Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Модератор: Технически модератори
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
///peter написа:А на празен ход като напомпаш спирачка какво се случва?
В движение ако спирам на N падат до към 500 оборотите но само в момента на превключването от D на N, случвало ми се е и да угасне само заради тая смяна. Ако не е угаснала й се нормализират оборотите и при спиране на N не играят и не гасне. А на място и да помпам спирачката нищо не се случва.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Това ми мирише на проблем от към вакуми, паразитен въздух и тн. Според мен не е от автомата. Ако беше от автомата нямаше да прави проблем при спиране на N понеже си на неутрална - демек не си на скорост изобщо и автомата не бачка.
Едит: Знаех си вакуми....
http://www.ehow.com/how-does_5294683_car-stall-brake.html
Проверете си вакумите и спирачките. Може би е електрически проблем също. Наблюдава се и при др. коли. същото.
Едит: Знаех си вакуми....
http://www.ehow.com/how-does_5294683_car-stall-brake.html
Проверете си вакумите и спирачките. Може би е електрически проблем също. Наблюдава се и при др. коли. същото.
Последна промяна Zubcho на 31 Яну 2011, 22:30, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Zubcho написа:Това ми мирише на проблем от към вакуми, паразитен въздух и тн. Според мен не е от автомата. Ако беше от автомата нямаше да прави проблем при спиране на N понеже си на неутрална - демек не си на скорост изобщо и автомата не бачка.
При спиране на N няма проблеми колега.

ПС: Как мога да проверя дали проблема е по вакуумите?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
И тук подобен проблем с др. автомобил. Който не разбира англ. да пусне гугъл преводач...
http://www.ford-trucks.com/forums/912529-my-engine-stalls-when-braking.html
За съжаление може и да е това....
Your transmission's Torque Converter Lockup Solenoid is not releasing when you hit the brakes, a common GM problem.
Взето от тук....
http://action.publicbroadcasting.net/cartalk/posts/list/1692609.page
не обръщайте внимание на това за какви коли говорят. Частите и проблемите са сходни.
http://www.ford-trucks.com/forums/912529-my-engine-stalls-when-braking.html
За съжаление може и да е това....
Your transmission's Torque Converter Lockup Solenoid is not releasing when you hit the brakes, a common GM problem.
Взето от тук....
http://action.publicbroadcasting.net/cartalk/posts/list/1692609.page
не обръщайте внимание на това за какви коли говорят. Частите и проблемите са сходни.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Zubcho написа:...
Колко съм ти благодарен ако знаеш !

ПС: Има ли някой в София, който да има малко свободно време и да му се занимава да ми помогне със свалянето и почистването на моторчето за празния ход, както и оглеждането на въздушната система за пробиви и тн. ?

Просто на какви ли майстори не попадах и не ми се занимава вече с тях...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Ходи пробвай Кольо в Манастирски Ливади. Има му тел. ако пуснеш търсачката.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Moже и на мен да ми звъннеш така и така съм ти на път, едно око ще метна без проблем
Иначе и аз препоръчвам Кольо



Иначе и аз препоръчвам Кольо


- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
единстевното общо май между спирачките и двг е вакум помпата...която от своя страна се върти от разпределителния вал....поправете ме ако М50 не беше баш така
примерно при по-голямо спирачно услие помпата товари вала, хлабави вериги - промяна на центровката - гаснене

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
М50 няма вакуумна помпа.
Вакуума се прави от смукателния колектор.
Има едно късо маркучле, което свързва директно смукателния колектор с предната камера на сервоусилвателя на спирачната помпа.
Аз не виждам по какъв начин спирачното усилие ще натовари двигателя
Също и не виждам как паразитния въздух ще има общо със спирачното усилие е ще гаси колата само при налягане в спирачната система
Ама щом колегите казват, че от опит знаят, значи е редно да се провери
Поздрави,
Д
Вакуума се прави от смукателния колектор.
Има едно късо маркучле, което свързва директно смукателния колектор с предната камера на сервоусилвателя на спирачната помпа.
Аз не виждам по какъв начин спирачното усилие ще натовари двигателя

Също и не виждам как паразитния въздух ще има общо със спирачното усилие е ще гаси колата само при налягане в спирачната система

Ама щом колегите казват, че от опит знаят, значи е редно да се провери

Поздрави,
Д

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Значи остава това....
Your transmission's Torque Converter Lockup Solenoid is not releasing when you hit the brakes, a common GM problem.
Взето от тук....
http://action.publicbroadcasting.net/cartalk/posts/list/1692609.page
щом на неутрална няма проблем.
Your transmission's Torque Converter Lockup Solenoid is not releasing when you hit the brakes, a common GM problem.
Взето от тук....
http://action.publicbroadcasting.net/cartalk/posts/list/1692609.page
щом на неутрална няма проблем.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
А, тъй.
Аз не знаех как става шашмата с предаване към трансмисията, сега нещо май схванах... май ... или не...
Значи имаме хидравлично заключване на преобразовател на въртящия момент от двигател към трансмисия. И това заключване става с магнет вентил.
И когато натиснеш спирачката някой дава сигнал на магнет вентила и той отваря и маслото се изпуска и трансмисията се отблокирва от двигателя.
Правилно ли съм разбрал?
Ако да, то може и проблема да се окаже само в ключе (потенциометър, датчик) на педала на спирачката (ако има такова, всъщност
)
Поздрави,
Д
Аз не знаех как става шашмата с предаване към трансмисията, сега нещо май схванах... май ... или не...
Значи имаме хидравлично заключване на преобразовател на въртящия момент от двигател към трансмисия. И това заключване става с магнет вентил.
И когато натиснеш спирачката някой дава сигнал на магнет вентила и той отваря и маслото се изпуска и трансмисията се отблокирва от двигателя.
Правилно ли съм разбрал?
Ако да, то може и проблема да се окаже само в ключе (потенциометър, датчик) на педала на спирачката (ако има такова, всъщност


Поздрави,
Д

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
ddddk написа:А, тъй.
Аз не знаех как става шашмата с предаване към трансмисията, сега нещо май схванах... май ... или не...
Значи имаме хидравлично заключване на преобразовател на въртящия момент от двигател към трансмисия. И това заключване става с магнет вентил.
И когато натиснеш спирачката някой дава сигнал на магнет вентила и той отваря и маслото се изпуска и трансмисията се отблокирва от двигателя.
Правилно ли съм разбрал?
Ако да, то може и проблема да се окаже само в ключе (потенциометър, датчик) на педала на спирачката (ако има такова, всъщност)
![]()
Поздрави,
Д
Или самия селеноид. Би трябвало да излезне на диагностика ако е той.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Zubcho написа:ddddk написа:А,
Д
Или самия селеноид. Би трябвало да излезне на диагностика ако е той.
Ще отида на диагностика и като се знам какъв съм кърък, точно това ще излезне

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Сега...
някои колеги пак ще ми се смеят, ама ако наистина има някакво копче на педала на спирачката, що не вземеш едно ВД40... 
Пък тя диагностиката няма да избяга


Пък тя диагностиката няма да избяга


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
ddddk написа:Сега...някои колеги пак ще ми се смеят, ама ако наистина има някакво копче на педала на спирачката, що не вземеш едно ВД40...
Пък тя диагностиката няма да избяга
Абе то всичко хубаво колега ама единственото копче по педалите на автоматика е на газта


58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани