Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 02 Авг 2011, 13:11

Така. Колеги, довтасах да откарам колата на диагностика. Заминал е датчика за входящата температура на въздуха в колекторите. Показваше -48 градуса. Можете ли да ми кажете парт номера му, че не знам къде да го търся в realoem-а? Благодаря.

А, намерих го.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40

Номер 13 тука.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 14 Сеп 2011, 11:05

Здравейте, колеги. Днес го получих датчика от Дару. Гледам има резба на него. Има ли шанс да се отвърти стария без сваляне на колекторите, респективно, сам мога ли или пак майстори... :kuku:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 14 Сеп 2011, 11:43

PornoMANo написа:Здравейте, колеги. Днес го получих датчика от Дару. Гледам има резба на него. Има ли шанс да се отвърти стария без сваляне на колекторите, респективно, сам мога ли или пак майстори... :kuku:


Има ама трябва сръчност доста , и с включването на буксата е голямо псуване :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 14 Сеп 2011, 14:43

Не, гидорето не влезе, с ключ пък абсурд. Свалихме колекторите. :lol:

Начи, като я взех колата си палеше нормално, веднъж се опита да ми прегрее и предполагам, че го е стопило тогава, нямам друго обяснение. Ще видиме като изстине дали ше пали като хората. Имам и разни въпроси свързани с разни маркучета, но първо ще потърся, тогава ще питам.

Стария датчик изглеждаше ето така: :shock:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 16 Сеп 2011, 13:47

Колеги, дайте съвет какво да я правя тая кола бе. Закачах я на диагностика, излезе IAF датчика, смених го, подобрение няма. Друго не хвана диагностиката. Сменях бензинов филтър, мериха горивото, качва си нормално. Свещи оригинални НГК сложих. Кажете какво да правя, предложете къде да я водя да я видят?

Търсих из форума за вакуумите, ама нещо не открих информация. Под колектора, по средата има един щуцер дето сочи към предницата и имам още един щуцер, пак без маркуч, до рейката, дето влиза бензиновото маркуче, от предната страна. Та, свързани ли са тия два щуцера с маркуч, или, къде ходят?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от Ненко Вранков » 18 Сеп 2011, 8:26

Я дай снимка... горе малкото мркуче което сочи към предницата трябва да е за вентилацията на картера...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 18 Сеп 2011, 15:36

Ето за тези става въпрос.

http://imageshack.us/photo/my-images/21/3780r.jpg/

И тоя дебелия маркуч, дето се вижда на снимката, ми виси свободно, трябва ли да влиза някъде?

http://imageshack.us/photo/my-images/651/3781p.jpg/

Това е под колекторите, между 3 и 4-ти.

Имам и друго питане. Вуйчо ми има 39-ка М52, пак двайска, ванос. Значи, гледахме на нея, като даде на контакт, жилото за газта се дърпа автоматично докрай и после се връща в изходно положение. При мене няма такова нещо. Такава ли си е системата или има нещо нередно при мене?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е34 е39

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от redmaxel » 19 Сеп 2011, 11:33

здр. колега има голяма вероятност проблема да идва от ангренажната верига. :mhihi: :mhihi: от личенопит го казвам,открих го по трудния начин след смяна на половината чарколя по мотора :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 19 Сеп 2011, 14:08

Сложихме друга рейка и бензинов регулатор, плюс други две дюзи, че две от моите бяха понагоряли и нищо, същата работа, че даже по-зле... :banghead: Ше й направя едно каско и ше я засиля в некое дере...

Дайте ми координати на добър майстор в София като имам пари да му я откарам...

ПП На компютъра излезе и сондата, че е заминала. Какви са противопоказанията при нефункционираща ламбда?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е34 е39

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от redmaxel » 19 Сеп 2011, 15:25

тези двата щуцера са свързани с мъркуч.Но,проблема с паленето не е от него.При неработеща ламбда разхода на гориво ще скочи,възможна е промяна на оборотите,компа трупа грешки но не винаги! Преди време дълго спорих с един авиоинжинер че ангренажната верига не се отпуска,обаче се оказа че не е така.Имах същите проблеми като теб пак с м50б20 91г. мои приятел с м50б25 и тои с този ппроблем.Сменям неговата верига и :shock: колата пали от раз смених и моита(имах и счупен обтегач)и при мен проблема е решен.Така че помисли и върху този варянт ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: усмихнат
Мечтае да кара: совалка

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от texudo » 19 Сеп 2011, 15:46

Колега да не ти дави свещите с бензин? След като си въртял интензивно на стартера свали една свещ и виж.
"Наслаждавай се на малките неща,осбено на половия си орган.Големите проблеми тръгват от малките работи..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 19 Сеп 2011, 19:45

Бе нови свещи сложих, толко па да не го пали? Друг е въпроса, че не знам бубините на къв хал са, ама ако бяха толкова зле, щеше и да прекъсва. На ангренажа кво му се прави, обтяга ли, презацепва ли се? Кви пари е г/д тая екстра, да ида утре и направо да им казвам!

redmaxel, иначе днеска ги оправихме маркучите, не е от тях.

texudo, има нещо като давене, кюфка, опитва се да запали ама държи некви 300-400 оборота примерно, тъй че тва дето го казваш, може и да има някакъв резон. Ама той няма ли да изсъхне бензина, докато я сваля? :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е34 е39

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от redmaxel » 19 Сеп 2011, 21:49

ми като пари колега около 200лв общо ангреажната верига оптегача,без труд,ако си достатъчно технически запознат с мотора може да се справиш и сам с ремонта.А за самата верига след обстоино проучване разбрах че се разтяга с годините,от което следва и промяна на центровката,макар и малка създава неприятни проблеми :| При мен веригата беше при мои приятел също,може би и при теб е но при тези стари коли винаги може да има изненади.дори и за добри маистори :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 20 Сеп 2011, 0:16

О няма шанс да вложа 200 лв. в тоя коптор. Бал съм му мамата, карам до пролетта така и ше забивам в коша нещо по-голямо...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: усмихнат
Мечтае да кара: совалка

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от texudo » 20 Сеп 2011, 8:26

PornoMANo написа:Бе нови свещи сложих, толко па да не го пали? Друг е въпроса, че не знам бубините на къв хал са, ама ако бяха толкова зле, щеше и да прекъсва. На ангренажа кво му се прави, обтяга ли, презацепва ли се? Кви пари е г/д тая екстра, да ида утре и направо да им казвам!

redmaxel, иначе днеска ги оправихме маркучите, не е от тях.

texudo, има нещо като давене, кюфка, опитва се да запали ама държи некви 300-400 оборота примерно, тъй че тва дето го казваш, може и да има някакъв резон. Ама той няма ли да изсъхне бензина, докато я сваля? :roll:

Не, няма да изсъхне толкова бързо свещ се сваля за 1 мин. И още нещо ти компресия мерил ли си на мотора? Може освен бензин и масълце да има по свещите пък те нека да са нови, явно не на всичките щом примъцва.
"Наслаждавай се на малките неща,осбено на половия си орган.Големите проблеми тръгват от малките работи..."

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook