Проблем Много твърди маркучи-помощ
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Колега, ти вземаш ли в предвид факта, че охладителната система работи под налягане?
Как точно при "пробив" се получава "засмукване на въздух" ?
Как точно при "пробив" се получава "засмукване на въздух" ?
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Ненко Вранков написа:Колега, ти вземаш ли в предвид факта, че охладителната система работи под налягане?
Как точно при "пробив" се получава "засмукване на въздух" ?
Ами обсъждано е многократно въпросното свиване на мъркучите сутрин ( след продължително изстиване на системата ) и от какво се получава от налягане или подналягане при неработещ клапан . Тя и обратната нафта е с някакво налягане ама засмуква от мъркучлетата като има пробив как ли .
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Към автора - 2ма колеги до сега ти писаха за водна помпа - прави са
Като ти се изядат лопатките на турбинката, помпата не осигурява нужната циркулация на охладителната течност при ниски обороти - заради това почва да загрява на празен ход, и да духа студено от парното. Силно препоръчително е да я смениш, за да нямаш ядове после.
Маркучите изобщо не е нормално да са твърди. Това със завиването на капачката едва ли не на половина и то не е нормално. Капачката се завива докрай, и щом надува маркучите - имаш проблем.
ПП: ТДС се обезвъздушава сам.

Маркучите изобщо не е нормално да са твърди. Това със завиването на капачката едва ли не на половина и то не е нормално. Капачката се завива докрай, и щом надува маркучите - имаш проблем.
ПП: ТДС се обезвъздушава сам.
- KrasyEn4
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 25.12.2010
- Местоположение: Айтос
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 Touring
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Колеги,аз имам същия проблем с маркучите.Предполагам , че гарнитурата е финиш , защото радиатора е чисто нов , също и водната помпа е чисто нова.Колата не ми загрява , а що се отнася до антифриза - за 3500км.съм долял 1л. Реших, че може да е от капачката и за това взех друга от мой приятел,но ефекта бе все същия.Тогава изхвърлих клапана на капачката и за сега нямам проблем с маркучите.Въпреки това става нещо страно.Например сутрин при студен двигател искам да проверя антифриза и когато отворя капачката на радиатора се чува едно съскане,тогава нивото в раширителя започва да се покачва.Примерно нивото е на минимум и стига до максимум.Това се случва и с клапан и без него.Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.
- KrasyEn4
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 25.12.2010
- Местоположение: Айтос
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 Touring
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Колеги,аз имам същия проблем с маркучите.Предполагам , че гарнитурата е финиш , защото радиатора е чисто нов , също и водната помпа е чисто нова.Колата не ми загрява , а що се отнася до антифриза - за 3500км.съм долял 1л. Реших, че може да е от капачката и за това взех друга от мой приятел,но ефекта бе все същия.Тогава изхвърлих клапана на капачката и за сега нямам проблем с маркучите.Въпреки това става нещо страно.Например сутрин при студен двигател искам да проверя антифриза и когато отворя капачката на радиатора се чува едно съскане,тогава нивото в раширителя започва да се покачва.Примерно нивото е на минимум и стига до максимум.Това се случва и с клапан и без него.Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Ненко Вранков написа:Колега, ти вземаш ли в предвид факта, че охладителната система работи под налягане?
Как точно при "пробив" се получава "засмукване на въздух" ?
Това имах и аз в предвид с краткия си коментар...
Нещо не ми се връзва например тенджера под налягане да гръмне, защото й изпуска уплътнението на капака.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Да не забравяме че системата работи под 1,и нещо бра(мисля е бяха и четири при тдс-а)което означава че маркчите са твърди
а до парното колегата да си проери помпата за циркулация на самото парно при клапите.Аз не виждам нищо странно в цялата работа,щом не загрява колата.Плюс това твърди маркучи са относителноо понятие(зависи кой стиска)
Дано нищо и няма на колата 



Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
И за мен няма логика колега Vlados ама ми се случи и съм го изпатил та затова споделям пък и някакво обяснение е да може и да греша ама факта си е факт. Кат ми надуваха мъркучите имах малък теч от мъркуча към термостата и след отстраняването му всичко си дойде на мястото. Иначе три пъти ми е стигала червеното ( богат опит
) и трите пъти нищо общо с предишния като дефектации, промени в стокови състояния и т.н. кой как иска да разбира. Просто споделям опит . Успех. ПС: И без датчик кол. вал съм палил макар че мненията на 99% клонят към невъзможност ма факт и аз нямам обяснение , но се случи и не мога го отричам щот няма логика или всъщност аз ( или други ) не я виждам .

- shesticata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
проврка дали надува може да направиш на студен мотор ,пълниш догоре с вода до капачката след това палиш мотора и ако колата надува ще изкарва мехурчета но само при студен двигател се прави тази проверка
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Абе маркучите твърди ли са на камък значи нещата са зле. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Трябва да се провери задължително дали е добре обезвъздушена..Присъствах по случайност как щяха да свалят главата на една 520-ка точно щото не беше обезвъздушена както трябва и надуваше много сериозно.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Нова водна помпа + нова капачка. Ако не ти се дават пари за капачка, може старата да се извари в оцет за 10-15 мин. Преди време моята надуваше маркучите. Но сутрин също бяха твърди, следователно капачката не изпускаше налягането. Купих една капачка от елит кар, която в последствие се оказа фалшива или дефектна. Сварих старата капачка в оцет и от тогава маркучите ми са памук
Работеща капачка трябва да трака при разклащане. Ако не трака, значи клапана е блокирал, най-вероятно от котлен камък и други мръсотии.

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Провери между 5-ти и 6-ти цилиндър 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
slavianko написа:Провери между 5-ти и 6-ти цилиндър
Там обикновено прави първата цепка на главата.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Как се прави проверката на 5и6
Трябва ли да се свали главата задължително.
Трябва ли да се свали главата задължително.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани