проблем с ТДС
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: проблем с ТДС
Тука стана мазало с тия обяснения. Има доста хора които имат диагностика и би трябвало да ни просветлят какво точно се мери с данните за тия милиграми. Мисълта ми беше а тя е продена от четено във форума точно по тоя въпрос , казва се че е на едиколко си милиграма нагласена помпата ( количество гориво ) ама всъщност е производно на прякото такова замерване и резултата е обратно пропорционален на същинската стойност демек това е относителна стойност която си има стокова стойност ( зададена от производителя БМВ) и оттук нататък се променя тя ( чрез външна намеса ) отнасяйки я сравнително към началната ( стокова ) . Факт е че премествайки плочката променяме порцията гориво нагнетено от ГНП към дюзите , а замерването на тази порция от диагностиката е относителна величина като стойност и не отразява действителното количество гориво , а служи за ориентир , но това пък не я прави ( стойността ) недействителна или лишена от смисъл. Сега вече е съвсем друг въпроса за различията между коли , двигатели и т.н. като моментно състояние и една и съща стойност отчетена на диагностиката( на различни коли ) не може да гарантира еднаквото им поведение ( динамика и т.н ) в действителност . Тъй че еднакво настроени помпи на две коли като резултат нито ще вървят еднакво нито ще пушат еднакво . Мое мнение е ,че задачата на диагностика пипащ тези настройки ( мастер дизелджия , помпаджия ) е да настрои ГНП според нормите или с някаква корекция според желанието на клиента да понавървява повечко или да гори по-малко и да гарантира тези стойности според възможностите на съответните агрегати. Не може да искаш колата да върви пускайки само гориво пък въздушния филтър забравен там в една кутия или пък евтино гориво , а вървеж и икономия в норми , нали уж било у ред било всичко по системата ( горивната ).
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: проблем с ТДС
Мен лично ми се е случвало да ми светва и да изгасва дюзата , по време на път и се оказа повечко парафин в нафтата - от бензиностанцията
Колега нищичко недей да пипаш по помпата сега като се стопли , нафтата ще добие обичайния си течен вид, зареди от най-качествената нафта , която има на бензиностанцията и съм сигурен , че всичко ще си дойде на мястото.
Тая плочка не е някоя лаиняна хартийка та веднъж да е наместена, веднъж не.
Карай така и зареждай малко по - качествено гориво

Колега нищичко недей да пипаш по помпата сега като се стопли , нафтата ще добие обичайния си течен вид, зареди от най-качествената нафта , която има на бензиностанцията и съм сигурен , че всичко ще си дойде на мястото.

Тая плочка не е някоя лаиняна хартийка та веднъж да е наместена, веднъж не.
Карай така и зареждай малко по - качествено гориво

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани