Бубини за 525i (192к.с.)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 13 Фев 2006, 19:47

Penchev написа:...
Хммм...тук малко се разминават симптомите :roll: Утре ще пиша за резултата от диагностиката ;)
One passion,one car,one life...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Фев 2006, 20:23

Impasse написа:
Penchev написа:...
Хммм...тук малко се разминават симптомите :roll: Утре ще пиша за резултата от диагностиката ;)


Много те моля,напиши какво са диагностицирали :idea: Благодарря за инфо-то предварително :D

Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 14 Фев 2006, 8:37

Това препукване в ауспуха може да идва от грешка в дебитомера.При мен поне така беше. :roll:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 14 Фев 2006, 16:42

Значи вашите симптоми са същите като при мен с тази дребна разлика, че не го прави постоянно. Има дни когато го прави на всяко тръгване, а после 1-2 седмици може да не се появи. Не е от бензина, защото наливам само от едно място - под моста :twisted: и до сега не съм имал оплаквания във вървенето или разхода(може и да е по-големичък, но е постоянен). Дино, каква е тази грешка в дебитомера? Аз поне си мисля, че ако е нещо разрегулиран ще припуква постоянно. А я да ви питам, аспусите ви черни ли са? Защото имам съмнения, че съм с богата смес, ама нали пусто карам все на къси разастояния и не мога да го установя. Колкото пъти да го гледали по сервизите винаги съм бил в нормите на СО и О2.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 14 Фев 2006, 16:52

Доколкото знам ако има грешка в дебитомера той е заминал освен ако не му е махан кабела когато е работил двг. или е била на контакт.В този случай едно зануляване оправя нещата.
Ето я и темата в която съм описал моя проблем и как го реших
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24152

Дано да е полезна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 14 Фев 2006, 21:09

Такаа,пиша по молба на Penchev и на останалите колеги с подобен проблем.Одеве се връщам от диагностиката,която не се проведе в официалния представител на БМВ :idea: (да се знае де ;) )Проблемът се оказаха свещите :idea: Другите нещица-дебитомер,бубини,ламбда,помпа,грешки в компа и т.н. са ок 8)Да поясня малко.Свещите са четири електродни Ultra X Platinium (най-доброто от Beru в момента)Оказва се обаче,че поради факта че по бубините неизменно с годините се появяват леки отечки,които реално не са фатални,но в този случай при тези свещи нещата се навързват неприятно.Тоест,при рязкото поддаване на газ при по-ниски обороти на двигателя реално искрата се "гаси" от горивото,като част от нея се губи(връща) и от бубините.При високите и при по-калорично гориво почни не се осеща придърпването :idea: Резултатът е на лице-70евро за свещи поръчани от Германия,които биха работили перфектно при НОВИ бубини,в слачая възникват ядове :( Оказа се (по думите на майстора),че запалването при БМВ е по-капризно от другите и трябва да се внимава с подбора на консумативи :idea:
П.П.Между другото продавам свещи ;)
One passion,one car,one life...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Фев 2006, 0:31

Impasse написа:Такаа,пиша по молба на Penchev и на останалите колеги с подобен проблем.Одеве се връщам от диагностиката,която не се проведе в официалния представител на БМВ :idea: (да се знае де ;) )Проблемът се оказаха свещите :idea: Другите нещица-дебитомер,бубини,ламбда,помпа,грешки в компа и т.н. са ок 8)Да поясня малко.Свещите са четири електродни Ultra X Platinium (най-доброто от Beru в момента)Оказва се обаче,че поради факта че по бубините неизменно с годините се появяват леки отечки,които реално не са фатални,но в този случай при тези свещи нещата се навързват неприятно.Тоест,при рязкото поддаване на газ при по-ниски обороти на двигателя реално искрата се "гаси" от горивото,като част от нея се губи(връща) и от бубините.При високите и при по-калорично гориво почни не се осеща придърпването :idea: Резултатът е на лице-70евро за свещи поръчани от Германия,които биха работили перфектно при НОВИ бубини,в слачая възникват ядове :( Оказа се (по думите на майстора),че запалването при БМВ е по-капризно от другите и трябва да се внимава с подбора на консумативи :idea:
П.П.Между другото продавам свещи ;)


Impasse ,ти ме уби човече :shock: :confused: твойте свещи струват 70EU а мойте 100 EU :!: Най-доброто на NJK :arrow: Laser Platinum :idea:

Сега се прибирам и попътя правих какво ли не с колата,но придръпване нямаше ... :confused: И освен това ми светна лампата за възд.възглавница,клаксона ми спря да работи и настройката на 2-те огледала :evil: за това някой знае ли дали тези консуматори са на една верига :?: Не знам какво й стана на колата :dunno:

Георги Пенчев
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook