Перката за климатроника се включва постоянно
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
kudo написа:При мен го имаше ,че и още го има.Сменил съм всичко което е изброено по-горе ,само радиатора не съм чистил вътре!Според мен е малък дебит на помпата или задръсване,въздух-малко вероятно,понеже година и полвина си джиткам така,а нали уж сама се обезвъздушавала.При колегата с 2.4тд незнам дали е така.
Ами промии ги де. Какво има да чакаш? Откачаш леко водния радиатор навеждаш го леко да се отвори дупка между радиаторите и поливаш. Може и малко Меглио.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Zubcho написа:kudo написа:При мен го имаше ,че и още го има.Сменил съм всичко което е изброено по-горе ,само радиатора не съм чистил вътре!Според мен е малък дебит на помпата или задръсване,въздух-малко вероятно,понеже година и полвина си джиткам така,а нали уж сама се обезвъздушавала.При колегата с 2.4тд незнам дали е така.
Ами промии ги де. Какво има да чакаш? Откачаш леко водния радиатор навеждаш го леко да се отвори дупка между радиаторите и поливаш. Може и малко Меглио.
Между радиаторите съм чистил,но вътрешно не съм промивал!Един път уж почнах ама като видях какъв х_й ще е се отказах.Трябва да набера малко ентусиязъм и ще го разколача.От долу май на два болта се държи и трябва ли да вмахам и бронята за да ги отвия,горе е ясно само щипките?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
kudo написа:Zubcho написа:kudo написа:При мен го имаше ,че и още го има.Сменил съм всичко което е изброено по-горе ,само радиатора не съм чистил вътре!Според мен е малък дебит на помпата или задръсване,въздух-малко вероятно,понеже година и полвина си джиткам така,а нали уж сама се обезвъздушавала.При колегата с 2.4тд незнам дали е така.
Ами промии ги де. Какво има да чакаш? Откачаш леко водния радиатор навеждаш го леко да се отвори дупка между радиаторите и поливаш. Може и малко Меглио.
Между радиаторите съм чистил,но вътрешно не съм промивал!Един път уж почнах ама като видях какъв х_й ще е се отказах.Трябва да набера малко ентусиязъм и ще го разколача.От долу май на два болта се държи и трябва ли да вмахам и бронята за да ги отвия,горе е ясно само щипките?
Откачаш само отгоре радиатора и леко го навеждаш към мотора. Естествено трябва да откачиш перката и да махнеш въздухозаборника преди това. Аз не съм го правил, но колеги казват, че така става. После миеш и връщаш радиатора. И не напъвай радиатора много. Само малко го раздалечи колкото да може да се измие мизерията.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Ама Zubcho,това не е ли начина да го мия външно, тоест от прахта която се е набила в ламелите бе човече.Или аз май пак нещо не схванах 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
kudo написа:Ама Zubcho,това не е ли начина да го мия външно, тоест от прахта която се е набила в ламелите бе човече.Или аз май пак нещо не схванах
Схващаш много добре то тва сигурно е от ракията




- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
dinozab написа:kudo написа:Ама Zubcho,това не е ли начина да го мия външно, тоест от прахта която се е набила в ламелите бе човече.Или аз май пак нещо не схванах
Схващаш много добре то тва сигурно е от ракията![]()
![]()
За мен тва се дължи на недостатъчен дебит на водната помпа
Че нали уж трябва да е с лята турбинка и аз такава взех,мисля че беше на БУГАТИ.Яд ме е ,че преди да я туря не я сравних със старата пласмасова

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Е ако откакто се сменил помпата е взела да се включва перката значи е тя 

- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
dinozab написа:Е ако откакто се сменил помпата е взела да се включва перката значи е тя
Дино има логика в това което казваш




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Бай дино гледа на рикики и затова е прав
Наши ли се вече вее




Наши ли се вече вее



- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
dinozab написа:Бай дино гледа на рикики и затова е прав![]()
![]()
![]()
Наши ли се вече вее![]()
![]()
Таман настройвам гърлото ай

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Zubcho написа:Откачаш само отгоре радиатора и леко го навеждаш към мотора. Естествено трябва да откачиш перката и да махнеш въздухозаборника преди това. Аз не съм го правил, но колеги казват, че така става. После миеш и връщаш радиатора. И не напъвай радиатора много. Само малко го раздалечи колкото да може да се измие мизерията.
Как откачаш перката бе човек, за да махнеш "въздухозаборника" ? Това всъщност е дифузьор.. и се маха първо той - на две щипки е отгоре (като щифтчета са)- докато не махнеш този дифузьор, няма как да развиеш перката... е, освен ако не удряш виското да сваляш... което е напълно безсмислено... Развиваш 3-те скоби на маркучите които влизат в него (2 в радиатора и една доло на разширителното казанче). Естествено, преди всичко това, първо си източил антифриза през синята пробка отдоло на радиатора.
Самия радиатор се държи само на 2-те пластмасови щипки отгоре... в долния си край лежи чрез 2 тампона върху пластмасови стойки.
Сваляй го и го измий хубаво и вътре и вън.
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
dj_ennsy_1 написа:Zubcho написа:Откачаш само отгоре радиатора и леко го навеждаш към мотора. Естествено трябва да откачиш перката и да махнеш въздухозаборника преди това. Аз не съм го правил, но колеги казват, че така става. После миеш и връщаш радиатора. И не напъвай радиатора много. Само малко го раздалечи колкото да може да се измие мизерията.
Как откачаш перката бе човек, за да махнеш "въздухозаборника" ? Това всъщност е дифузьор.. и се маха първо той - на две щипки е отгоре (като щифтчета са)- докато не махнеш този дифузьор, няма как да развиеш перката... е, освен ако не удряш виското да сваляш... което е напълно безсмислено... Развиваш 3-те скоби на маркучите които влизат в него (2 в радиатора и една доло на разширителното казанче). Естествено, преди всичко това, първо си източил антифриза през синята пробка отдоло на радиатора.
Самия радиатор се държи само на 2-те пластмасови щипки отгоре... в долния си край лежи чрез 2 тампона върху пластмасови стойки.
Сваляй го и го измий хубаво и вътре и вън.
Абе моя май не е така колега , Е36 от доло май е хванат с болтове щот не излиза,а и има маслен радиятор/ май за кутията /ако не се лъжа,който е хванат за него.По шибано е махането ,особено ако го правиш за първи път,ама ще му дойде времето.Преди време се чудех как да махна климатроника от таблото ,притеснявах се да не счупя някоя щипка,че като одарих две бързи мастики





- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
От мен, ако искаш мнение, а Дино сигурно ще почерпи ракия, най-хубаво е да си провериш цялата система за охлаждане ....: Почваш:
1. Помпа;
2. Термостат;
3. Път за обезвъздушаване;
4. Капачка;
5. Радиатор и т.н.
Щом ти се включва перката, значи имаш поне 101 градуса на датчика на главата, което е обезпокоително. Пипни, когато перката заработи, как е температурата в долния край на радиатора, и много важно - включва ли ти виското?
1. Помпа;
2. Термостат;
3. Път за обезвъздушаване;
4. Капачка;
5. Радиатор и т.н.
Щом ти се включва перката, значи имаш поне 101 градуса на датчика на главата, което е обезпокоително. Пипни, когато перката заработи, как е температурата в долния край на радиатора, и много важно - включва ли ти виското?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
Капачката ,датчика до 101С и термостата ги купих от Дару кар нали уж трабва да са оригинални,помпата и виското тук от В.Търново.Всички тия неща са на не повече от 8-10 хил.км. и няма разлика и от когато бяха и на 100км.Като карам нормално ,даже и в жегите не се включва,но като я изцепя яко на къси растояния се включва даже и вън да е 10градуса.Все си мисля че няма дебит щото като види зора неможе да смогне да охади-бавно минава през радиатора,виското не влияе защото радиятора е не чак толкова горещ че да зацепи,мъркуча към термостата е леко топъл,но в никъкъв случай и горещ 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката за климатроника се включва постоянно
И като включи трудно изключва самата перка нали.Смени водната помпа и виж термостата в едно канче как ще се държи за всеки случай няма нищо че е оригинален 

44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани