БМВ 520 прегрява на извънградско

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Jordana » 05 Авг 2011, 14:13

Момчета най често проблема е във виското и в помпата. Виското се сменя като консуматив на определени километри. Ако не се смени просто почва да грее все повече и повече. Зимата може да не се усети но лятото.....Другия проблем е помпата . Като замине фибъра на лагера тя си протича по малко отдолу и пониже двигателя е горещ изтеклата вода бързо изчезва и теча е труден за отркриване. Така колата си прегрява и като се усетиш отива на смяна гарнитура. Говоря за бензиновите. Минал съм през сичките тез простотии .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Dido73 » 06 Авг 2011, 11:03

Колеги човека ви пита за реална помощ а вие се впуснахте в разсъждения за които на хората дето им се плаща са го измислили отдавна и са го монтирали в колите ни,-аз също като я купих имах този проблем на извънградско с малко повечко напъване и лятото по по голямо нанагорно си загряваше и смених какво ли не и накраия свалих радиатора промих го отвътре(има си специялни препарати а не да го разглобяваш)закарах го на водоструика и след като го измих добре :shock: :shock: :shock: резултата беше една голяма кофа с дреб и разни гадории дето са го запушвали-след това никакви проблеми до ден днешен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от golov_bg » 06 Авг 2011, 11:58

Dido73 написа:Колеги човека ви пита за реална помощ а вие се впуснахте в разсъждения за които на хората дето им се плаща са го измислили отдавна и са го монтирали в колите ни,-аз също като я купих имах този проблем на извънградско с малко повечко напъване и лятото по по голямо нанагорно си загряваше и смених какво ли не и накраия свалих радиатора промих го отвътре(има си специялни препарати а не да го разглобяваш)закарах го на водоструика и след като го измих добре :shock: :shock: :shock: резултата беше една голяма кофа с дреб и разни гадории дето са го запушвали-след това никакви проблеми до ден днешен.


и аз я правих тази гимнастика резултата половин кофа котлен камък,и след това много безаварийни километри...Свалих радиатора напълних го със солна киселина(3 бутилки=1.5л.)и другото вода една вечер го оставих и на другия ден със маркуча от помпата го напънах всичко излезе промивка на двигателя направих със маркуча от чешмата и после яко антифриз,до сега стрелката не е мръднала изобщо седи на 12 без 1...както съм налял антифриза така си седи никаква промяна във ниво и цвят
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw 520

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от markanec » 08 Авг 2011, 0:31

vladobate написа:Щом се движиш с висока скорост значи има достатъчно добро обдухване на водния радиатор затова виското го премахваш като възможна причина, термостата също че пишеш само извинградско . Остават две неща водна помпа и радиатор . Водната помпа може да е и превъртяла турбинката в остта и да не прави дебит ( ефекта се усилва при по-високи обороти ) затова задължително нова и с голяма препоръка с пластмасова перка че е с почти 30-40% по-голям дебит от с лятите турбинки. Другото е позапушен радиатор следователно пак малък дебит и следва недостатъчно охлаждане на антифриза .Всъщност доста трудно се хваща затова почни от водна помпа барабар с профилактика на цялата охл. система и после го мислиш за радиатора ама ти си го измил хубаво преди това естествено отвън и отвътре. Успех.


:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Jordana » 23 Окт 2011, 8:33

Колега как реши да му препоръчваш на човека водна помпа с пластмасова турбина ? По всички форуми се препоръчва да се смени с такава от поранен модел които са с метална турбина и не се чупят.Ясна е че тука всеки коментира свойте си виждания но как давате съвети на хората без да е ясно това надеждно ли е ? Води ли до други проблеми ? Нали утре някой ще вземе да прочете да приложи и да си строши колата .Тва пък за наливане на солна киселина в радиатора въобще няма да го коментирам :nono:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Stanchev » 23 Окт 2011, 8:54

водната помпа се сменя на определен пробег, без значение дали е здрава!
не се кара до пукане на глава и после пластмасата ти била виновна!
и аз препоръчвам водна помпа с пластмасова турбина, оригинална или една дето е леееко по-скъпа от оригиналната :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Jordana » 23 Окт 2011, 15:53

Тя и с металната турбина е оригинална
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Stanchev » 23 Окт 2011, 17:27

оригинална... на теслата дръжката :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от vladobate » 23 Окт 2011, 18:18

Jordana написа:Колега как реши да му препоръчваш на човека водна помпа с пластмасова турбина ? По всички форуми се препоръчва да се смени с такава от поранен модел които са с метална турбина и не се чупят.Ясна е че тука всеки коментира свойте си виждания но как давате съвети на хората без да е ясно това надеждно ли е ? Води ли до други проблеми ? Нали утре някой ще вземе да прочете да приложи и да си строши колата .Тва пък за наливане на солна киселина в радиатора въобще няма да го коментирам :nono:

Ами кат са я произвели колицата с помпа с пластамсова турбинка и са продали стотици хиляди бройки в БМВ да не би мухи да лапат да не препоръчвам метална щот била по-здрава , то Станчев си го каза правилно . Аз преди бях на друго мнение , но се оказа че метална с характеристиките на оригиналната пластмасова няма освен една тунингована ма тя за бензинки става пък и ти дали ще дадеш 300лв за такава без доставката от USA , http://www.stewartcomponents.net/Mercha ... de=BMWHPWP.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Postman » 23 Окт 2011, 21:31

Да не би случайно някой да е мерил дебит и напор, че да се знае кои стават и кои не стават :) ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Jordana » 24 Окт 2011, 0:07

бе тука някой хора както дявола чете евангелието и те така. Като става въпрос за виско муфата и ел.вентилатор -кое е по добре....виското било много стара и изпитана технология а ел перката била нова и кофти въобще за нищо не става.
Кат става дума за водна помпа старата изпитана технология с чугунена турбина била кофти ...по убаво било пластмасата.
За тез които не знаят до определена година се влагат водни помпи с метална турбина след това се минава на пластмаса която се оказва че не е толко добра щото се троши преди да си направи километрите.
Така че не виждам проблема да се смени единия с другия тип помпа.
А и освен това колегата не е уточнил коя година е колата и с какъв мотор.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от cod-cdbp » 24 Окт 2011, 1:27

A бе на М5 и на 535 всичките са с чугунена помпа, и колкото и да е старо, освен да текне от лагерите друга причина за смяна не съм виждал.
Тая порнография с превъртялата пластмасова турбинка само на М50 и други подобни мотор съм гледал...
Не се сърдете, но ако изобщо някога (не дай си боже :angel: ) проимам М50, М51 или М52, първата ми инвестиция ще е във фрезоване на метален капак на термостата и турбина за помпата. За мен лично всичко останало е от ден до пладне.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Stanchev » 24 Окт 2011, 7:01

Postman написа:Да не би случайно някой да е мерил дебит и напор, че да се знае кои стават и кои не стават :) ?

Достатъчно е да погледнеш как "чурка" от малката дупка на гърлото на казанчето на празен ход и на обороти и ще ти стане ясно коя колко дебит има и колко напира :mhihi: :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: БМВ 520 прегрява на извънградско

Мнение от Postman » 24 Окт 2011, 8:23

Станчев, сигуно е така, ама аз докато ми седи стрелката на място, въобще не отварям капачката да гледам как чурка в казанчето :).

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook