на 180градуса обърнат. Освен че скобата сизастава там на мястото със засечката гърбицата на първи цилиндър трябва да сочи нагоре-вдясно погледнато пред мотора , най-лесно отвий капачката и зачопи кол. вал на ГМТ и вож накъде сочи ей така за всеки случай. Ам ако това е сторено дали въобще ще се случва нещо още повече 1 час работа на място. Абе компресия мерена ли е всъщност или нещо клапаните с припасването да не е станало как требе и да изтича оттам компресия ама би трябвало да буха откъм смукателите , колега по-горе те попита дали връща ама нямаше отговор .Кат работи един час форсира ли се нормално колата покара ли я има ли мощност , идеята е всичко е нормално след като запали или има други показатели вече.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: трудно палене 525тдс
Няма да е на 180гр.Няма да работи мотора нормално,то са пушъци ,траколене и т.н.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: трудно палене 525тдс
Значи работи доста мазно мотора няма я тази твърда работа и причукване като преди.За вървежа не намирам разлика от преди форсира си се нормално,загрява нормално няма го това бухане през смукателите за което ме питахте.Утре ще гледаме пак центровки белези и т.н дано има някакво развитие че незнам вече.... тя при -10 палеше и то с издухалата гарнитура между 5 и 6-и цилиндър а сега 

Re: трудно палене 525тдс
- Код: Избери целия код
Значи работи доста мазно мотора няма я тази твърда работа и причукване като преди
преди може да е причуквал заради водата в цилиндрите.Сега щом работи мазно Пресиян е прав-няма как да е от тия 180 градуса....
Центровката -щом не е сваляна долната верига и е правена със скоба за разпределителният вал ,в същото време с клина на маховика,то няма как да сте я объркали

Остава ти да провериш дали помпата не е завъртяна до края в посока към калника или към мотора.
От всичко в темата,за мен най-логично е да е в подгрева проблема.Два пъти пишеш, че е проверен

да не би тази проверка да се е състояла само в проверка на свещите,защото е възможно те да са наред ,но да не отива захранване до тях(80а бушон)....или да отива но за малко време(реле...).
между другото:
-случайно, докато сте центровали ,да сте въртели коляновият вал в посока обратна на въртене на мотора

-какъв е цвета на пушека от ауспуха ,като запали

и не на последно място-колко литра нафта има в резервоара

Re: трудно палене 525тдс
Най накрая ТДС-а възпламени.....имаше разлика в зацепването и предпазителя за подгрева беше изгорял
Благодаря на включилите се колеги! 


Re: трудно палене 525тдс
fatix написа:Най накрая ТДС-а възпламени.....имаше разлика в зацепването и предпазителя за подгрева беше изгорялБлагодаря на включилите се колеги!
хахахаха я сега кажи кое зацепване и кой предпазител,да се знае



Сега разкарай допълнителните филтри и клапани по горивопровода

- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: трудно палене 525тдс
При положение че е изгорял бушона лампата за подгрева светеше ли 

Re: трудно палене 525тдс
Това ме подведе че лампата светеше релето си цъкаше но без подгрев на свещите.В обосновка презацепване(имаше 3 зъба разлика) и изгорял предпазител за подгрева 80А сега недава да му пипнеш ключа 

Re: трудно палене 525тдс
fatix написа:Това ме подведе че лампата светеше релето си цъкаше но без подгрев на свещите.В обосновка презацепване(имаше 3 зъба разлика) и изгорял предпазител за подгрева 80А сега недава да му пипнеш ключа
Радвам се за теб колега


29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани