Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от P1tbuL » 31 Яну 2011, 22:18

///peter написа:А на празен ход като напомпаш спирачка какво се случва?


В движение ако спирам на N падат до към 500 оборотите но само в момента на превключването от D на N, случвало ми се е и да угасне само заради тая смяна. Ако не е угаснала й се нормализират оборотите и при спиране на N не играят и не гасне. А на място и да помпам спирачката нищо не се случва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от Zubcho » 31 Яну 2011, 22:23

Това ми мирише на проблем от към вакуми, паразитен въздух и тн. Според мен не е от автомата. Ако беше от автомата нямаше да прави проблем при спиране на N понеже си на неутрална - демек не си на скорост изобщо и автомата не бачка.

Едит: Знаех си вакуми....

http://www.ehow.com/how-does_5294683_car-stall-brake.html

Проверете си вакумите и спирачките. Може би е електрически проблем също. Наблюдава се и при др. коли. същото.
Последна промяна Zubcho на 31 Яну 2011, 22:30, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от P1tbuL » 31 Яну 2011, 22:25

Zubcho написа:Това ми мирише на проблем от към вакуми, паразитен въздух и тн. Според мен не е от автомата. Ако беше от автомата нямаше да прави проблем при спиране на N понеже си на неутрална - демек не си на скорост изобщо и автомата не бачка.


При спиране на N няма проблеми колега. :) Проблема е само докъто съм в движение, в момента на ваденето на предавките от D на N. Тогава оборотите падат много рязко 1 път и ако не изгасне се нормализират.

ПС: Как мога да проверя дали проблема е по вакуумите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от Zubcho » 31 Яну 2011, 22:34

И тук подобен проблем с др. автомобил. Който не разбира англ. да пусне гугъл преводач...

http://www.ford-trucks.com/forums/912529-my-engine-stalls-when-braking.html

За съжаление може и да е това....

Your transmission's Torque Converter Lockup Solenoid is not releasing when you hit the brakes, a common GM problem.

Взето от тук....
http://action.publicbroadcasting.net/cartalk/posts/list/1692609.page

не обръщайте внимание на това за какви коли говорят. Частите и проблемите са сходни.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от P1tbuL » 31 Яну 2011, 22:40

Zubcho написа:...


Колко съм ти благодарен ако знаеш ! :bchug:


ПС: Има ли някой в София, който да има малко свободно време и да му се занимава да ми помогне със свалянето и почистването на моторчето за празния ход, както и оглеждането на въздушната система за пробиви и тн. ? :|
Просто на какви ли майстори не попадах и не ми се занимава вече с тях...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от Zubcho » 31 Яну 2011, 23:27

Ходи пробвай Кольо в Манастирски Ливади. Има му тел. ако пуснеш търсачката.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от cod-cdbp » 01 Фев 2011, 0:07

Moже и на мен да ми звъннеш така и така съм ти на път, едно око ще метна без проблем :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Иначе и аз препоръчвам Кольо :smoke:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от kraininski » 01 Фев 2011, 10:41

единстевното общо май между спирачките и двг е вакум помпата...която от своя страна се върти от разпределителния вал....поправете ме ако М50 не беше баш така :) примерно при по-голямо спирачно услие помпата товари вала, хлабави вериги - промяна на центровката - гаснене
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от ddddk » 01 Фев 2011, 11:19

М50 няма вакуумна помпа.
Вакуума се прави от смукателния колектор.
Има едно късо маркучле, което свързва директно смукателния колектор с предната камера на сервоусилвателя на спирачната помпа.

Аз не виждам по какъв начин спирачното усилие ще натовари двигателя :dunno:
Също и не виждам как паразитния въздух ще има общо със спирачното усилие е ще гаси колата само при налягане в спирачната система :dunno:

Ама щом колегите казват, че от опит знаят, значи е редно да се провери :idea:

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от Zubcho » 01 Фев 2011, 11:30

Значи остава това....

Your transmission's Torque Converter Lockup Solenoid is not releasing when you hit the brakes, a common GM problem.

Взето от тук....
http://action.publicbroadcasting.net/cartalk/posts/list/1692609.page

щом на неутрална няма проблем.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от ddddk » 01 Фев 2011, 11:44

А, тъй.

Аз не знаех как става шашмата с предаване към трансмисията, сега нещо май схванах... май ... или не...

Значи имаме хидравлично заключване на преобразовател на въртящия момент от двигател към трансмисия. И това заключване става с магнет вентил.
И когато натиснеш спирачката някой дава сигнал на магнет вентила и той отваря и маслото се изпуска и трансмисията се отблокирва от двигателя.

Правилно ли съм разбрал?

Ако да, то може и проблема да се окаже само в ключе (потенциометър, датчик) на педала на спирачката (ако има такова, всъщност :oops: ) :idea:

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от Zubcho » 01 Фев 2011, 11:50

ddddk написа:А, тъй.

Аз не знаех как става шашмата с предаване към трансмисията, сега нещо май схванах... май ... или не...

Значи имаме хидравлично заключване на преобразовател на въртящия момент от двигател към трансмисия. И това заключване става с магнет вентил.
И когато натиснеш спирачката някой дава сигнал на магнет вентила и той отваря и маслото се изпуска и трансмисията се отблокирва от двигателя.

Правилно ли съм разбрал?

Ако да, то може и проблема да се окаже само в ключе (потенциометър, датчик) на педала на спирачката (ако има такова, всъщност :oops: ) :idea:

Поздрави,
Д


Или самия селеноид. Би трябвало да излезне на диагностика ако е той.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от P1tbuL » 01 Фев 2011, 12:58

Zubcho написа:
ddddk написа:А,
Д


Или самия селеноид. Би трябвало да излезне на диагностика ако е той.


Ще отида на диагностика и като се знам какъв съм кърък, точно това ще излезне :mhihi: Дето ремонта му е мама и татко...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от ddddk » 01 Фев 2011, 13:40

Сега... :mhihi: някои колеги пак ще ми се смеят, ама ако наистина има някакво копче на педала на спирачката, що не вземеш едно ВД40... :mhihi:

Пък тя диагностиката няма да избяга :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!

Мнение от P1tbuL » 01 Фев 2011, 14:49

ddddk написа:Сега... :mhihi: някои колеги пак ще ми се смеят, ама ако наистина има някакво копче на педала на спирачката, що не вземеш едно ВД40... :mhihi:

Пък тя диагностиката няма да избяга :yes:


Абе то всичко хубаво колега ама единственото копче по педалите на автоматика е на газта :mhihi: ... поне на пръв поглед без сериозно разглабяне не намирам копче по спирачката :)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook