Кормилна щанга

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Re: Кормилна щанга

Мнение от D_U_D_E_ » 02 Юни 2011, 1:01

vladobate написа:
D_U_D_E_ написа:
JIKI_RACER написа:Свали я , рециклирай смело и пак слагай! 120 лв щанга , после реглажи майстори разправии и пак тропа след 6 месеца. рециклираш и слагаш , няма нужда от реглаж.


:yes:
колега за реглажа сигурен ли си, аз сиг. ще направя де. Има ли големи напрежения на тази щанга в смисъл може ли да изскочи болта от ябълката.

Ми то го държи една пластмаса и акт се износи нали се сещаш кво го държи , дуки :mhihi: . Иначе или качествена щанга или по-добре при доверен мастор да я рециклира ( шарнирното съединение де ) . Това е мое мнение не съм го правил на щанга само на шарнирите на носачите отпред и останах доволен .

По принцип за рециклиране си мисля и аз, само че ме наплашиха, че излизали болтовете от шарнира. А колегата от моя град, колега на мнение съм че рециклиран шарнирен болт може да стане много по здрав отколкото някой ментак. Предния път от кризистни ограничения сложих едни ментажни носачи с намаления от един познат, които ме изкараха точно 2 месеца и почнаха да тракат кат на баща ми 190-ката. А да оставим настрана че гумата ходеше напред назад с по 1-2см. Запазих си старите и ми ги направи един майстор(също е34 фен), за сега съм много доволен. Та смятам че напреженията в тая щанга са по-малки от тея в носачите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 17.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525i

Re: Кормилна щанга

Мнение от Maratilov e34 » 03 Юни 2011, 19:18

Колега рециклираи и не му се притесняваи.... успех
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook