Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
И колегата ти го е казал и аз - на тия антики диагностиката е пълен ташак, на една и съща кола от 3 различни лаптопа с една и съща версия на карсофт-а - 3 различни проблема. И нито един не беше правилния.
А за новия датик, споко, серийна екстра, аз съм сменявал 2 нови и чак 3-ия заработи. Колкото и тъпо да звучи, по добре 2ра употреба...
Пробвай термодатчиците да ги откачаш и закачаш да видиш дали променя работата и дали има разлика в движението и разхода.
А кат си сигурен в бубините - лули и свещи?
А па бирата е най лесно, оправи колата и ще пием по една или повече
А за новия датик, споко, серийна екстра, аз съм сменявал 2 нови и чак 3-ия заработи. Колкото и тъпо да звучи, по добре 2ра употреба...
Пробвай термодатчиците да ги откачаш и закачаш да видиш дали променя работата и дали има разлика в движението и разхода.
А кат си сигурен в бубините - лули и свещи?
А па бирата е най лесно, оправи колата и ще пием по една или повече

Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- icaka_88
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.08.2008
- Местоположение: sofiq
- Кара: BMW E34 525TDS TOURING
- Мечтае да кара: BMW E34 540 TOURING
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
на мене също ми щрака така като загрее ама на диагностика ми показа датчик колянов вал и палеше когато си поиска имам в предвид не пуска ток до свещи,помпа и дюзи и датчика ми показва съпротивление нула и леко са му закъсани кабелите точно преди буксата но както си палеше изведъж спря да пали и някои ако има такъв датчик за проба и евентуално за продан ще съм ви много благударен мотора е м50туб25 демек с ванос и бош инсталация мерси предварително.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Колеги някакво движение по мистерията ?
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
купи си ориг,бмв датчик и ти гарантирам че колата ще ти е о.к после ми пиши каде да мина да почерпиш 

Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
kokoko написа:купи си ориг,бмв датчик и ти гарантирам че колата ще ти е о.к после ми пиши каде да мина да почерпиш
Купих!!!
Оригинален!!!
За 198 пари!!!
Файда - йок

С него и без него все тая. Сменени всички гумени работи по смукателните анджъклами. Стоян ги сменява баш на рождения ден на сина ми. Пробвахме с абсолютно същото ЕКУ, надлежно проверено по номер, ЕГН и дата на раждане, както перфектни бобини, лули и дебитомер. ТПС-а работи екстра. Остана да разглобя помпата и съм капитан. Гадното копеленце не ще да работи като хората и тва е. Де, а знам. Може и да е прехвърлила некой зъб

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
С новия датчик поне пали ли? За стъпковото моторче и прилежащия му маркуч нищо не споменаваш, ако не се бъркам и за датчика на коляновия вал също!?!
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
А във високите как е ?
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
kokok0 написа:С новия датчик поне пали ли? За стъпковото моторче и прилежащия му маркуч нищо не споменаваш, ако не се бъркам и за датчика на коляновия вал също!?!
Със или без датчика колата си пали, защото това зависи от датчика на коляновия вал. А, щом нямам проблеми с паленето, значи датчика на коляновия си е наред. Стъпковия е тестван и си работи коректно, а маркучите са му чистак бърсак новички, оригинални, купени от БМВ дилър. И във високите и във ниските си е мудна. Набира обороти с припомпване.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
VR датчика се мери само с мултицет и става лесно .ХОЛ датчика само при работа може да се провери дали дава импулс статично неможе да се измери със сигурност дали е в ред.Колега да беше казал поне с какво ЕКУ си ? При сименс датчика на КВ също е индуктивен но малко по особено изпълнен и работи само с сименс ЕКУ та.И кви са тия аварийни режими на тия датчици ? Вий чувате са кви глупости говорите и обърквате хората.Ако ЕКУ то не получава сигнал за положението на КВ нищо не може да сметне нито запалване нито гориво и колата НЕ ЗАПАЛВА.Проблема може и да не в самия датчик а в лош контакт или окислени куплунзи и букси около мотора .Има няколко такива.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Jordana написа:...При сименс датчика на КВ също е индуктивен но малко по особено изпълнен и работи само с сименс ЕКУ та...
Колега, можеш ли да разясниш какъв тип точно е датчика при Сименс и какъв е алгоритъма на отчитане на оборотите?
Ако нямаш собствени измервания,може да ползваш тези, които аз правих преди време. Благодаря предварително!
П.С. Моят двигател М50 Ванос със Сименс МС40.1 пали и работи при откачен датчик на коляновия вал, няма никаква мощност и в интерес на истината едва пали след 30 секундно въртене на стартер, но все пак пали и работи.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Postman написа:Колега, можеш ли да разясниш какъв тип точно е датчика при Сименс и какъв е алгоритъма на отчитане на оборотите?Ако нямаш собствени измервания,може да ползваш тези, които аз правих преди време. Благодаря предварително!П.С. Моят двигател М50 Ванос със Сименс МС40.1 пали и работи при откачен датчик на коляновия вал, няма никаква мощност и в интерес на истината едва пали след 30 секундно въртене на стартер, но все пак пали и работи.
При сименса според мен е изпълнен датчик който работи с високочестотен импулс от ЕКУ то и без часта която се намира в ЕКУ то този тип датчик не може да работи с други ЕКУ та.Докато нормалния VR датчик не е така.При теб може би запалва заради импулсната част в сименса която в крайна сметка пак генерира импулс като от нормалния VR но в произволен момент.Този случай е по скоро аномалия и едва ли е търсен този ефект-да работи без датчик.По скоро бих предположил че се генерира произволен импулс към запалването хаотично към 6 те цилиндъра и където уцли момента на сгъстяване там припалва.Без да знае положението на КВ ЕКУ то не може да подаде правилно запалване.
П.С. POSTMAN линка към темата за датчиците изяснява всичко подробно.Досто точно обяснено







Последна промяна Jordana на 01 Яну 2012, 13:12, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Postman написа:Jordana написа:...При сименс датчика на КВ също е индуктивен но малко по особено изпълнен и работи само с сименс ЕКУ та...
Колега, можеш ли да разясниш какъв тип точно е датчика при Сименс и какъв е алгоритъма на отчитане на оборотите?
Ако нямаш собствени измервания,може да ползваш тези, които аз правих преди време. Благодаря предварително!
П.С. Моят двигател М50 Ванос със Сименс МС40.1 пали и работи при откачен датчик на коляновия вал, няма никаква мощност и в интерес на истината едва пали след 30 секундно въртене на стартер, но все пак пали и работи.
Същата история-при откачен датчик на коляновият вал пали с повече въртене, но пали.Ако откача на разпределителния-няма палене.От скромният си опит съм се убедил ,че ако се появи проблем като на колегата, най-бързото,правилно и вероятно най-евтино решение е друг двигател с всичко около него-ако сложиш пак В20 може и да минеш с 1000лв.В противен случай почва едно безсмисленно сменяне,късане на нерви,съвети от специалисти-смени това,провери онова и резултата е никакъв.

Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
rado_rf написа:kokoko написа:купи си ориг,бмв датчик и ти гарантирам че колата ще ти е о.к после ми пиши каде да мина да почерпиш
Купих!!!
Оригинален!!!
За 198 пари!!!
Файда - йок![]()
С него и без него все тая. Сменени всички гумени работи по смукателните анджъклами. Стоян ги сменява баш на рождения ден на сина ми. Пробвахме с абсолютно същото ЕКУ, надлежно проверено по номер, ЕГН и дата на раждане, както перфектни бобини, лули и дебитомер. ТПС-а работи екстра. Остана да разглобя помпата и съм капитан. Гадното копеленце не ще да работи като хората и тва е. Де, а знам. Може и да е прехвърлила некой зъб
Много често самите датчици са си наред,а буксата им прави мизерии.Погледни под гумената изолация на буксата дали няма оголени кабели и пинове даващи на късо
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
vinio написа:rado_rf написа:kokoko написа:купи си ориг,бмв датчик и ти гарантирам че колата ще ти е о.к после ми пиши каде да мина да почерпиш Купих!!!Оригинален!!!За 198 пари!!!Файда - йок С него и без него все тая. Сменени всички гумени работи по смукателните анджъклами. Стоян ги сменява баш на рождения ден на сина ми. Пробвахме с абсолютно същото ЕКУ, надлежно проверено по номер, ЕГН и дата на раждане, както перфектни бобини, лули и дебитомер. ТПС-а работи екстра. Остана да разглобя помпата и съм
Така ааааа.....други съвети за подмяна с ново? Или направо двигателя с купето? Знам че не е за смях работата ама защо се връзваш да сменяш без да е диагностицирано на 100% че там е проблема? Друг е въпроса ако не те бъркат 200 лв.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани