Запалката отказа?
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Запалката отказа?
Като за начало си купи читави бушони от путвия нормален магазин за авточасти( ауто +, даскалов кар, ауто хит и т.н.)
След това си провери по схемата въпросния бушон какъв ампераж е и сложи нов бушон, не си включил нищо в запалката.
Би трябвало вече да нямаш проблем.
Иначе компресорчето просто е претоварило веригата и бушона, който може даже и да не е бил с правилния ампераж, се е озъбил.
След това си провери по схемата въпросния бушон какъв ампераж е и сложи нов бушон, не си включил нищо в запалката.
Би трябвало вече да нямаш проблем.
Иначе компресорчето просто е претоварило веригата и бушона, който може даже и да не е бил с правилния ампераж, се е озъбил.

- sme666ko
- Алфа Въшкар
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ч
- Мечтае да кара: Countach през 80-те
Re: Запалката отказа?
sme666ko написа:Здравейте, колеги! Ще използвам темата да споделя моя проблем. Вчера, след като за пореден път ми се наложи да включа едно компресорче (ор'гинално е) в запалката, тя взе че отказа. Проверих бушона - беше изгорял. Имам едни китайски боклуци, взех най-големия - 25А и го боднах, пробвах запалката - нищо. Тръгнах да го махам и се разпадна вътре. Извадих го и пробвах с друг, пак китаец, само че точно го допрях до пластинките и запознаха да излизат искри и го махнах. Някакви идеи и препоръки да ми дадете? Извинявам се ако въпроса ми е тъп, тепърва навлизам в техническата част
VesoPesa написа:Като за начало си купи читави бушони от путвия нормален магазин за авточасти( ауто +, даскалов кар, ауто хит и т.н.)
След това си провери по схемата въпросния бушон какъв ампераж е и сложи нов бушон, не си включил нищо в запалката.
Би трябвало вече да нямаш проблем.
Иначе компресорчето просто е претоварило веригата и бушона, който може даже и да не е бил с правилния ампераж, се е озъбил.
Бушонът си беше с правилния ампераж - 30А. Току-що пробвах с оригинален бушон, изгоря още преди да го вкарам докрай (



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Запалката отказа?
простичко е - изкривил си пластинките дето са отстрани в запалката да опират до плюса, погледни вътре и ще разбереш къде е грешката





- sme666ko
- Алфа Въшкар
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ч
- Мечтае да кара: Countach през 80-те
Re: Запалката отказа?
То и аз съм си простичък
след малко като ми се позареди Хакумулаторъ ше отида да ги оправя тия тлъстини.. Стояне, ти си ми любимия екшън-Ел герой
казвам го на база прочетени твои постове, щото фейс ту фейс сме си говорили точно един път.



- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Запалката отказа?
Братко за не пламнеш като оназ кола в таз вечерния филм по нова тв: бастър запалка и бум. Внимавай какво правиш там, щот няма прошка после.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани