за 518-ka

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: за 518-ka

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Юли 2011, 12:36

kemakozeE36 написа:
VARBAN написа: Хубавото е ,че М40 търпи добре и обикновена газова инсталация.

Това не мога да го повярвам.Или не я караш или скоро си сложил газ.М40 с плочка пред дебитомера е просто смърт за него.Понеже аз имах такова чудо и нищо хубаво не видях от него.Може и да греша, но едно 60 на сто от М40 с плочки имат доста сериозни проблеми с празния ход и не само с него ;)


Щото са им прекрасни газовите уредби затова :) .. Хубав изпарител сложен до дросела , а не 1 метър маркуч за входяща газ и всичко е ок.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: за 518-ka

Мнение от kemakozeE36 » 03 Юли 2011, 12:59

JIKI_RACER написа:
kemakozeE36 написа:
VARBAN написа: Хубавото е ,че М40 търпи добре и обикновена газова инсталация.

Това не мога да го повярвам.Или не я караш или скоро си сложил газ.М40 с плочка пред дебитомера е просто смърт за него.Понеже аз имах такова чудо и нищо хубаво не видях от него.Може и да греша, но едно 60 на сто от М40 с плочки имат доста сериозни проблеми с празния ход и не само с него ;)


Щото са им прекрасни газовите уредби затова :) .. Хубав изпарител сложен до дросела , а не 1 метър маркуч за входяща газ и всичко е ок.

Да де то има значение и кой е правил газовата.При мен в случая най-вероятно е бил някой дето до тогава само на лади и москвичи е слагал.Просто беше некадърна работа
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: sofia

Re: за 518-ka

Мнение от jojo33 » 03 Юли 2011, 16:23

Разгледах колицата по обстойно и се отказах защото си има повечко работа по нея.Предполагам някога е имала удар и задния калник доста ръжда е тръгнала.Задницата така да се каже малко беше разкрачена (най-вероятно ботушите са смяна).От към мотор относителна работа,но имаше лек теч на масло и повдигачите се чуваха.
Иначе колата беше пълен пакет екстри,само на бензин.
Като цена в момента можех да си позволя,но си има работа и + застраховки,данъци и т.н. ще се оскъпи.По принцип идеята ми беше да не е всекидневен автомобил,но всъщност точно в такъв щеше да се превърне.
И наистина усеща се разликата в сравнение с 6 цилиндровия мотор,дори в началото по звука още.
Живот и здраве в бъдеше се надявам да се присъедня към семейството на 5-та серия.

Благодаря за отзовалите се!
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 5.11.2009
Пол: Мъж

за 518-ka

Мнение от fil_82 » 06 Юли 2011, 10:50

140 000 км без ремонт без теч не съм състезател и напълно ме устройва колицата .... апък хаиде да сме малко реалисти като чувам коментари /бягаи на далеч/ по добре читаво 518 отколкото смляно 520 :) или пък коментари за изпреварване :) как и се молиш :) да не забравяме че разликата между нормалната 520 /без ванус 130 / и 518 /115/ е само 15 коня осезаема разлика бих казал е повечето звука на 20-ката :) отколкото така наречения гоооооолям вървеж :) но както и да е въпрос на вкус :) всеки сам решава какво да кара и колко да си вади от джоба за това :)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook