АСЦ+Т

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: АСЦ+Т

Мнение от vladobate » 19 Ное 2011, 21:46

Тук е писано доста http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 8&t=118277. В крайна сметка оголваш кабелите на въпросната букса в управлението на АСЦ и ги прекъсваш едно по едни и ако стане ( изключи се само АСЦ без АБС ) си ти .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: АСЦ+Т

Мнение от VesoPesa » 19 Ное 2011, 22:33

Пресиян Василев написа:Щом ги чуваш нещата с лЬошперовете,направо му даи идея кое как става.на е39 525и ,какво да прилага.


1-во аз съм му дал идея, 2-ро тук е е34 раздел доколкото помня, 3-то никъде аз не видях автора на темата да е споменал че става дума за е39, 4-то да прилага каквото му душа иска и за което може да намери информация.

Като сте толкова важни се оправяйте как знаете аз много пъти се заканвам, но наистина вече спирам да пиша в е34 раздела. Всички за много знаещи се помислихте...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: АСЦ+Т

Мнение от rottweiler » 19 Ное 2011, 22:42

Чакайте бре хора. Пак на кавга го изкарахте. Всичко е щото си ударих е34ката, остана ми шпер-а, и сега гледам една 25ца с асц+т. и да знам дали има начин да го сложа покрай асц-то или да го махам с колата.
Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: АСЦ+Т

Мнение от vinio » 20 Ное 2011, 11:17

Аз мисля ,че АСЦ-то и шпера си помагат като взаимно ,а не си пречат....може би ще е проблем ако газта е електронна и при превъртене ти взима мощността :roll:
Няма никакъв проблем да се монтира шпер(от който и да е вид) на кола с асц,нали все пак тази система има бутон Off и няма нужда да режеш кабели,датчици или бушони.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: АСЦ+Т

Мнение от Пресиян Василев » 20 Ное 2011, 11:24

VesoPesa написа:
Пресиян Василев написа:Щом ги чуваш нещата с лЬошперовете,направо му даи идея кое как става.на е39 525и ,какво да прилага.


1-во аз съм му дал идея, 2-ро тук е е34 раздел доколкото помня, 3-то никъде аз не видях автора на темата да е споменал че става дума за е39, 4-то да прилага каквото му душа иска и за което може да намери информация.

Като сте толкова важни се оправяйте как знаете аз много пъти се заканвам, но наистина вече спирам да пиша в е34 раздела. Всички за много знаещи се помислихте...

Какво се газираш бре.
Аз да те пофаля ,че разбираш матеряла ,пък гледаи как се цупи.
Пък в кои под форум ще пишеш си е лично твоя работа,ако щеш в никои не пиши.Аи на добър час.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: АСЦ+Т

Мнение от vinio » 20 Ное 2011, 11:36

Изображение
ето тук работят без да си пречат

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: АСЦ+Т

Мнение от justboy » 20 Ное 2011, 18:08

С махане на бушон не мисля, че ще стане, защото при Е36 поне абс и асц-то са на един бушон.

А фрикционен шпер на кола с асц, май неможе да го бъде, освен М-ките де...

С виското незнам как стоят нещата...

Така че търси начин да неутрализираш асц-то.
Изображение
E34, E38

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 18.08.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36
Мечтае да кара: E38 Alpina B12

Re: АСЦ+Т

Мнение от bmw318is4 » 20 Ное 2011, 18:26

justboy написа:С махане на бушон не мисля, че ще стане, защото при Е36 поне абс и асц-то са на един бушон.

А фрикционен шпер на кола с асц, май неможе да го бъде, освен М-ките де...

С виското незнам как стоят нещата...

Така че търси начин да неутрализираш асц-то.



Колега, на мойтя е36-ца има бушон само и единствено за асц-то може би номер 10 ако не се лъжа , ако и при колегата е така да пробва да го махне и да види какво ще се случи , ако АБС-а не светне да си кара така :ok:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: АСЦ+Т

Мнение от ddddk » 21 Ное 2011, 0:11

Колега rottweiler,

Моля да ме извиниш, че ти ползвам темата.
Имам въпрос към знаещите:

Ако с виско шпер попадна в снежно-ледена ситуация, ще се измъкна ли по-лесно отколкото с отворен диференциал или не?

Благодаря предварително.

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: АСЦ+Т

Мнение от ///peter » 21 Ное 2011, 0:19

Колеги, разкъртвате с тези въпроси... нали преди няколко реда се изказа технически подготвен за виско шпера, сега какви са тези въпроси?
Виско шпера е като... виско перката, само дето зацепва с по-голяма сила при по-големи обороти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: АСЦ+Т

Мнение от ddddk » 21 Ное 2011, 2:06

///peter написа:Колеги, разкъртвате с тези въпроси... нали преди няколко реда се изказа технически подготвен за виско шпера, сега какви са тези въпроси?
Виско шпера е като... виско перката, само дето зацепва с по-голяма сила при по-големи обороти


Колега Петер,

Ако визираш мен, си се объркал яко :mhihi:
Аз съм технически НЕподготвен по тези въпроси и НЕ се срамувам да питам :smoke:

И трябва да ти призная, че до момента съм разпитал на л.с. "цялото кралско войнство" на този подфорум (изключая модераторите) и до сега не съм получил както се изразяваш ти "технически подготвен" отговор.
Теб не съм те питал, признавам! Е, добре! Питам и теб: можеш ли да ми обясниш технологията на работа на виско шпера и защо всички казват, че е "ташак", а пък не могат да отговорят на простия въпрос "защо"? Ти можеш ли?

Благодаря предварително.

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: АСЦ+Т

Мнение от cod-cdbp » 21 Ное 2011, 8:50

мене също не си ме питал :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: АСЦ+Т

Мнение от ddddk » 21 Ное 2011, 15:25

:OT:
_65536_kb_sec_ написа:мене също не си ме питал :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Сори, Батка :oops:
Теб те асоциирам с токовете, където съм съвсем зле :oops: :oops: :oops:

По моя въпрос аз вече съм наясно :yes:
Благодаря на колегите дето ме ориентираха :bchug:
Благодаря на колегата rottweiler за търпението :bchug:

Ако преценят, модераторите могат да зачистят целия офтопик от темата :oops:

Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: АСЦ+Т

Мнение от rottweiler » 21 Ное 2011, 18:47

и като обобщим: АСЦ+т е съвместимо само с виско шпер.
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: АСЦ+Т

Мнение от ///peter » 21 Ное 2011, 21:42

ddddk написа:
///peter написа:Колеги, разкъртвате с тези въпроси... нали преди няколко реда се изказа технически подготвен за виско шпера, сега какви са тези въпроси?
Виско шпера е като... виско перката, само дето зацепва с по-голяма сила при по-големи обороти


Колега Петер,

Ако визираш мен, си се объркал яко :mhihi:
Аз съм технически НЕподготвен по тези въпроси и НЕ се срамувам да питам :smoke:

И трябва да ти призная, че до момента съм разпитал на л.с. "цялото кралско войнство" на този подфорум (изключая модераторите) и до сега не съм получил както се изразяваш ти "технически подготвен" отговор.
Теб не съм те питал, признавам! Е, добре! Питам и теб: можеш ли да ми обясниш технологията на работа на виско шпера и защо всички казват, че е "ташак", а пък не могат да отговорят на простия въпрос "защо"? Ти можеш ли?

Благодаря предварително.

Поздрави,
Д


Колега, да мога - въпроса беше съвсем друг, какво разисквате толкова философски нещо... което автора изобщо не е питал?
Имате такава сила пред ръцете си, че направо се чудя как някой хора ги мързи да го намерят, сега в отговор на въпроса ти, защо не го харесват колегите нямам идея, но аз ще те просветля защо аз не ги харесвам... накратко той е много по-прост чисто конструктивно от "нормалния" шпер, и разчита изцяло на флуиди с много голям вискозитет - тоест много гъсти казано по наше му. Работи по следния начин, представи си един цилиндър, пълен с въпросната високо вискозна течност, и движещи се перфорирани дискове, колкото по-бързо се движат дисковете (оборотите на кардана), толкова повече започват да се трият във високо вискозната течност и създават топлина, която топлина кара течноста да се разшири и да избута тези дискове навън, което създава този заключващ ефект. Плюсовете са, че това става много плавно и е много приятно за начинаещи шофьори, които не искат да се изшият в бордюра от гъзария, обачеее цялата тази схема, има първо повече загуби заради триенето и второ, прегряването на вискозната течност води до загубване на заключващия ефект. А и разбира се много по-бързо се износва и става чист отворен диф.
Горе долу е това, което тъпата кратуна е научила ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook