АСЦ+Т
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: АСЦ+Т
Тук е писано доста http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 8&t=118277. В крайна сметка оголваш кабелите на въпросната букса в управлението на АСЦ и ги прекъсваш едно по едни и ако стане ( изключи се само АСЦ без АБС ) си ти .
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: АСЦ+Т
Пресиян Василев написа:Щом ги чуваш нещата с лЬошперовете,направо му даи идея кое как става.на е39 525и ,какво да прилага.
1-во аз съм му дал идея, 2-ро тук е е34 раздел доколкото помня, 3-то никъде аз не видях автора на темата да е споменал че става дума за е39, 4-то да прилага каквото му душа иска и за което може да намери информация.
Като сте толкова важни се оправяйте как знаете аз много пъти се заканвам, но наистина вече спирам да пиша в е34 раздела. Всички за много знаещи се помислихте...
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: АСЦ+Т
Чакайте бре хора. Пак на кавга го изкарахте. Всичко е щото си ударих е34ката, остана ми шпер-а, и сега гледам една 25ца с асц+т. и да знам дали има начин да го сложа покрай асц-то или да го махам с колата.


Re: АСЦ+Т
Аз мисля ,че АСЦ-то и шпера си помагат като взаимно ,а не си пречат....може би ще е проблем ако газта е електронна и при превъртене ти взима мощността
Няма никакъв проблем да се монтира шпер(от който и да е вид) на кола с асц,нали все пак тази система има бутон Off и няма нужда да режеш кабели,датчици или бушони.....

Няма никакъв проблем да се монтира шпер(от който и да е вид) на кола с асц,нали все пак тази система има бутон Off и няма нужда да режеш кабели,датчици или бушони.....
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: АСЦ+Т
VesoPesa написа:Пресиян Василев написа:Щом ги чуваш нещата с лЬошперовете,направо му даи идея кое как става.на е39 525и ,какво да прилага.
1-во аз съм му дал идея, 2-ро тук е е34 раздел доколкото помня, 3-то никъде аз не видях автора на темата да е споменал че става дума за е39, 4-то да прилага каквото му душа иска и за което може да намери информация.
Като сте толкова важни се оправяйте как знаете аз много пъти се заканвам, но наистина вече спирам да пиша в е34 раздела. Всички за много знаещи се помислихте...
Какво се газираш бре.
Аз да те пофаля ,че разбираш матеряла ,пък гледаи как се цупи.
Пък в кои под форум ще пишеш си е лично твоя работа,ако щеш в никои не пиши.Аи на добър час.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: АСЦ+Т
С махане на бушон не мисля, че ще стане, защото при Е36 поне абс и асц-то са на един бушон.
А фрикционен шпер на кола с асц, май неможе да го бъде, освен М-ките де...
С виското незнам как стоят нещата...
Така че търси начин да неутрализираш асц-то.
А фрикционен шпер на кола с асц, май неможе да го бъде, освен М-ките де...
С виското незнам как стоят нещата...
Така че търси начин да неутрализираш асц-то.

E34, E38
- bmw318is4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 18.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12
Re: АСЦ+Т
justboy написа:С махане на бушон не мисля, че ще стане, защото при Е36 поне абс и асц-то са на един бушон.
А фрикционен шпер на кола с асц, май неможе да го бъде, освен М-ките де...
С виското незнам как стоят нещата...
Така че търси начин да неутрализираш асц-то.
Колега, на мойтя е36-ца има бушон само и единствено за асц-то може би номер 10 ако не се лъжа , ако и при колегата е така да пробва да го махне и да види какво ще се случи , ако АБС-а не светне да си кара така


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: АСЦ+Т
Колега rottweiler,
Моля да ме извиниш, че ти ползвам темата.
Имам въпрос към знаещите:
Ако с виско шпер попадна в снежно-ледена ситуация, ще се измъкна ли по-лесно отколкото с отворен диференциал или не?
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д
Моля да ме извиниш, че ти ползвам темата.
Имам въпрос към знаещите:
Ако с виско шпер попадна в снежно-ледена ситуация, ще се измъкна ли по-лесно отколкото с отворен диференциал или не?
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: АСЦ+Т
Колеги, разкъртвате с тези въпроси... нали преди няколко реда се изказа технически подготвен за виско шпера, сега какви са тези въпроси?
Виско шпера е като... виско перката, само дето зацепва с по-голяма сила при по-големи обороти
Виско шпера е като... виско перката, само дето зацепва с по-голяма сила при по-големи обороти
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: АСЦ+Т
///peter написа:Колеги, разкъртвате с тези въпроси... нали преди няколко реда се изказа технически подготвен за виско шпера, сега какви са тези въпроси?
Виско шпера е като... виско перката, само дето зацепва с по-голяма сила при по-големи обороти
Колега Петер,
Ако визираш мен, си се объркал яко

Аз съм технически НЕподготвен по тези въпроси и НЕ се срамувам да питам

И трябва да ти призная, че до момента съм разпитал на л.с. "цялото кралско войнство" на този подфорум (изключая модераторите) и до сега не съм получил както се изразяваш ти "технически подготвен" отговор.
Теб не съм те питал, признавам! Е, добре! Питам и теб: можеш ли да ми обясниш технологията на работа на виско шпера и защо всички казват, че е "ташак", а пък не могат да отговорят на простия въпрос "защо"? Ти можеш ли?
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: АСЦ+Т

_65536_kb_sec_ написа:мене също не си ме питал![]()
![]()
Сори, Батка

Теб те асоциирам с токовете, където съм съвсем зле



По моя въпрос аз вече съм наясно

Благодаря на колегите дето ме ориентираха

Благодаря на колегата rottweiler за търпението

Ако преценят, модераторите могат да зачистят целия офтопик от темата

Поздрави,
Д

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: АСЦ+Т
ddddk написа:///peter написа:Колеги, разкъртвате с тези въпроси... нали преди няколко реда се изказа технически подготвен за виско шпера, сега какви са тези въпроси?
Виско шпера е като... виско перката, само дето зацепва с по-голяма сила при по-големи обороти
Колега Петер,
Ако визираш мен, си се объркал яко![]()
Аз съм технически НЕподготвен по тези въпроси и НЕ се срамувам да питам![]()
И трябва да ти призная, че до момента съм разпитал на л.с. "цялото кралско войнство" на този подфорум (изключая модераторите) и до сега не съм получил както се изразяваш ти "технически подготвен" отговор.
Теб не съм те питал, признавам! Е, добре! Питам и теб: можеш ли да ми обясниш технологията на работа на виско шпера и защо всички казват, че е "ташак", а пък не могат да отговорят на простия въпрос "защо"? Ти можеш ли?
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д
Колега, да мога - въпроса беше съвсем друг, какво разисквате толкова философски нещо... което автора изобщо не е питал?
Имате такава сила пред ръцете си, че направо се чудя как някой хора ги мързи да го намерят, сега в отговор на въпроса ти, защо не го харесват колегите нямам идея, но аз ще те просветля защо аз не ги харесвам... накратко той е много по-прост чисто конструктивно от "нормалния" шпер, и разчита изцяло на флуиди с много голям вискозитет - тоест много гъсти казано по наше му. Работи по следния начин, представи си един цилиндър, пълен с въпросната високо вискозна течност, и движещи се перфорирани дискове, колкото по-бързо се движат дисковете (оборотите на кардана), толкова повече започват да се трият във високо вискозната течност и създават топлина, която топлина кара течноста да се разшири и да избута тези дискове навън, което създава този заключващ ефект. Плюсовете са, че това става много плавно и е много приятно за начинаещи шофьори, които не искат да се изшият в бордюра от гъзария, обачеее цялата тази схема, има първо повече загуби заради триенето и второ, прегряването на вискозната течност води до загубване на заключващия ефект. А и разбира се много по-бързо се износва и става чист отворен диф.
Горе долу е това, което тъпата кратуна е научила

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани