детонационно горене M50B20(TÜ). Причини?
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: детонационно горене M50B20(TÜ). Причини?
кат са спускаш по надолето после е по-добре, а?
Пък само градско кат е и работата е зле?
Пък само градско кат е и работата е зле?

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: детонационно горене M50B20(TÜ). Причини?
шаибата.
Кранкшафтсензора чете по външната и част, след демпфиращия елемент. Ако последният е заминал, шайбата един път изостава, един път избързва - един път време закъснение, един път време предварение или обратното... Малко е объркващо... Помисли по тоз въпрос по детайлно... евентуално...
Кранкшафтсензора чете по външната и част, след демпфиращия елемент. Ако последният е заминал, шайбата един път изостава, един път избързва - един път време закъснение, един път време предварение или обратното... Малко е объркващо... Помисли по тоз въпрос по детайлно... евентуално...

Re: детонационно горене M50B20(TÜ). Причини?
т'ва много отдавна съм го отхвърлил. шайбата е наред (имам и още една в мазето, която я купих само за да видя, какво точно може да се развали, ама и с нея същият чеп). Самата гума е толкова твърда (демпфера е изчислен за около 300 или 400 херца), че или ще е скъсана или ще е наред.
май ако приема, че ъгъла е наред, започвам да се предвижвам лека по - лека в посока клапани или повдигачи макар и вакуума да стабилен (до колото може да се измерят пикове с обикновен манометър). само се чудя, възможно ли е независимо, че повдигачите не чукат да са развалени или маслената помпа да смуче от някъде въздух?
май ако приема, че ъгъла е наред, започвам да се предвижвам лека по - лека в посока клапани или повдигачи макар и вакуума да стабилен (до колото може да се измерят пикове с обикновен манометър). само се чудя, възможно ли е независимо, че повдигачите не чукат да са развалени или маслената помпа да смуче от някъде въздух?
Re: детонационно горене M50B20(TÜ). Причини?
@2bar написа:това е според мен почти невъзможно. и все пак ако се разминават винаги ще работи зле, а както съм писал има дни, в които си работи повече от добре.
започвам да си мисля, че самата програма е бъгната и стойностите, които излизат нямат нищо общо с действителноста.
Не знам какво ще кажат колегите с опит,но ако не провериш си е гадаене без някакъв алгоритъм на работа.Имам в предвид,че за 180-200000 км дефектират/износват се обтегачи,разтягат се вериги и т.н .Трупат се леки разминавания, които нарушават правилната работа на ГРМ.А на атмосферен двг не му трябва много,за да се усети.Вероятно колата ти работи по-добре в студени дни ако смуче студен въздух,а не примерно 30 градуса?
- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: детонационно горене M50B20(TÜ). Причини?
Имах същия проблем.Като я настъпиш и се усещат детонации в колекторите и няма никаква мощност ,като стигне на 3.5-4к оборота се пооправя малко. излезна датчик на рзпред вал и вануса не измества вала от което се се получава това.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- BMW/E21 Varna
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 9.06.2006
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е30/325I, E24/650
- Мечтае да кара: в българия,по хубави пътища!
- Детайли за колата: E30 M50B25 ,E24 S62B50,
Re: детонационно горене M50B20(TÜ). Причини?
Има и още една причина,толкова чудене ,закачане ,1во се появява при студен двигател, с времето почва да го прави и при топал,това пукане в колектора,на прав поглед лулите са пефектни не нацепени , изглеждат перфектно,бубините сащо , и накрая след подмяната им , понеже това бе е последното което се сетих .... всичко се оправи лоша бобина или лула, при мене беше и двете !!! 

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани