Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Това с къртенето няма да стане,трябва да е прецизно отрязано за да не издиша,а там мястото е крайно малко и тясно за такова нещо 

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
chino///M написа:Това с къртенето няма да стане,трябва да е прецизно отрязано за да не издиша,а там мястото е крайно малко и тясно за такова нещо
Има едни поялници за кола със сменяеми накрайници .Има накрайник ножче , слагаш поялото , ножчето и режеш..това е начина.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Ето малко по добри снимки на гадорията
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Един майстор ми каза,че филтъра се сменя отпред през двигателното отделение,ама от къде може да се бръкне чак до там 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Пак филтър за климатроник!!!
тая как ше стане че не ми е ясно много много
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
chino///M написа:Един майстор ми каза,че филтъра се сменя отпред през двигателното отделение,ама от къде може да се бръкне чак до там
Вадиш пластамсите отгоре , вадиш вентилатора , гледащ да не почупиш всичко и ще го видиш филтъра . Може ии оттам да се смени ама е ебати филма това


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Я дай ВИН ноемра на колата( последните 7 символа от рамата ) 

- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
1728354 Това са последните 7 цифри
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Колега, твоята кола е с парно което е предвидено да няма филтър 

- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Друго зависи какво 
Иначе то не пречи да си имаш климатик, че дори и климатроник и пак да няма филтър.
В ранните години на производство, както е и твоята - 8-ми месец 88-ма година, не е било предвидено да има филтър.
А ако наистина имаш филтър, а това което напипваш не е просто напластената мърсотия върху радиаторчето, то е слаган допълнително от някой.
Проблема е че реално няма как да се смени без да се извади тялото на парното и не се разглоби

Иначе то не пречи да си имаш климатик, че дори и климатроник и пак да няма филтър.
В ранните години на производство, както е и твоята - 8-ми месец 88-ма година, не е било предвидено да има филтър.
А ако наистина имаш филтър, а това което напипваш не е просто напластената мърсотия върху радиаторчето, то е слаган допълнително от някой.

Проблема е че реално няма как да се смени без да се извади тялото на парното и не се разглоби

- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!

- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Добре...да кажем,4е климатрона ми е без филтър-както май ще се окаже(това което мислех за филтър май е мръсотии по радиаторчето
)
мога ли да сменя задния капак(или целия кожух)на климатроника и ще си пасне ли на мястото прасето ако го направя


- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!
Колеги разгадах какво става с моята кола...всъщност няма филтър това което съм напипвал е било много прашоляци по радяторчето,свалих моторчето на парното и от там не може да се напъха филтър....вариантите са два:да отрежа филтъра на две и да го напъхам през дупките на моторчето(което смятам на първо време да направя)другият е да си изрежа капаче там където трябва да има(което смятам да направя по нататък)
Имам още един въпрос:когато изключа от контакт външните клапи на моторчето се отварят и остава така(когато вътре съм оставил врътката на нула) защо клапите остават отворени и нормално ли е това
Имам още един въпрос:когато изключа от контакт външните клапи на моторчето се отварят и остава така(когато вътре съм оставил врътката на нула) защо клапите остават отворени и нормално ли е това

51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани