Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
Градусите на двете врътки задават температурата, която се стреми да постигне и задържи парното/климатика в купето
Степените 1,2,3,4 задават какъв поток въздух да вкарва в купето принудително вентилатора на парното/климатика
Регулирането на темпермпературата се осъществява от управляващия блок на климатика
Степените 1,2,3,4 задават какъв поток въздух да вкарва в купето принудително вентилатора на парното/климатика
Регулирането на темпермпературата се осъществява от управляващия блок на климатика
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
Bogdan_Nikolov написа:Zubcho написа:Bogdan_Nikolov написа:колеги дайте някой да разесни защо тогажа на врътките има градуси ,само за парлама ли са сложени
Не
айде де колега обясни да знаем и ние с по малко стаж на тея коли.Има ли зна4ение на коя степен е климатика ,например ако 1 или на 4 еднакво ли натоварва компресора и от там двигатела има ли зна4ение дали е на 18 или на 26 градуса е тея работи ина4е за кво тоя комп зад филтъра
Ами помисли - колкото по-силно си го дал да духа и колкото по-ниска темп. си му задал от врътките, то толкова по често ще работи компресора. Пробвай да му зададеш 21С на двете зони и се ослушвай да видиш колко често ще работи този компресор. Та аз лично карам на 20С и 2-ра степен. Това е на климатика с плъзгачите. Иначе като съм на дълъг път започва да ми става студено след 1 час каране на 18С и 2-ра степен. Може да си караш и на 18С и на 1-ва степен да духа.
И да знаете ако ви е в час климатика/троника колкото градуса зададете толкова ще прави в купето.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
благодаря колеги много полезно за дълъг път ,ве4е няма да има караници с жената ,защото на дълго и на 1 да е като е на 18 става студено, значе оставам на 20 и решаваме проблема.аз съм останал с впеяетление от темите ,ч
е само климатроника може да му гласиш градусите на климатика не

Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
Bogdan_Nikolov написа:... ве4е няма да има караници с жената ,защото на дълго и на 1 да е като е на 18 става студено, значе оставам на 20 и решаваме проблема...
Няма защо да се караш с жена си (все едно няма да излезеш на глава с нея) а просто задай различни температури за лявата и дясна половина на колата ..

PS Рекламата на климатика е за една друга кола, но ефекта е същия

- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
tsb_bg написа:Bogdan_Nikolov написа:... ве4е няма да има караници с жената ,защото на дълго и на 1 да е като е на 18 става студено, значе оставам на 20 и решаваме проблема...
Няма защо да се караш с жена си (все едно няма да излезеш на глава с нея) а просто задай различни температури за лявата и дясна половина на колата ..![]()
PS Рекламата на климатика е за една друга кола, но ефекта е същия




- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
То е така на всички коли които са само с климатик, като ти стане студено от климатика, и завъртиш врътките, просто пускаш и парното!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
Как се проверява каква е температурата в купето?Това на големия борд не е ли за външната температура?

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
naki4a написа:То е така на всички коли които са само с климатик, като ти стане студено от климатика, и завъртиш врътките, просто пускаш и парното!
Ти как мислиш работи климатроника? По същия начин. Единствената разлика, е че клапите са електрически и има автоматично усилване и намаляване на потока на въздуха според темп. в купето.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
До сега не съм успял и с трите си тдс Е34 да го докарам на 22 градуса като трагна на дълъг път . Пусни ,спри ...
Докато имах за малко една е39 ... там беше точно .
Докато имах за малко една е39 ... там беше точно .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
525ТДС '93г., колкото по-ниска темп. зададеш толкова повече ще се натоварва компресора т.е. по-дълго време, а силата на вентилатора като степени влияе за по-бързото достигане на зададената темп. в купето но не и да стане по-студено това е само усещане . Като задам над 22С и ми отваря клапите сигурно малко , как разбрах ли - ми като зададох 24С и след това врътнах на 18С ( там ми е минимума ) и чух клапите как се затвориха т.е. преди това са се отворили (което не се чува). Пробвайте и споделете как е при вас , че аз не го чувам тоя компресор пък и си мисля че ако са го направили така да ми работи постоянно и да влиза по малко топло отвън за да направи 24 или 23С ще е доста тъпо не мислите ли. Но със сигурност ми отваря клапита да влиза свеж въздух като задам малко по-висока темп. , че на 18С е малко хладно понякога зависи от много неща ( ако караш по сянка и +40 да е отвънка добре охлажда, ако се изперчиш на слънцето първа степен идва слаба ,че дебита да превърти целия обем въздух за ново изстудяване е малък и затова ръгаш втора или трета степен ) .
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
MaxMeyer написа:Как се проверява каква е температурата в купето?Това на големия борд не е ли за външната температура?
Да, мисля че е за външната температура! Аз съм с малкия бордови, но пък моето показва точно околната външна температура. Иначе, за да засечеш температурата в купето най-удачно е да си купиш един най-обикновен термометър и да го оставиш за известно време вътре в купето на предварително зададена от теб позиция на климатроника! Аз така направих и работи

- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Въпрос за филтър на купето с климатик за е34
При мен все още стои този проблем с вътрешното запотяване на предното стъкло. Ето, например вчера влизаме с един приятел в колата и двамата доста запотени от времето навън и по стъклото веднага се образува "мъгла". Пуснах първо климатроника на режим -auto-, оставих го да работи известно време така - нищо. После реших да пусна обдухването на стъклата - пак нищо, пуснах комбинирания режим - НИЩО
Реших да проверя дали въздухопроводите отпред под стъклото духат силно. Сложих ръката си, докато беше в комбинирания режим... Може би мъртвец щу духне по-силно от тях. Иначе до скоро работиха и то перфектно ...

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]