Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
Изобщо не пиша нищо на теория. Всичко ми е мнало през рацете на практика. Особенно с тия перки и радиятори. Едно къде се занимавам с моята кола и отделно че имаме и сервиз за автоклиматици и там ремонтите са всекидневно предимно по ел перки и радиятори и всичко ми е познато до болка@2bar написа:много на теория го ударихте. тая макина я има като започнеш от е30 и стигнеш до е39. просто са си карали през всичките години без да променят нищо.
а дали колата ще се развали и остане на пътя е последното нещо, което го интересува един производител на коли. ако става въпрос за камиони, там работата е друга.
сигурно и с ел.перка няма да е зле, ама просто не ми харесват всичките тези истории с добавяне на кабели, релета, датчици и т.н. та с две думи по - добре едно ново виско (лично мнение).

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
@2bar написа:много на теория го ударихте. тая макина я има като започнеш от е30 и стигнеш до е39. просто са си карали през всичките години без да променят нищо...
Всичко преди да стане практика е било теория и ако практиката не я докаже тя отпада и идва нова ...
Нищо не се прави "просто ей така" особено при производство в такива мащаби (серии) и факта, че се е задържало толкова време е достатъчно показателен
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
Славянко, факта че правите само ел перки не идва ли от това че 99.99% от колите са с такива? А развалените вискота по-скоро приспадат към автосервизите
А към тст–бг, по-скоро факта че тази технология вече не е факт, трябва да ти говори.
Аз също съм на мнението ,че не е много хубаво ударното охлаждане на перката, именно за това правя едно прекрасно уредче с дисплей, което да тушира подобни мнения

А към тст–бг, по-скоро факта че тази технология вече не е факт, трябва да ти говори.
Аз също съм на мнението ,че не е много хубаво ударното охлаждане на перката, именно за това правя едно прекрасно уредче с дисплей, което да тушира подобни мнения

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
В крайна сметка всеки сам си решава .Като се опариш един път от високо технологичното чудо виско другия път ша знаеш.Аз ако не съм имал зор нямаше да напасвам перки да прокарвам кабели предпазител термостат и т.н.. Успех на всички заели се с подмяна на виското.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
сега натепах една от М20 малко по голяма е от стандартната и витлата завихрят повечко............Е да вярно малко звука от нея е се едно излитаме ама духа та мамата си трака.Дифузора претърпя малка интервенция с малкия флекс с тЕнката шайба и заспа направо
П.С някой опитвал ли се е да направи кора под мотора за този модел кола
тва е ся ми дойде като идея и се питам дали оригинално няма или дали неможе да се направи. 

П.С някой опитвал ли се е да направи кора под мотора за този модел кола



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
Има кора, и тя си има конкретното предназначение да води въздушния поток около мотора, което доста спомага за охлаждането му, и на генерацията и тн каквото се сетите като карантия 


- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
shopaza написа:най верояно има ама дали е останала някоя жива е въпроса
При дилърите има




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
PornoMANo написа:За някаква скромна сума, като за парче пластмаса.
Вижте сега, ако знам че ще си я купя по евтино, но ще кара поне 5 години без пластмасата да остарее съм съгласен на евтин вариант.
За мен тези кори + дифузьора имат значение за нормалната работа на мотора, в нормални температурни режими.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
///peter написа:На мен ми е интересно защо след това са се сетили да го махнат - на по-новите модели, като е ултра уникална технология виското
перки колите имат от сумати време, моя кош 95то лето е с ел. перка на eM42ката и си е фабрична, така че не само новите гюмове са с такива.
slavianko написа:...
не е толкова силна "ударната сила" на перката. да ви кажа само, че ел. перката на бавариите е на 2 степени и се пуска само кога си се забучил в задръстването в софия.
мен лично ми харесва повече с ел.перка щото не ти тегли постоянно от мотора като виското и не си еб*ва капаците толкова често колкото него.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
Има си литература за тази цел където може да се прочете кое как, така че и да спорим тук е безсмисленоzBoost написа:///peter написа:На мен ми е интересно защо след това са се сетили да го махнат - на по-новите модели, като е ултра уникална технология виското
перки колите имат от сумати време, моя кош 95то лето е с ел. перка на eM42ката и си е фабрична, така че не само новите гюмове са с такива.slavianko написа:...
не е толкова силна "ударната сила" на перката. да ви кажа само, че ел. перката на бавариите е на 2 степени и се пуска само кога си се забучил в задръстването в софия.
мен лично ми харесва повече с ел.перка щото не ти тегли постоянно от мотора като виското и не си еб*ва капаците толкова често колкото него.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Ел перка vs Виско М50Б25 без ванус
slavianko написа:Има си литература за тази цел където може да се прочете кое как, така че и да спорим тук е безсмисленоzBoost написа:///peter написа:На мен ми е интересно защо след това са се сетили да го махнат - на по-новите модели, като е ултра уникална технология виското
перки колите имат от сумати време, моя кош 95то лето е с ел. перка на eM42ката и си е фабрична, така че не само новите гюмове са с такива.slavianko написа:...
не е толкова силна "ударната сила" на перката. да ви кажа само, че ел. перката на бавариите е на 2 степени и се пуска само кога си се забучил в задръстването в софия.
мен лично ми харесва повече с ел.перка щото не ти тегли постоянно от мотора като виското и не си еб*ва капаците толкова често колкото него.Пък иначе аз от опит пиша, понеже имам под ръка всякакви ел перки и това лято пробвах какви ли не вариянти и ни един не се справи като тоя с виското. Имам в предвид за моите си цели за кола която няма нищо общо с нормалните. Със стокова кола и при нормална експолатация е без значение дали ще е с виско или с ел перки. Все ще охлажда.



28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани