пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Вярвате ли на този тест,аз съм малко скептично настроен,а обратното,тест за антифриз в иг?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Термостат?
ПС: Температурата на какво положение е в този момент?
ПС: Температурата на какво положение е в този момент?
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Аааа, Вранков! Почна да повтаряш. Тая кака сме я гледали вече
Относно теста и аз съм скептичен и затова питах. Обратният тест също е вятър и мъгла по мое лично мнение.
Аз също си мисля за термостат. Няма гаранция, че ще се оправи при смяната му, но все пак нищо не губи колегата от смяната му.

Относно теста и аз съм скептичен и затова питах. Обратният тест също е вятър и мъгла по мое лично мнение.
Аз също си мисля за термостат. Няма гаранция, че ще се оправи при смяната му, но все пак нищо не губи колегата от смяната му.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Дамяне, аз не я слагам за да те разнообразявам бе брат
ама ако държиш, ще те разведря де...

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава

По темата: аз в момента също имам проблеми с топлото след 2 години пълно спокойствие. Отдавам го на автърмаркет частите. За съжаление цените на оригиналните са непосилни за мен, но строго препоръчвам на автора на темата, ако има възможност да я метне цялата охладителна система с оригинални части.
Не на последно място качеството и концентрацията на антифризът има голямо значение за бързо и качествено обезвъздушаване. Това последното го пиша от опит личен.

- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
антифриза е зелен седи мазникав на пипане и е на минус 30-32градуса.по въпроса с термостата и аз си мислех че е от него смених го с behr-37лв.,проблема остана .помислих си че съм попаднал на лоша партида за термостата купих и един френски vernet-проблема се пооправи но след обиколката в града пак остана със същия резултат(този ден смених и водна помпа)все същото незнам дали има някакви машини за обезвъздушаване на водна система.благодаря за отговорите и чакам нови!!! 

BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
TDS-ките ,по принцип се обезвъздушават много лесно и от само себе си.
След като имаш няколко термостата,прежали наи стария и го надупчи.Налеи и караи,за да елеминираш възможноста да е от него.
Клапаните за парното в какво състояние са ? Има ли топло вътре? Каква гарнитура сложи(производител-марка)?
Агренажния капак отварян ли е скоро?
А отговори на еите въпроси и ще помислим по добре
След като имаш няколко термостата,прежали наи стария и го надупчи.Налеи и караи,за да елеминираш възможноста да е от него.
Клапаните за парното в какво състояние са ? Има ли топло вътре? Каква гарнитура сложи(производител-марка)?
Агренажния капак отварян ли е скоро?
А отговори на еите въпроси и ще помислим по добре
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Виж дали е поставен правилно термостата, защото ако не е няма да може да има хубав поток вода.
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
[quote="Пресиян Василев"]TDS-ките ,по принцип се обезвъздушават много лесно и от само себе си.
След като имаш няколко термостата,прежали наи стария и го надупчи.Налеи и караи,за да елеминираш възможноста да е от него.
Клапаните за парното в какво състояние са ? Има ли топло вътре? Каква гарнитура сложи(производител-марка)?
Агренажния капак отварян ли е скоро?
А отговори на еите въпроси и ще помислим по добре
отговори:клапаните за парно незнам в какво състояние са нито зная как да ги проверя(подскаже те ми
);
топло има вътре след онова дъъълго обезвъздушаване;
гарнитурата е гьотзе GOETZE;
Агренажния капак отварян ли е скоро?-по точно какво имаш в предвид(колата е със сменени вериги и помпата е точно на средата на регулиращите отвори)
И АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА МИ КАЖЕ КАКВО ТОЧНО ТРЯБВА ДА Е НАЛЯГАНЕТО НА ОХЛАДИТЕЛНАТА С-МА И ДАЛИ ВЪОБЩЕ ТРЯБВА ДА ИМА ТАКОВА?!? благодаря колеги
След като имаш няколко термостата,прежали наи стария и го надупчи.Налеи и караи,за да елеминираш възможноста да е от него.
Клапаните за парното в какво състояние са ? Има ли топло вътре? Каква гарнитура сложи(производител-марка)?
Агренажния капак отварян ли е скоро?
А отговори на еите въпроси и ще помислим по добре
отговори:клапаните за парно незнам в какво състояние са нито зная как да ги проверя(подскаже те ми

топло има вътре след онова дъъълго обезвъздушаване;
гарнитурата е гьотзе GOETZE;
Агренажния капак отварян ли е скоро?-по точно какво имаш в предвид(колата е със сменени вериги и помпата е точно на средата на регулиращите отвори)
И АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА МИ КАЖЕ КАКВО ТОЧНО ТРЯБВА ДА Е НАЛЯГАНЕТО НА ОХЛАДИТЕЛНАТА С-МА И ДАЛИ ВЪОБЩЕ ТРЯБВА ДА ИМА ТАКОВА?!? благодаря колеги
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Радиатор...? Друго май не остана.
Намери от някоя морга, източи си антифриза и пробвай само за пробата.
Колегите назад вече го споменаха, но щом имаш топли и студени части в него, а си сменил водната помпа и термостата, няма логика като че ли да е друго, незнам.
Намери от някоя морга, източи си антифриза и пробвай само за пробата.
Колегите назад вече го споменаха, но щом имаш топли и студени части в него, а си сменил водната помпа и термостата, няма логика като че ли да е друго, незнам.

E34, E38
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
благодаря за бързия отговор колега.току що преговарях с една морга да ида с колата и да прбвам за радиатор казаха ми че е читав.ще пиша какъв е резултата. а за налягането някой знае ли точно колко трябва да е???
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Клапана на капачката отваря на 1,4 bar, следователно работното налягане на системата би трябвало да е не повече от 0,933333333 bar
Следователно това, което си измерил
е супер
Остава наистина радиатор: докато колата е студена и върти малкия кръг всичко е ОК по твоите описания. Но като отвори големия кръг и вече има нужда от сериозно охлаждане и нещата се смарангясват, следователно има затруднен поток през радиатора.
Звучи логично, но дали е така
А, виското? Май не си писал нищо за него? Или не го виждам просто?
Поздрави,
Д
Следователно това, което си измерил
marto_sv1 написа:... мерих налягането между 0.3-0.5бара ...
е супер

Остава наистина радиатор: докато колата е студена и върти малкия кръг всичко е ОК по твоите описания. Но като отвори големия кръг и вече има нужда от сериозно охлаждане и нещата се смарангясват, следователно има затруднен поток през радиатора.
Звучи логично, но дали е така

А, виското? Май не си писал нищо за него? Или не го виждам просто?
Поздрави,
Д

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Имал съм случаи с агренажен капак ,не постававен като хората Същия надигаше и оттам колат грееше.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Какя обезвуздушаваш тая кола? Пиши ми едно ЛС да сменим опит:)
Миналата седмица имах проблем с въздух, включваше даже перката на климатика и отиваше към червеното вече всичко е наред. и Термостат сменях, и все тая и накрая се оказа само въздух.
Пуснал съм тема с въпрос ако можете поледнете и помогнете
Миналата седмица имах проблем с въздух, включваше даже перката на климатика и отиваше към червеното вече всичко е наред. и Термостат сменях, и все тая и накрая се оказа само въздух.
Пуснал съм тема с въпрос ако можете поледнете и помогнете
Re: пак същите проблеми дори и след смяна на глава
Има работно налягане охладителната система ( колега по-горе е писал и аз знам за 1бар ) ама от името става ясно че тая система трябва да работи нормално на това налягане демек ако е по-високо или по-ниско ( над някви граници ) не е нормално или затруднява правилното й функциониране .ако седиш с отворена капачка няма да е по-добре на системата т.е. ако е ниско налягането и то три пъти под нормалното може би да се погледне по-сериозно на капачката също толкова важен елемент като помпата примерно.За съжаление никой в нашата родина не уважава парите на хората пък още повече на клиент който му влиза в магазина и така му дава хляб в устата та колкото и да си ларж няма качествени продукти , измамата е пълна , а богатите хора в БГ истински нещастници поради тая причина. Та дали е сменяно нещо с ново или със незнам си кво оригинално - гаранция Франция , тъй че и всичко да смениш пак си оставаш в изходно положение.
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани