Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от tsb_bg » 20 Юли 2010, 21:07

Градусите на двете врътки задават температурата, която се стреми да постигне и задържи парното/климатика в купето
Степените 1,2,3,4 задават какъв поток въздух да вкарва в купето принудително вентилатора на парното/климатика
Регулирането на темпермпературата се осъществява от управляващия блок на климатика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от Zubcho » 20 Юли 2010, 21:11

Bogdan_Nikolov написа:
Zubcho написа:
Bogdan_Nikolov написа:колеги дайте някой да разесни защо тогажа на врътките има градуси ,само за парлама ли са сложени :dunno:


Не

айде де колега обясни да знаем и ние с по малко стаж на тея коли.Има ли зна4ение на коя степен е климатика ,например ако 1 или на 4 еднакво ли натоварва компресора и от там двигатела има ли зна4ение дали е на 18 или на 26 градуса е тея работи ина4е за кво тоя комп зад филтъра :bchug:


Ами помисли - колкото по-силно си го дал да духа и колкото по-ниска темп. си му задал от врътките, то толкова по често ще работи компресора. Пробвай да му зададеш 21С на двете зони и се ослушвай да видиш колко често ще работи този компресор. Та аз лично карам на 20С и 2-ра степен. Това е на климатика с плъзгачите. Иначе като съм на дълъг път започва да ми става студено след 1 час каране на 18С и 2-ра степен. Може да си караш и на 18С и на 1-ва степен да духа.

И да знаете ако ви е в час климатика/троника колкото градуса зададете толкова ще прави в купето.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от Bogdan_Nikolov » 20 Юли 2010, 21:18

благодаря колеги много полезно за дълъг път ,ве4е няма да има караници с жената ,защото на дълго и на 1 да е като е на 18 става студено, значе оставам на 20 и решаваме проблема.аз съм останал с впеяетление от темите ,ч :bchug: е само климатроника може да му гласиш градусите на климатика не

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от tsb_bg » 20 Юли 2010, 21:42

Bogdan_Nikolov написа:... ве4е няма да има караници с жената ,защото на дълго и на 1 да е като е на 18 става студено, значе оставам на 20 и решаваме проблема...

Няма защо да се караш с жена си (все едно няма да излезеш на глава с нея) а просто задай различни температури за лявата и дясна половина на колата .. :idea:

PS Рекламата на климатика е за една друга кола, но ефекта е същия :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от Bogdan_Nikolov » 20 Юли 2010, 22:01

tsb_bg написа:
Bogdan_Nikolov написа:... ве4е няма да има караници с жената ,защото на дълго и на 1 да е като е на 18 става студено, значе оставам на 20 и решаваме проблема...

Няма защо да се караш с жена си (все едно няма да излезеш на глава с нея) а просто задай различни температури за лявата и дясна половина на колата .. :idea:

PS Рекламата на климатика е за една друга кола, но ефекта е същия :lol:

:lol: :lol: :lol: готина реклама ,само 4е тя е отзад с бебето и от там идват караниците :banghead: но бях заблуден с тея климатици и климатроници

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 19.06.2005
Местоположение: Sofia Sitniakovo
Кара: Е34 TDS
Мечтае да кара: E31 M60B40

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от naki4a » 07 Авг 2010, 12:50

То е така на всички коли които са само с климатик, като ти стане студено от климатика, и завъртиш врътките, просто пускаш и парното!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от MaxMeyer » 07 Авг 2010, 13:31

Как се проверява каква е температурата в купето?Това на големия борд не е ли за външната температура?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от Zubcho » 07 Авг 2010, 17:45

naki4a написа:То е така на всички коли които са само с климатик, като ти стане студено от климатика, и завъртиш врътките, просто пускаш и парното!


Ти как мислиш работи климатроника? По същия начин. Единствената разлика, е че клапите са електрически и има автоматично усилване и намаляване на потока на въздуха според темп. в купето.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от klintan66 » 07 Авг 2010, 20:38

До сега не съм успял и с трите си тдс Е34 да го докарам на 22 градуса като трагна на дълъг път . Пусни ,спри ...
Докато имах за малко една е39 ... там беше точно .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от vladobate » 08 Авг 2010, 2:05

525ТДС '93г., колкото по-ниска темп. зададеш толкова повече ще се натоварва компресора т.е. по-дълго време, а силата на вентилатора като степени влияе за по-бързото достигане на зададената темп. в купето но не и да стане по-студено това е само усещане . Като задам над 22С и ми отваря клапите сигурно малко , как разбрах ли - ми като зададох 24С и след това врътнах на 18С ( там ми е минимума ) и чух клапите как се затвориха т.е. преди това са се отворили (което не се чува). Пробвайте и споделете как е при вас , че аз не го чувам тоя компресор пък и си мисля че ако са го направили така да ми работи постоянно и да влиза по малко топло отвън за да направи 24 или 23С ще е доста тъпо не мислите ли. Но със сигурност ми отваря клапита да влиза свеж въздух като задам малко по-висока темп. , че на 18С е малко хладно понякога зависи от много неща ( ако караш по сянка и +40 да е отвънка добре охлажда, ако се изперчиш на слънцето първа степен идва слаба ,че дебита да превърти целия обем въздух за ново изстудяване е малък и затова ръгаш втора или трета степен ) .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от pepo_520i » 08 Авг 2010, 10:34

MaxMeyer написа:Как се проверява каква е температурата в купето?Това на големия борд не е ли за външната температура?


Да, мисля че е за външната температура! Аз съм с малкия бордови, но пък моето показва точно околната външна температура. Иначе, за да засечеш температурата в купето най-удачно е да си купиш един най-обикновен термометър и да го оставиш за известно време вътре в купето на предварително зададена от теб позиция на климатроника! Аз така направих и работи :D Само че ако имаш възможност си набави електронен термометър - просто е по-точен в показанията си!
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34

Мнение от pepo_520i » 08 Авг 2010, 10:43

При мен все още стои този проблем с вътрешното запотяване на предното стъкло. Ето, например вчера влизаме с един приятел в колата и двамата доста запотени от времето навън и по стъклото веднага се образува "мъгла". Пуснах първо климатроника на режим -auto-, оставих го да работи известно време така - нищо. После реших да пусна обдухването на стъклата - пак нищо, пуснах комбинирания режим - НИЩО :banghead: Реших да проверя дали въздухопроводите отпред под стъклото духат силно. Сложих ръката си, докато беше в комбинирания режим... Може би мъртвец щу духне по-силно от тях. Иначе до скоро работиха и то перфектно ...
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook