Отоплението в купето

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Сеп 2005, 16:54

Ицо,ти откъде го купи твоят (ако си го сменял въобще де) ?


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 22 Сеп 2005, 17:20

От "Стиви Ауто" на Раковска,преди Козлодуй вдясно.Росен ми ги препоръча ;)
Като гледам в касовата бележка май е струвал 43 лв.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Сеп 2005, 17:24

Точно оттам може да го взема,аз оттам си купих няколко неща и съм доволен :!:


Георги Пенчев
Изображение

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 22 Сеп 2005, 19:26

Айде да не пускам нова тема, пък и нали за термостати се заговорихте...
Случаят е следният : колата колкото и дълго да я карам, каквато и да е газ да и раздавам ( :roll: ) стрелката за температурата си седи на около милиметър преди средата. Това не е нормално, пределно ми е ясно, та въпросата ми е : от термостата ли идва проблемата?! Следващо питане : духалките, които са за тези, дето седят отзад (намират се между двете предни седалки) постоянно духат студено. Дори имам чувството, че като изключа климатика и пусна парното на мах колкото по-топло духа от предните, толкова по-студено духа от задните, че даже дори си мисля, че и климатика се включва специално за задните духалки :mhihi: Та, решение някакво? Сблъсквали ли сте се с този проблем преди и ако да - как го решихте? Или просто си караме бъгави БМВта? :mhihi:
MORE BEER!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Сеп 2005, 20:15

ЕЕЕ ама духалките отзад духат винаги студено :!: Те са поставяни само на колите с климатична инсталация и когато не работи тя в купето оттам влиза въздух отвън :idea:

Като започнеш да се движиш в трафик не застава ли стрелката точно на чертичката в средата :?:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Сеп 2005, 20:46

ICE написа:... Дару кар ...
... термостат 88 градуса...
... термостат 92 градуса...
Azrail, ти си с т.нар. "летен" термостат - 88 градуса. Ако сложиш 92 - стрелката ще стои на "12 и 1"
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 24 Сеп 2005, 16:32

Хубаво де, на тия бьнгии не може ли стрелката да им седи точно по средата? Мойта преди да я дам zа прьв пьт на сервиз стрелката и беше точно по средата... Т.е. преди да я ударя де :mhihi: Уж сьм с нов радиатор, ма така като гледам схемите термостата ми не се сменя с радиатора zаедно... Начи сигурно се е прецакал :confused: :?:
П.П. Не, колкото и да карам, както и да карам, стрелката си седи на "11 и 59" :shock:
MORE BEER!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Сеп 2005, 17:24

Azrail написа:Хубаво де, на тия бьнгии не може ли стрелката да им седи точно по средата? Мойта преди да я дам zа прьв пьт на сервиз стрелката и беше точно по средата... Т.е. преди да я ударя де :mhihi: Уж сьм с нов радиатор, ма така като гледам схемите термостата ми не се сменя с радиатора zаедно... Начи сигурно се е прецакал :confused: :?:
П.П. Не, колкото и да карам, както и да карам, стрелката си седи на "11 и 59" :shock:
А виското сменя ли ?
Моята я карах без перка и виско, и стрелката стоеше на "12 и 1" твърдо (с термостат 92"). При последното каране (из София) бях сложил перката (с блокирано виско), и стрелката се движеше преди "12" (но без да го преминава).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 26 Сеп 2005, 23:22

А някой забелязаллие че когатомахне кората отдясно дето прикрива парното,че има там едни теутанчета точно долния ъгъл...дали пак това сащо допринася за горещия въздух???
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Сеп 2005, 23:29

теутанчета - Какво означава тази дума ? :roll:

Винаги ми е било интересно като чуя как някой с Е34-ка каже,че стрелката на температурата му седи малко преди/след средната чертичка :roll:

Сега като сменя термостата с 92 градусов ще видя какво ще стане :roll:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Сеп 2005, 8:49

:OT:
Penchev написа:теутанчета - Какво означава тази дума ? :roll:...
Представям си го като "реотанчета", ама сигурно не съм прав :roll:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 27 Сеп 2005, 10:54

Тези реотанчета са подобни на дебитомера и командват клапанчетата на парното.Според това колко въздух минава през тях те се нагряват или охлаждат.
Когато колата се движи бързо в купето навлиза повече затоплен въздух и за да не стане като сауна клапанчетата намалят притока на гореща охладителна течност към радиаторчето на парното.Именно затова при по ниска скорост духа по-топло.

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 27 Сеп 2005, 14:20

Виското мисля, че и то се беше прецакало, мисля че и то е сменяно. Ама колко са го сменили/оправили, един Господ знае. Хубаво де, ще го погледна от кво е точно някой ден. Полеzно инфо все пак, благодаря :yes:
MORE BEER!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 27 Сеп 2005, 15:02

след 1 месец ще мога да кажа как е точно с нов термотат,виско и водна помпа,но ми прави впечатление ония ден в студа,че загравя за няма и 3 км
ТДС - Турбо Див Селянин

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Сеп 2005, 18:32

Ама твойта е с М40 двигател и там със сигурност има разлика ...
Аз утре купувам термостата и живот и здраве във Вторник ще го сменям,че толкова път на един дъх ме чака - няма да мръзнем я :mhihi:

Като имам впечатления ще пиша :!:


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook