Видове шпер за е34?
Модератор: Технически модератори
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
...пак съм аз, забравих да питам /ей ся ще ме изхокат вече/ има ли начин да се сложи 6 степенна скоростна кутия на тая котурница или такава с по-дълги предавки...?
Re: Видове шпер за е34?
@gi4o,
само да попитам, наясно ли си за какви пари говорим? или казано по друг начин - наясно ли си, че една такава кутия струва колкото една е34?
става, но не кутия от 540
само да попитам, наясно ли си за какви пари говорим? или казано по друг начин - наясно ли си, че една такава кутия струва колкото една е34?
става, но не кутия от 540
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Видове шпер за е34?
daddy_ написа:rottweiler написа:
=> да си намеря шпер 2.64 граничи с научна фантастика ?
Защо да е така, като ТДС-ите се произвеждат само с 2,64 ?
Не е така... 98% от ТДС-ите са все автоматици... които са с 2.79
gi4o написа:здравейте, колеги! имам въпрос - ако си намеря шпер от е34 тдс ще мога ли да го монтирам на мойта е34 м50 б25? знам, че ще станат по-дълги предавките и няма да е такъв резак на старта, ама аз и не търся основно това...а пък и винаги мога да слезна 1-2 предавки по-надолу и да си я понапрегна...още повече, че не страда от липса на мощност...относително/ тя винаги е недостатъчна/, но на дълго ще дава доста икономия
а и доколкото знам датчикът за скоростта се намира на дифа и дали ще започне да отчита грешно скоростта и изминатите километри?
Недей си ги измисляй чак така... ако сложиш диф от ТДС 5-та ще я ползваш само при спускане...
Последна промяна Ненко Вранков на 09 Юли 2010, 23:42, променена общо 1 път
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
@2bar написа:@gi4o,
само да попитам, наясно ли си за какви пари говорим? или казано по друг начин - наясно ли си, че една такава кутия струва колкото една е34?
става, но не кутия от 540
явно не съм наясно, щом питам...ако знаех, нямаше да се излагам

...сещам се, че 6 степенна ще е доста скъпа, затова питах и евентуално дали и от какъв модел става с по-дълги предавки?
Re: Видове шпер за е34?
не, не става въпрос за слагането, няма нищо лошо да се пита.
ама аз си мислех, че поне цената знаеш - около 1000€ и си готов да ги дадеш, а то при теб било чисто теоритичен въпрос.
от М3 става кутията.
ама аз си мислех, че поне цената знаеш - около 1000€ и си готов да ги дадеш, а то при теб било чисто теоритичен въпрос.
от М3 става кутията.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
dj_ennsy_1 написа:daddy_ написа:rottweiler написа:
=> да си намеря шпер 2.64 граничи с научна фантастика ?
Защо да е така, като ТДС-ите се произвеждат само с 2,64 ?
Не е така... 98% от ТДС-ите са все автоматици... които са с 2.79gi4o написа:здравейте, колеги! имам въпрос - ако си намеря шпер от е34 тдс ще мога ли да го монтирам на мойта е34 м50 б25? знам, че ще станат по-дълги предавките и няма да е такъв резак на старта, ама аз и не търся основно това...а пък и винаги мога да слезна 1-2 предавки по-надолу и да си я понапрегна...още повече, че не страда от липса на мощност...относително/ тя винаги е недостатъчна/, но на дълго ще дава доста икономия
а и доколкото знам датчикът за скоростта се намира на дифа и дали ще започне да отчита грешно скоростта и изминатите километри?
Недей си ги измисляй чак така... ако сложиш диф от ТДС 5-та ще я ползваш само при спускане...
хм...позволи ми да не съм съгласен...съгласно дадената таблица по-горе оборотите на колелото ще се увеличат с около 20-25%, , предполагам и мощността /или по-скоро въртящият момент/ ще падне с толкова...не е чак толкова много. знам. че караш 20-ка, аз също съм имал и разликата е доста осезаема с 25-цата
...и друго, от доста прочетени мнения на колеги във форума, с автоматици, техните предавателни числа на кутиите /или на дифа/ са дори още по-дълги и явно не спират да набират една предавка по-долу

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
@2bar написа:не, не става въпрос за слагането, няма нищо лошо да се пита.
ама аз си мислех, че поне цената знаеш - около 1000€ и си готов да ги дадеш, а то при теб било чисто теоритичен въпрос.
от М3 става кутията.
след като съм наясно с цената, определено въпросът е в областта само на теорията

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Видове шпер за е34?
Избий си я от главата тази 6-степенна кутия и точка.
Вече виждам, че си написал и каква кола караш...
Предполагам, че е с ръчни скорости, в такъв случай ако дифа не е пипан, би трябвало да е 3.73
Само за пример какво ще стане при евентуална смяна на дифа.
Взимаме една 20-ска с 4.27 диф и както вече одеве споменахме, при 3000 оборота на 5-та предавка се движи със 110км/ч
Ако на същия този автомобил, сложим диференциал от 2.5TDS автоматик - 2.79, то при 3000 оборота в минута на 5-та предавка ще се движи със ~168.5км/ч, a при 2000 оборота със ~112.3км/ч
Всъщност не е напълно фатално, но все пак, всички знаем каква динамика има М50 при 2000 оборота в минута...
Според мен най-разумното е да се пипне, но с малко!
Вече виждам, че си написал и каква кола караш...
Предполагам, че е с ръчни скорости, в такъв случай ако дифа не е пипан, би трябвало да е 3.73
Само за пример какво ще стане при евентуална смяна на дифа.
Взимаме една 20-ска с 4.27 диф и както вече одеве споменахме, при 3000 оборота на 5-та предавка се движи със 110км/ч
Ако на същия този автомобил, сложим диференциал от 2.5TDS автоматик - 2.79, то при 3000 оборота в минута на 5-та предавка ще се движи със ~168.5км/ч, a при 2000 оборота със ~112.3км/ч
Всъщност не е напълно фатално, но все пак, всички знаем каква динамика има М50 при 2000 оборота в минута...
Според мен най-разумното е да се пипне, но с малко!
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Видове шпер за е34?
dj_ennsy_1 написа:Избий си я от главата тази 6-степенна кутия и точка.
Вече виждам, че си написал и каква кола караш...
Предполагам, че е с ръчни скорости, в такъв случай ако дифа не е пипан, би трябвало да е 3.73
Само за пример какво ще стане при евентуална смяна на дифа.
Взимаме една 20-ска с 4.27 диф и както вече одеве споменахме, при 3000 оборота на 5-та предавка се движи със 110км/ч
Ако на същия този автомобил, сложим диференциал от 2.5TDS автоматик - 2.79, то при 3000 оборота в минута на 5-та предавка ще се движи със ~168.5км/ч, a при 2000 оборота със ~112.3км/ч
Всъщност не е напълно фатално, но все пак, всички знаем каква динамика има М50 при 2000 оборота в минута...
Според мен най-разумното е да се пипне, но с малко!
напълно съм съгласен, че не трябва да се прекалява

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Видове шпер за е34?
aбе... от 3.73 до 2.79 са ти 33.7% ... не са много малко да ти кажа 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Видове шпер за е34?
вече е тествано с дълги дифове на 2,0 мотор,в града рядко включваш трета,страшна мъка при ускорение и разход над 20/100
за на дълго няма да обяснявам изобщо как стават изпреварванията,и пета се включва само при баир надолу с попътен вятър 


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Видове шпер за е34?
Ей колеги, светна ми малко за тез дифове... обаче искам да питам простичко:
Ако имам М50В20 със стандартния отворен диф 3,46 и искам да сложа шпер и не мога да намеря същото предавателно число, то кое е по-добре да търся 3,38 или 3,73 ?
С уговорката, че карам спокойно градско и извънградско, стремя се към снижаване на разхода, не дрифтя и мноогооо ме дразнят камионите.
Поздрави,
Д
Ако имам М50В20 със стандартния отворен диф 3,46 и искам да сложа шпер и не мога да намеря същото предавателно число, то кое е по-добре да търся 3,38 или 3,73 ?
С уговорката, че карам спокойно градско и извънградско, стремя се към снижаване на разхода, не дрифтя и мноогооо ме дразнят камионите.
Поздрави,
Д

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Видове шпер за е34?
С колко оборота на 5-та се движиш със 100км?
Питам за да изчислим
Питам за да изчислим

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Видове шпер за е34?
Хм, това е относително...
Ако съм на магистрала без дупки карам с 4500 - 5000 об.
Ако съм на "магистрала" "Хемус" карам 3500 - 4000 об.
Ако съм на двупосочен път празен карам с 3000 об.
Ако е натоварен двупосочния път карам 2000 - 2500 об. и ръгам 3-та при изпреварване.
За съжаление нямам снимка, каквато е постнал Киро.
Като макс. скорост 180 км/ч. Повече не съм правил и за мен не е разумно със 17 годишен автомобил по родните супер изпънати пътища.
Еми, това е.
Поздрави,
Д
Ако съм на магистрала без дупки карам с 4500 - 5000 об.
Ако съм на "магистрала" "Хемус" карам 3500 - 4000 об.
Ако съм на двупосочен път празен карам с 3000 об.
Ако е натоварен двупосочния път карам 2000 - 2500 об. и ръгам 3-та при изпреварване.
За съжаление нямам снимка, каквато е постнал Киро.
Като макс. скорост 180 км/ч. Повече не съм правил и за мен не е разумно със 17 годишен автомобил по родните супер изпънати пътища.
Еми, това е.
Поздрави,
Д

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Видове шпер за е34?
ddddk написа:Хм, това е относително...
Ако съм на магистрала без дупки карам с 4500 - 5000 об.
Ако съм на "магистрала" "Хемус" карам 3500 - 4000 об.
Ако съм на двупосочен път празен карам с 3000 об.
Ако е натоварен двупосочния път карам 2000 - 2500 об. и ръгам 3-та при изпреварване.
За съжаление нямам снимка, каквато е постнал Киро.
Като макс. скорост 180 км/ч. Повече не съм правил и за мен не е разумно със 17 годишен автомобил по родните супер изпънати пътища.
Еми, това е.
Поздрави,
Д
Колега няма как на рзлични трасета да карш с100км. от 2000 до 5000 оборта на 5 предавка.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани