спирачки от Е32 750
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: спирачки от Е32 750
Аз също се замислях за спирачни апарати и дискове от е38 725тдс, но от прочетеното в интернет и други източници установих, че не са важни само размера на буталата и диска, а и натиска на самия апарат! Дори и еднобутални спирачните апарати на М5 са с предимство пред 4буталните на е38-цата. Разбира се ценовата разлика също е от значени, но все пак като си решил да го правиш - прави го... Не успорвам предимствата на 4буталните пред серийните еднобутални, но просто бих посъбрал пари и да бутна едни от М5.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm

- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: спирачки от Е32 750
VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: спирачки от Е32 750
jogr написа:VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm
Съгласен съм колега, но тук идва момента, че при всяка смяна на дискове - накладки трябва да се поръчват, да се чака, а и са скъпички. Аз все пак си мисля че оптималния вариант без преправяници е м5 еднобутални с дискове 315х28.
Това не е вярно... можеш да позлзваш дискове на феродо,ебс и кви ли още не фирми те си пишат в мануала...
още повече техните дискове карат 100 000 км а накладките им около 60 000 така че инвестицията е по-добра от разни други спирачки който можеш да сложиш... а още повече ако не ти се иска да сложиш такива дето минимума е 16ка имат и комплект за 15ка джанта 4 бутален и 10 пъти по-добър от който и да е е38цов комплект... защото първо е нов,второ е перформанс афтър маркет част...
да не говорим за плюсове като трудно прегряване на спирачките перфектно спиране при големи скорости и то многократно е не веднъж само... и после спирчаките пушат...
д2 за мен е перфектен избор и за състазетлни коли и за евридейки...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
Re: спирачки от Е32 750
аз съм привърженик на оригиналните работи.. за това и пуснах тази тема. Добре тогава,от Германия ще купувам цяла инсталация ЕДЦ от М5 3,8 и питах човека изрично за апаратите ,той миказа че са еднобутални. аз малко несериозно погледнах но май разбирам че са доста серизони спирачки. Та като взимам четирите макферсона и приемрно взема спирачните апарати ,диаковете след това ще станат ли на 16 цолови джанти?И значително ли е по- голям амарата с диска от на Е32 750 респективно 520 с вентилирани дискове (като мойте) ?

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
нямаш проблем с 16 цоловите джанти 

- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: спирачки от Е32 750
BULL3T написа:jogr написа:VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm
Съгласен съм колега, но тук идва момента, че при всяка смяна на дискове - накладки трябва да се поръчват, да се чака, а и са скъпички. Аз все пак си мисля че оптималния вариант без преправяници е м5 еднобутални с дискове 315х28.
Това не е вярно... можеш да позлзваш дискове на феродо,ебс и кви ли още не фирми те си пишат в мануала...
още повече техните дискове карат 100 000 км а накладките им около 60 000 така че инвестицията е по-добра от разни други спирачки който можеш да сложиш... а още повече ако не ти се иска да сложиш такива дето минимума е 16ка имат и комплект за 15ка джанта 4 бутален и 10 пъти по-добър от който и да е е38цов комплект... защото първо е нов,второ е перформанс афтър маркет част...
да не говорим за плюсове като трудно прегряване на спирачките перфектно спиране при големи скорости и то многократно е не веднъж само... и после спирчаките пушат...
д2 за мен е перфектен избор и за състазетлни коли и за евридейки...
Не си ме разбрал правилно. Въобще не искам да умаловажавам марката Д2, която си е доста сериозна. Искам да кажа просто, че според мен сътношение цена качество най-добре е м5 (лично мое мнение)!
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: спирачки от Е32 750
Нали каза че са ги проалиZubcho написа:Аз съм се приготвил с едни апарати от е38 тдс - 4 бутални и чакам Славянко да събере сили и желание да премери неговите планки и евентуално да ги направи при него. След това търся дискове от е38 и накладки нови и слагам![]()
След това започват тестовете дали ще влезе 16 цола джанта от е38 за зимни гумиНо това е някъде лятото за този ъпгрейд.

Иначе с тях изобщо не се и надявайда вкараш 16 цола джанта. Как ли не пробвах не влизат. Дори на Азевките дето са 17 цола минават на милиметар
Еднакви са баце. И аз така си мислех но като сложих апаратите и дисковете и се оказа че нямат разлика освен в диаметъраVesoPesa написа:При тия размери на дисковете, може да се сложат дискове и от м5 е34 3.6 - 315мм![]()
Предимството е че ет-то е е34-во, докато на е38мисля е малко по-малко![]()
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
slavianko написа:Нали каза че са ги проалиZubcho написа:Аз съм се приготвил с едни апарати от е38 тдс - 4 бутални и чакам Славянко да събере сили и желание да премери неговите планки и евентуално да ги направи при него. След това търся дискове от е38 и накладки нови и слагам![]()
След това започват тестовете дали ще влезе 16 цола джанта от е38 за зимни гумиНо това е някъде лятото за този ъпгрейд.
![]()
Иначе с тях изобщо не се и надявайда вкараш 16 цола джанта. Как ли не пробвах не влизат. Дори на Азевките дето са 17 цола минават на милиметарЕднакви са баце. И аз така си мислех но като сложих апаратите и дисковете и се оказа че нямат разлика освен в диаметъраVesoPesa написа:При тия размери на дисковете, може да се сложат дискове и от м5 е34 3.6 - 315мм![]()
Предимството е че ет-то е е34-во, докато на е38мисля е малко по-малко![]()
Е щом е проверено, няма да споря

Иначе, с е38-ва 16-ка трябва да стане, щото на тях си пасват на тия апарати

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: спирачки от Е32 750
Не знам защо така се получи но наистина не влизат 16-ки.VesoPesa написа:Иначе, с е38-ва 16-ка трябва да стане, щото на тях си пасват на тия апарати

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
slavianko написа:Не знам защо така се получи но наистина не влизат 16-ки.VesoPesa написа:Иначе, с е38-ва 16-ка трябва да стане, щото на тях си пасват на тия апаратиТолкова ли да са по големи вътре тия от Е38 че да се събират. както написах дори на едните ми 17-ки супортите ми са буквално на 1-2мм от джантата
Може на е34-та апарада да идва малко по-на ебем страна и за тва да не влизат 16-ки, иначе е38-те 16-ки са си малко по-отворени.
Даже и гумаджий разни са ми казвали че тва е за да влизат на по-големи спирачки, докато през тва време се мучат да смъкнат гумите от тях щото са адски широки чак до сърцевината

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: спирачки от Е32 750
VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm
Е, добре де, ама не пише колко струва

Колко струва?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: спирачки от Е32 750
ddddk написа:VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm
Е, добре де, ама не пише колко струва![]()
Колко струва?
Струват повече от прилична 750-ка







Сега сериозно - не забравяйте че спирачното усилие не се заражда само в апаратите



То хубаво имате апарати ама трябва и помпата да е по сериозна или направо да се минава на хидроусилвател като при 750


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
_65536_kb_sec_ написа:ddddk написа:VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm
Е, добре де, ама не пише колко струва![]()
Колко струва?
Струват повече от прилична 750-ка![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Сега сериозно - не забравяйте че спирачното усилие не се заражда само в апаратите![]()
![]()
![]()
То хубаво имате апарати ама трябва и помпата да е по сериозна или направо да се минава на хидроусилвател като при 750
Стояне, що пишеш глупости не мога да рабера?

При китовете на Д2 не ти трябва друга помпа, дори ако си направиш труда да прочетеш, ще видиш че си пише че си се ползва ОЕМ-ската

Колкото до цената, Д2 имат магазин в София, някъде в Люлин беше, и трябва да се провери.
Иначе може да отвориш ибей и да си намериш и там

Едит:
Даже всъщност при 8-те и 12-та не стават тия китове(без преминаване към серво и помпа от 6-так)точно задари помпата и хидроусилвателя

41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани