проблем с ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с ТДС

Мнение от vladobate » 22 Фев 2012, 0:13

Тука стана мазало с тия обяснения. Има доста хора които имат диагностика и би трябвало да ни просветлят какво точно се мери с данните за тия милиграми. Мисълта ми беше а тя е продена от четено във форума точно по тоя въпрос , казва се че е на едиколко си милиграма нагласена помпата ( количество гориво ) ама всъщност е производно на прякото такова замерване и резултата е обратно пропорционален на същинската стойност демек това е относителна стойност която си има стокова стойност ( зададена от производителя БМВ) и оттук нататък се променя тя ( чрез външна намеса ) отнасяйки я сравнително към началната ( стокова ) . Факт е че премествайки плочката променяме порцията гориво нагнетено от ГНП към дюзите , а замерването на тази порция от диагностиката е относителна величина като стойност и не отразява действителното количество гориво , а служи за ориентир , но това пък не я прави ( стойността ) недействителна или лишена от смисъл. Сега вече е съвсем друг въпроса за различията между коли , двигатели и т.н. като моментно състояние и една и съща стойност отчетена на диагностиката( на различни коли ) не може да гарантира еднаквото им поведение ( динамика и т.н ) в действителност . Тъй че еднакво настроени помпи на две коли като резултат нито ще вървят еднакво нито ще пушат еднакво . Мое мнение е ,че задачата на диагностика пипащ тези настройки ( мастер дизелджия , помпаджия ) е да настрои ГНП според нормите или с някаква корекция според желанието на клиента да понавървява повечко или да гори по-малко и да гарантира тези стойности според възможностите на съответните агрегати. Не може да искаш колата да върви пускайки само гориво пък въздушния филтър забравен там в една кутия или пък евтино гориво , а вървеж и икономия в норми , нали уж било у ред било всичко по системата ( горивната ).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: проблем с ТДС

Мнение от Wenzy » 22 Фев 2012, 15:00

Мен лично ми се е случвало да ми светва и да изгасва дюзата , по време на път и се оказа повечко парафин в нафтата - от бензиностанцията :(
Колега нищичко недей да пипаш по помпата сега като се стопли , нафтата ще добие обичайния си течен вид, зареди от най-качествената нафта , която има на бензиностанцията и съм сигурен , че всичко ще си дойде на мястото. :D
Тая плочка не е някоя лаиняна хартийка та веднъж да е наместена, веднъж не.
Карай така и зареждай малко по - качествено гориво :)
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook