спирачки от Е32 750

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от jogr » 05 Фев 2011, 19:10

Аз също се замислях за спирачни апарати и дискове от е38 725тдс, но от прочетеното в интернет и други източници установих, че не са важни само размера на буталата и диска, а и натиска на самия апарат! Дори и еднобутални спирачните апарати на М5 са с предимство пред 4буталните на е38-цата. Разбира се ценовата разлика също е от значени, но все пак като си решил да го правиш - прави го... Не успорвам предимствата на 4буталните пред серийните еднобутални, но просто бих посъбрал пари и да бутна едни от М5.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от VesoPesa » 05 Фев 2011, 19:25

Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от jogr » 05 Фев 2011, 19:58

VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm ;)


:yes: Съгласен съм колега, но тук идва момента, че при всяка смяна на дискове - накладки трябва да се поръчват, да се чака, а и са скъпички. Аз все пак си мисля че оптималния вариант без преправяници е м5 еднобутални с дискове 315х28.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от BULL3T » 05 Фев 2011, 20:35

jogr написа:
VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm ;)


:yes: Съгласен съм колега, но тук идва момента, че при всяка смяна на дискове - накладки трябва да се поръчват, да се чака, а и са скъпички. Аз все пак си мисля че оптималния вариант без преправяници е м5 еднобутални с дискове 315х28.


Това не е вярно... можеш да позлзваш дискове на феродо,ебс и кви ли още не фирми те си пишат в мануала...

още повече техните дискове карат 100 000 км а накладките им около 60 000 така че инвестицията е по-добра от разни други спирачки който можеш да сложиш... а още повече ако не ти се иска да сложиш такива дето минимума е 16ка имат и комплект за 15ка джанта 4 бутален и 10 пъти по-добър от който и да е е38цов комплект... защото първо е нов,второ е перформанс афтър маркет част...

да не говорим за плюсове като трудно прегряване на спирачките перфектно спиране при големи скорости и то многократно е не веднъж само... и после спирчаките пушат...

д2 за мен е перфектен избор и за състазетлни коли и за евридейки...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от BAWARISCHE » 05 Фев 2011, 22:18

аз съм привърженик на оригиналните работи.. за това и пуснах тази тема. Добре тогава,от Германия ще купувам цяла инсталация ЕДЦ от М5 3,8 и питах човека изрично за апаратите ,той миказа че са еднобутални. аз малко несериозно погледнах но май разбирам че са доста серизони спирачки. Та като взимам четирите макферсона и приемрно взема спирачните апарати ,диаковете след това ще станат ли на 16 цолови джанти?И значително ли е по- голям амарата с диска от на Е32 750 респективно 520 с вентилирани дискове (като мойте) ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от VesoPesa » 05 Фев 2011, 22:24

нямаш проблем с 16 цоловите джанти ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от jogr » 05 Фев 2011, 22:45

BULL3T написа:
jogr написа:
VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm ;)


:yes: Съгласен съм колега, но тук идва момента, че при всяка смяна на дискове - накладки трябва да се поръчват, да се чака, а и са скъпички. Аз все пак си мисля че оптималния вариант без преправяници е м5 еднобутални с дискове 315х28.


Това не е вярно... можеш да позлзваш дискове на феродо,ебс и кви ли още не фирми те си пишат в мануала...

още повече техните дискове карат 100 000 км а накладките им около 60 000 така че инвестицията е по-добра от разни други спирачки който можеш да сложиш... а още повече ако не ти се иска да сложиш такива дето минимума е 16ка имат и комплект за 15ка джанта 4 бутален и 10 пъти по-добър от който и да е е38цов комплект... защото първо е нов,второ е перформанс афтър маркет част...

да не говорим за плюсове като трудно прегряване на спирачките перфектно спиране при големи скорости и то многократно е не веднъж само... и после спирчаките пушат...

д2 за мен е перфектен избор и за състазетлни коли и за евридейки...



Не си ме разбрал правилно. Въобще не искам да умаловажавам марката Д2, която си е доста сериозна. Искам да кажа просто, че според мен сътношение цена качество най-добре е м5 (лично мое мнение)!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от BAWARISCHE » 05 Фев 2011, 22:52

ее тука на чат го обарнахте :evil: .. човек да не пусне едно нормално запитване
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от slavianko » 05 Фев 2011, 22:56

Zubcho написа:Аз съм се приготвил с едни апарати от е38 тдс - 4 бутални и чакам Славянко да събере сили и желание да премери неговите планки и евентуално да ги направи при него. След това търся дискове от е38 и накладки нови и слагам :)

След това започват тестовете дали ще влезе 16 цола джанта от е38 за зимни гуми :twisted: Но това е някъде лятото за този ъпгрейд.
Нали каза че са ги проали :kuku:
Иначе с тях изобщо не се и надявайда вкараш 16 цола джанта. Как ли не пробвах не влизат. Дори на Азевките дето са 17 цола минават на милиметар
VesoPesa написа:При тия размери на дисковете, може да се сложат дискове и от м5 е34 3.6 - 315мм :idea:
Предимството е че ет-то е е34-во, докато на е38мисля е малко по-малко :roll:
Еднакви са баце. И аз така си мислех но като сложих апаратите и дисковете и се оказа че нямат разлика освен в диаметъра
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от VesoPesa » 05 Фев 2011, 23:01

slavianko написа:
Zubcho написа:Аз съм се приготвил с едни апарати от е38 тдс - 4 бутални и чакам Славянко да събере сили и желание да премери неговите планки и евентуално да ги направи при него. След това търся дискове от е38 и накладки нови и слагам :)

След това започват тестовете дали ще влезе 16 цола джанта от е38 за зимни гуми :twisted: Но това е някъде лятото за този ъпгрейд.
Нали каза че са ги проали :kuku:
Иначе с тях изобщо не се и надявайда вкараш 16 цола джанта. Как ли не пробвах не влизат. Дори на Азевките дето са 17 цола минават на милиметар
VesoPesa написа:При тия размери на дисковете, може да се сложат дискове и от м5 е34 3.6 - 315мм :idea:
Предимството е че ет-то е е34-во, докато на е38мисля е малко по-малко :roll:
Еднакви са баце. И аз така си мислех но като сложих апаратите и дисковете и се оказа че нямат разлика освен в диаметъра


Е щом е проверено, няма да споря :bchug:

Иначе, с е38-ва 16-ка трябва да стане, щото на тях си пасват на тия апарати :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от slavianko » 05 Фев 2011, 23:28

VesoPesa написа:Иначе, с е38-ва 16-ка трябва да стане, щото на тях си пасват на тия апарати :roll:
Не знам защо така се получи но наистина не влизат 16-ки. :confused: Толкова ли да са по големи вътре тия от Е38 че да се събират. както написах дори на едните ми 17-ки супортите ми са буквално на 1-2мм от джантата
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от VesoPesa » 06 Фев 2011, 0:00

slavianko написа:
VesoPesa написа:Иначе, с е38-ва 16-ка трябва да стане, щото на тях си пасват на тия апарати :roll:
Не знам защо така се получи но наистина не влизат 16-ки. :confused: Толкова ли да са по големи вътре тия от Е38 че да се събират. както написах дори на едните ми 17-ки супортите ми са буквално на 1-2мм от джантата


Може на е34-та апарада да идва малко по-на ебем страна и за тва да не влизат 16-ки, иначе е38-те 16-ки са си малко по-отворени.
Даже и гумаджий разни са ми казвали че тва е за да влизат на по-големи спирачки, докато през тва време се мучат да смъкнат гумите от тях щото са адски широки чак до сърцевината :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от ddddk » 06 Фев 2011, 12:23

VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm ;)


Е, добре де, ама не пише колко струва :dunno:

Колко струва?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от cod-cdbp » 06 Фев 2011, 12:45

ddddk написа:
VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm ;)


Е, добре де, ама не пише колко струва :dunno:

Колко струва?


Струват повече от прилична 750-ка :kuku: :kuku: :kuku: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Сега сериозно - не забравяйте че спирачното усилие не се заражда само в апаратите :ok: :ok: :ok:
То хубаво имате апарати ама трябва и помпата да е по сериозна или направо да се минава на хидроусилвател като при 750 :smoke:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: спирачки от Е32 750

Мнение от VesoPesa » 06 Фев 2011, 14:00

_65536_kb_sec_ написа:
ddddk написа:
VesoPesa написа:Вместо да събираш пари за еднобутални, събери пари за този кит:
http://www.d2racingsport.com/brake_F304.htm ;)


Е, добре де, ама не пише колко струва :dunno:

Колко струва?


Струват повече от прилична 750-ка :kuku: :kuku: :kuku: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Сега сериозно - не забравяйте че спирачното усилие не се заражда само в апаратите :ok: :ok: :ok:
То хубаво имате апарати ама трябва и помпата да е по сериозна или направо да се минава на хидроусилвател като при 750 :smoke:


Стояне, що пишеш глупости не мога да рабера? :dummy:

При китовете на Д2 не ти трябва друга помпа, дори ако си направиш труда да прочетеш, ще видиш че си пише че си се ползва ОЕМ-ската :!:

Колкото до цената, Д2 имат магазин в София, някъде в Люлин беше, и трябва да се провери.
Иначе може да отвориш ибей и да си намериш и там ;)

Едит:
Даже всъщност при 8-те и 12-та не стават тия китове(без преминаване към серво и помпа от 6-так)точно задари помпата и хидроусилвателя :!:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook