Какъв е разходът на гориво на 52x D или 52x TD

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: Costa Blanca, ESP
Пол: Мъж
Кара: E81 123d, E70 3.0d
Мечтае да кара: Alpina B10

Мнение от Bergayos » 06 Юли 2003, 12:56

Като искаш голям дизел,купи си Мерцедес 250 или 300
:1:

Аве момче ,що не си траеш ами пълниш форума с глупави изказвания??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 06 Юли 2003, 20:21

? :roll:Щях да ти тегля една хубава,ама не искам да нарушавам правилата.Глей си работата ве момче

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 06 Юли 2003, 21:08

Аз искам МОЩЕН дизел-525тдс :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Какво да се прави има огромна разлика в разхода :roll: :lol:
И съм готов да поема риска :D :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: Costa Blanca, ESP
Пол: Мъж
Кара: E81 123d, E70 3.0d
Мечтае да кара: Alpina B10

Мнение от Bergayos » 07 Юли 2003, 0:09

landikar :D ,като си купиш и покараш точно такъв автомобил тогава бъди толкова компетентен по въпроса с главите и издържливоста :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 07 Юли 2003, 1:08

Ок.Само че ако си купувам БМВ дизел,ще е поне 330d,185 к.с.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.05.2003
Местоположение: Рудозем

Относно 525 TDS

Мнение от road666 » 07 Юли 2003, 2:21

Доколкото аз имам наблюдения върху Е 34 и специално 525 TDS '95 150 к.с.,мога да кажа,че за 5 години експлоатация и навъртени около 150 000 км. (купена на 25 000 и продадена на 180 000),автомобила беше перфектен,но винаги се сервизираше в ДАРУ КАР и разхода на гориво беше в рамките на 9-12 л. на 100 км.,а не помня много коли да са ни задминавали :lol: Имай пред вид съсщо,че от Софиа до Пловдив съм се возил с 200-220 км/ч и разходомера беше малко над 15л. на 100.Двигателя и на 180 000 км. мисля,че си беше страхотен. :wink: Доколкото ми е известно TDS двигателите на БМВ са много добри и не отстъпват по нищо на ТД на МБ.А за динамика да не говорим просто ТД на МБ е много по слаб от TDS.Другото гледам,че има коментари за баири и че двигатвля не издържа натоварвания - това не е вярно,все пак аз сам от Рудозем, а тук в радиус от 100 км е само баир и завои,а колата си има ускорение,стабилна е в завоите,вози комфортно по дупките.
Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 07 Юли 2003, 13:23

Пишеш напълно верни неща.Но ти говориш за съвсем нов двигател.Колко хора могат да си позволят да купят БМВ дизел на 25000 км,дори и 200000км е добър вариант.И плюс това сервизът ти е Дару Кар,а там май е доста соленичко всичко.Не всеки може да си го позволява.Аз се опитвам да говоря за по-стари коли,тогава се появяват въпросните проблеми,които се отнасят за всички турбо дизели,не само за БМВ.Ами то дори бензинов двигател с турбо отива бързо,ако се кара продължително време с големи натоварвания,какво остава за дизелите.Турбо коли не е за препоръчване да се изцеждат на висока скорос продължително време.Задължително трябва да се дава почивка на буталата,за да се охладят.Настъпваш яко,кефиш се на ускорението,но е необходимо да се променя режимът на натоварване.Точно това е силата на турбомоторите,реакцията на промяната е чудесна,но ако се поддържа постоянно "газ до дупка" товариш много мотора и той заминава бързо.
Другото,което е недопустимо,е да се спуска нанадолнище по инерция продължително време с по-висока скорост.Поради ниските обороти на двигателя и високата скорост,водата е радиатора е доста по-студена,отколкото в блока,защото все пак термостатът има доста голяма инертност.Когато изведнъж включиш скорост,студената вода нахлува в блока много по-бързо,получава се бързо охлаждане.Поради своята инертност термостатът не може да реагира веднага.Материалите на блока и главата имат различен коефициент на температурно разширение,и често резултатът е пукната глава.
Това имам предвид,когато пиша.БМВ дизелът е доста силен и динамичен,и може би точно това е причината за този проблем.Ако се кара внимателно и с разбиране няма да има проблеми.Пак накрая всичко опира до задкормилното устройство.Така че аз не споря дали БМВ дизел е добър или не.Добър е много даже.Но когато е нов и се кара с разбиране

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Sf

Мнение от E-31 » 07 Юли 2003, 15:43

landikar написа:Турбо коли не е за препоръчване да се изцеждат на висока скорос продължително време.

:lol: :lol: :lol: :D
пичове, внимавайте с "турбо колите", само по нададолно (щото иначе "се троши главата") и не по инерция ей! :D :D :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: Costa Blanca, ESP
Пол: Мъж
Кара: E81 123d, E70 3.0d
Мечтае да кара: Alpina B10

Мнение от Bergayos » 07 Юли 2003, 20:11

Ако охлаждащата система на BMW е в час , то стрелката на температурата винаги си седи в средата.независимо как я караш колата- бързо,бавно,по инерция или спрял с работещ на място двигател.Поне при мене е така :D не мърда и мм

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Sf

Мнение от E-31 » 07 Юли 2003, 20:33

и при мене е точно така!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 07 Юли 2003, 22:53

Е 31,да си жив и здрав.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.05.2003
Местоположение: Рудозем

Мнение от road666 » 08 Юли 2003, 2:09

Е аз искам да ти кажа,че дори и да вземеш БМВ с дизелов двигател на повече километри,по мои наблюдения,няма да имаш проблеми,или ако има ще е нещо дребно,но трябва да си запознат с експлоатациаята на автомобила.В смисъл да знаеш как го е карал собственика и дали е добре поддържан,ако е бил в добри раце не се притеснявай ,няма да ти изневери. :wink: е затова сащо като копуваш може да по прегледаш сервизната книжка.А колкото до цената,на БМВ 525 TDS '95 вече е между 7000 -10000 лв.,така че ти там си прецени.
Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 08 Юли 2003, 7:19

road666 написа:...


абсолютно съгласен и по мое мнение най-правилния отговор! :yes:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook