М20 не пали!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Sofia-Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: e39

Re: М20 не пали!

Мнение от Rusalov » 14 Фев 2012, 19:44

"Turbo_Ted", благодаря за идеята за ЕКУ, май работата наистина натам отива. Четох някъде из гугъл, че имало някакви транзистори, дето заминавали и започвали проблемите. :mhihi: Въпросът остава да намеря ЕКУ за проба :roll:

"Jordana", дебитомерът според мен отпадна като проблем, защото го смених вече и то с много запазен. В предишните ми постове съм написал. Все пак мерси за идеята! ;)
Аз също не съм съгласен,че не е за обикновена газова уредба. Това е може би последният мотор, който е сравнително безпроблемен за нея, заради металните колектори и простата електроника. Разбира се, трябва да има "кихалка" и то с качествен каучук. Колата вече 17г. е в наши ръце с най-обикновено Ловато, от които последните 3г. е моя и проблем с гърмежи и др. не е имало.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: М20 не пали!

Мнение от Jordana » 14 Фев 2012, 20:19

Rusalov написа:"Turbo_Ted", благодаря за идеята за ЕКУ, май работата наистина натам отива. Четох някъде из гугъл, че имало някакви транзистори, дето заминавали и започвали проблемите. :mhihi: Въпросът остава да намеря ЕКУ за проба :roll:

"Jordana", дебитомерът според мен отпадна като проблем, защото го смених вече и то с много запазен. В предишните ми постове съм написал. Все пак мерси за идеята! ;)
Аз също не съм съгласен,че не е за обикновена газова уредба. Това е може би последният мотор, който е сравнително безпроблемен за нея, заради металните колектори и простата електроника. Разбира се, трябва да има "кихалка" и то с качествен каучук. Колата вече 17г. е в наши ръце с най-обикновено Ловато, от които последните 3г. е моя и проблем с гърмежи и др. не е имало.
Може и аз да не се изразих точно.За мене безпроблемна работа на обикновена газова уредба значи наистина да няма никакви проблеми..не само да не гърми.Сменил съм доста коли доста различни газови ...някои от тях сам съм монтирал но повярвай ми този мотор е труден за газифициране.Най сигурната диагностика на тоя електроника е с мултицета и осцилоскопа така че не изключвай нито една причина без да е 100% сигурно . :yes:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: М20 не пали!

Мнение от Turbo_Ted » 17 Фев 2012, 14:16

Postman написа:Ако изобщо може да се вярва на тази диагностика, за мен тя означава, че трябва да занесеш дюзите да ти ги изчистят и да си намериш нормално работещ дебитомер. Първото е сравнително лесно, докато второто е малко трудно... отново - ако може да се вярва на диагностиката.

има диагностика, на която може да се вярва, но са мн малко читавите диагностични уреди, виждал съм неколкократно живи данни от м20 и то наистина вярни :) така че ако колегата е закарал колата на добро място - може да разчита :yes:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: М20 не пали!

Мнение от cod-cdbp » 17 Фев 2012, 20:00

Turbo_Ted написа:
Postman написа:Ако изобщо може да се вярва на тази диагностика, за мен тя означава, че трябва да занесеш дюзите да ти ги изчистят и да си намериш нормално работещ дебитомер. Първото е сравнително лесно, докато второто е малко трудно... отново - ако може да се вярва на диагностиката.

има диагностика, на която може да се вярва, но са мн малко читавите диагностични уреди, виждал съм неколкократно живи данни от м20 и то наистина вярни :) така че ако колегата е закарал колата на добро място - може да разчита :yes:


И от М30 и от М20 съм виждал, че и настройки се правят на дебитомера, на базата на въпросните "живи" данни :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 17.02.2008
Кара: Е34 М20В25

Re: М20 не пали!

Мнение от manos » 19 Фев 2012, 8:06

cod-cdbp написа:
Turbo_Ted написа:
Postman написа:Ако изобщо може да се вярва на тази диагностика, за мен тя означава, че трябва да занесеш дюзите да ти ги изчистят и да си намериш нормално работещ дебитомер. Първото е сравнително лесно, докато второто е малко трудно... отново - ако може да се вярва на диагностиката.

има диагностика, на която може да се вярва, но са мн малко читавите диагностични уреди, виждал съм неколкократно живи данни от м20 и то наистина вярни :) така че ако колегата е закарал колата на добро място - може да разчита :yes:


И от М30 и от М20 съм виждал, че и настройки се правят на дебитомера, на базата на въпросните "живи" данни :yes:


Би ли споделил малко повече информация за това, че мен лично много ме интересува, най-вече настройката на дебитомера :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: М20 не пали!

Мнение от Jordana » 19 Фев 2012, 16:31

manos написа:
cod-cdbp написа:
Turbo_Ted написа:
Postman написа:Ако изобщо може да се вярва на тази диагностика, за мен тя означава, че трябва да занесеш дюзите да ти ги изчистят и да си намериш нормално работещ дебитомер. Първото е сравнително лесно, докато второто е малко трудно... отново - ако може да се вярва на диагностиката.

има диагностика, на която може да се вярва, но са мн малко читавите диагностични уреди, виждал съм неколкократно живи данни от м20 и то наистина вярни :) така че ако колегата е закарал колата на добро място - може да разчита :yes:


И от М30 и от М20 съм виждал, че и настройки се правят на дебитомера, на базата на въпросните "живи" данни :yes:


Би ли споделил малко повече информация за това, че мен лично много ме интересува, най-вече настройката на дебитомера :roll:
Единственото което можеш да направиш по такъв тип дебитомер е диагностика и ако са заминали пътечките на потенциометъра или има други механични повреди да се възстановят.Може да се прехвърли перото на чисто неизтъркано място.Ако не си наясно какво трябва да стане се запаси с един резервен дебитомер за проби . :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 17.02.2008
Кара: Е34 М20В25

Re: М20 не пали!

Мнение от manos » 19 Фев 2012, 16:36

Случайно някъде да има някаква тема или ръководство, обсъждащо въпросните процедури? Или пък някой, който да ги е правил?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: М20 не пали!

Мнение от cod-cdbp » 19 Фев 2012, 17:13

manos написа:Случайно някъде да има някаква тема или ръководство, обсъждащо въпросните процедури? Или пък някой, който да ги е правил?


Няма защото от БМВ това е резервна част която се настройва от завода, и от там нататък само подмяна с нова 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: М20 не пали!

Мнение от Jordana » 19 Фев 2012, 22:15

http://www.autoshop101.com/forms/h34.pdf
В нета е пълно с описания за настройка и диагностика на такива дебитомери.Разрови се има доста информация.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook