Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 3.11.2011
Пол: Мъж
Кара: e36 318tds e34 524td
Мечтае да кара: x5 3000d

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от Zarko nikolov 524td » 12 Ное 2011, 22:16

Да бе това е ясно че е на 12 стрелката ама има друг проблем че след това минава 12 и заминава на майнатаси докрая после като я угася или опреди това се врьща малко и като я угася подавам контакт и пак е на майната си дали на тихи или на пьлна газ имам перфектно парно би триабвало помпата да е перфектна поне?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от golov_bg » 13 Ное 2011, 2:21

на мен така ми правеше номер стрелката си играеше,откачих таблото поседя малко и после го закачих и се оправи до ден днешен нямам дертове
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от PornoMANo » 24 Ное 2011, 14:39

Колеги, проблемът отдавна е решен. Купих си Mehle за 100 кинта от колегата laviatan. Но не толкова идваше проблемът от виското, колкото от това, че губеше течност отнякъде и като спадне и в жегите като се заразнасям нейде из дупките на втора без газ и интересното почва. Та, смених виското, следя си водата по-стриктно и си свиркам. Наскоро ми протече водния радиатор, смених го с друг, ще видиме дали от него е губел. Щото и тоя на парното май е на същия хал, слабичко духа, поти прозорците...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от Stoqnov_ » 24 Ное 2011, 19:06

Половината кола разглобих, докат стигна тоя заветен радиатор на парното :mhihi:
По-добре го направи сега, докато не са хванали студовете, а и като почне да пуска по повечко, пластмасовата кутия, дето е радиатора в нея се препълва и улива навсякъде, става баси помията всичко и от двете страни на централната конзола. По-добре го смени с време.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook