525TDS Загадка
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: 525TDS Загадка
presko79 написа:Zubcho написа:То не останаха читави е34 на пазара. Всъшност има, но струват колкото е39 и хората вземат е39 и така. А най-вече читавите не се продават.Следователно само кенефи са на пазара. Някой италиано или германо се отървал от кенефа и бг ман го купил. Следват теми във форума и по серивизите. Поне майсторите има какво да ядат.
ПП.
И моята е тоалетна неземна, не си мислете, че е нещо повече.
Ще я видим вьв Варна.Ще нося Лаптопа които иска безплатна диагностика да е там
незман ,ама да се иронизираш -това го знаем.........Иво колата ти е пракрасна


by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: 525TDS Загадка
Zubcho написа:То не останаха читави е34 на пазара. Всъшност има, но струват колкото е39 и хората вземат е39 и така. А най-вече читавите не се продават.Следователно само кенефи са на пазара. Някой италиано или германо се отървал от кенефа и бг ман го купил. Следват теми във форума и по серивизите. Поне майсторите има какво да ядат.
ПП.
И моята е тоалетна неземна, не си мислете, че е нещо повече.
има много читави е34 на пазара,че и са за без пари.изключвам само дизела,щото и 1000 да струва или 10000 се си е 20 годишен дизел и само късмета може да те спаси от излишни разходи.
Re: 525TDS Загадка
kirililiev написа:Zubcho написа:То не останаха читави е34 на пазара. Всъшност има, но струват колкото е39 и хората вземат е39 и така. А най-вече читавите не се продават.Следователно само кенефи са на пазара. Някой италиано или германо се отървал от кенефа и бг ман го купил. Следват теми във форума и по серивизите. Поне майсторите има какво да ядат.
ПП.
И моята е тоалетна неземна, не си мислете, че е нещо повече.
има много читави е34 на пазара,че и са за без пари.изключвам само дизела,щото и 1000 да струва или 10000 се си е 20 годишен дизел и само късмета може да те спаси от излишни разходи.
те с теб ,нищо лично ама сме като полуси на батерия

точно дизела е по-здравата кола за каране,не за дрифтинг.........на 400 000 км отворен мотор без износване на риза ,без никакъв ръб............


by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: 525TDS Загадка
kirililiev написа:Zubcho написа:То не останаха читави е34 на пазара. Всъшност има, но струват колкото е39 и хората вземат е39 и така. А най-вече читавите не се продават.Следователно само кенефи са на пазара. Някой италиано или германо се отървал от кенефа и бг ман го купил. Следват теми във форума и по серивизите. Поне майсторите има какво да ядат.
ПП.
И моята е тоалетна неземна, не си мислете, че е нещо повече.
има много читави е34 на пазара,че и са за без пари.изключвам само дизела,щото и 1000 да струва или 10000 се си е 20 годишен дизел и само късмета може да те спаси от излишни разходи.
Стига бе с тоя дизел


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: 525TDS Загадка
ivan. написа:presko79 написа:Zubcho написа:То не останаха читави е34 на пазара. Всъшност има, но струват колкото е39 и хората вземат е39 и така. А най-вече читавите не се продават.Следователно само кенефи са на пазара. Някой италиано или германо се отървал от кенефа и бг ман го купил. Следват теми във форума и по серивизите. Поне майсторите има какво да ядат.
ПП.
И моята е тоалетна неземна, не си мислете, че е нещо повече.
Ще я видим вьв Варна.Ще нося Лаптопа които иска безплатна диагностика да е там
незман ,ама да се иронизираш -това го знаем.........Иво колата ти е пракрасна
УУУ па тоя кенеф ли бе Ванка



P.S. Преско правиш ли диагностика на Голф 3 - 94 г.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: 525TDS Загадка
Peter Angelov написа:kirililiev написа:Zubcho написа:То не останаха читави е34 на пазара. Всъшност има, но струват колкото е39 и хората вземат е39 и така. А най-вече читавите не се продават.Следователно само кенефи са на пазара. Някой италиано или германо се отървал от кенефа и бг ман го купил. Следват теми във форума и по серивизите. Поне майсторите има какво да ядат.
ПП.
И моята е тоалетна неземна, не си мислете, че е нещо повече.
има много читави е34 на пазара,че и са за без пари.изключвам само дизела,щото и 1000 да струва или 10000 се си е 20 годишен дизел и само късмета може да те спаси от излишни разходи.
Стига бе с тоя дизелКо умрела 520- ка ли да си вземем
не,вземи си 2,5 бензин
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 525TDS Загадка
ще взема и Ваг-кома ,споко.Важното вечерта да има по чашитеPeter Angelov написа:ivan. написа:presko79 написа:Zubcho написа:То не останаха читави е34 на пазара. Всъшност има, но струват колкото е39 и хората вземат е39 и така. А най-вече читавите не се продават.Следователно само кенефи са на пазара. Някой италиано или германо се отървал от кенефа и бг ман го купил. Следват теми във форума и по серивизите. Поне майсторите има какво да ядат.
ПП.
И моята е тоалетна неземна, не си мислете, че е нещо повече.
Ще я видим вьв Варна.Ще нося Лаптопа които иска безплатна диагностика да е там
незман ,ама да се иронизираш -това го знаем.........Иво колата ти е пракрасна
УУУ па тоя кенеф ли бе Ванка![]()
дизел TDS
че даже на нова година ток му давах в гаража. Бягай далече от TDS, щом и бат Кирчо казва няма лъжа и измама.
P.S. Преско правиш ли диагностика на Голф 3 - 94 г.

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: 525TDS Загадка
Ама, то май трябва да определим един за наряд (трезвеник) да прави диагностиките, че няма да остане време за пиене 


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 525TDS Загадка
ddddk написа:Ама, то май трябва да определим един за наряд (трезвеник) да прави диагностиките, че няма да остане време за пиене
нема да съм аз




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 525TDS Загадка

Пак разводнихте темата. Момчето му е загадка мотора, а вие още повече го объркахте. Да си напише телефона на някой на лично. Този някой да му се обади и да го заведе при правилния майстор във Варна. Край на филма

Аз съм трезвеник, и ако идвам ще давам наряд да правя диагностика, докато вие пиете и се оливате

Само едно нещо искам да уточня. Ям паржоли, чифтета, чубапчета, доматки, краставички, картофки и най-важното, но не и на последно място - сладолед

Зареждате ме и аз цяла нощ ще диагностицирам скарата, ТДС-ите, 520-ки, 525-ци, 735-ци, 740-ки, голфчета и каквито искате други кенефи

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: 525TDS Загадка
Колега не знам дали си оправил проблеблема.Ама да напиша и за тези които не са питали.Моят тдс го прави това забиване на 130 км на 4-та тоест 3500-4000 об. Забелязах че за разлика от градското каране извънградско мъркуча за гориво от филтъра към помпата се сплесква и за определен момент не пропуска гориво.Причина-сменян мъркуч с прекалено мек или по-малко вероятно запушен филтър.А за греенето в този момент на забив-недостиг на гориво+работещо турбо=бедна смес=висока температура на изгаряне.
Това е от 1 месечния ми опит с тдс. 


Re: 525TDS Загадка
Няма как да има недостиг на гориво и да работи турбото.
Ама какво стана с колата все пак никой не разбра. 


- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: 525TDS Загадка
XosetoR написа:Колега не знам дали си оправил проблеблема.Ама да напиша и за тези които не са питали.Моят тдс го прави това забиване на 130 км на 4-та тоест 3500-4000 об. Забелязах че за разлика от градското каране извънградско мъркуча за гориво от филтъра към помпата се сплесква и за определен момент не пропуска гориво.Причина-сменян мъркуч с прекалено мек или по-малко вероятно запушен филтър.А за греенето в този момент на забив-недостиг на гориво+работещо турбо=бедна смес=висока температура на изгаряне.Това е от 1 месечния ми опит с тдс.
Колега без лоши чувства ама явно опитът ти е доста малко с този двигател. Това което си написъл няма нищо общо с реалността ако хубаво прочетеш статията на колегата Владос (ТДС от А до Я) ще разбереш защо аджеба пиша този пост!
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: 525TDS Загадка
Тези дни имах подобен проблем ....умираше на 120 а бях на път за морето .
Много майстори се пробваха .Карнобат , Бургас , Приморско ,Пазарджик .
Предположенията бяха всички възможни ...никой не позна .
Едва се върнах от морето . В смисъл със 120 .
Оказа се ,че съм имал още един малък допълнителен филтър ,монтиран така ,че не се вижда .Дебел колкото соленичка .
И с него съм карал от както имам колата . Вече 5 години.
Разрязах го ....не може да се опише какво беше вътре . Нещо като разтопен асвалт.Чудно ми е как въобще вървеше.
Много майстори се пробваха .Карнобат , Бургас , Приморско ,Пазарджик .
Предположенията бяха всички възможни ...никой не позна .
Едва се върнах от морето . В смисъл със 120 .
Оказа се ,че съм имал още един малък допълнителен филтър ,монтиран така ,че не се вижда .Дебел колкото соленичка .
И с него съм карал от както имам колата . Вече 5 години.
Разрязах го ....не може да се опише какво беше вътре . Нещо като разтопен асвалт.Чудно ми е как въобще вървеше.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Re: 525TDS Загадка
klintan66 написа:Тези дни имах подобен проблем ....умираше на 120 а бях на път за морето .
Много майстори се пробваха .Карнобат , Бургас , Приморско ,Пазарджик .
Предположенията бяха всички възможни ...никой не позна .
Едва се върнах от морето . В смисъл със 120 .
Оказа се ,че съм имал още един малък допълнителен филтър ,монтиран така ,че не се вижда .Дебел колкото соленичка .
И с него съм карал от както имам колата . Вече 5 години.
Разрязах го ....не може да се опише какво беше вътре . Нещо като разтопен асвалт.Чудно ми е как въобще вървеше.
И къде се беше скрил колега ( филтърчето) , че и аз вече 5 години я карам и днеска се сдърпах с едни около 300 коня и нагоре и бая зор ми даде , та да видя и аз нямам ли такава скрита "екстра" някъде.




34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани