Перката за климатроника се включва постоянно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Zubcho » 02 Юни 2010, 16:15

kudo написа:При мен го имаше ,че и още го има.Сменил съм всичко което е изброено по-горе ,само радиатора не съм чистил вътре!Според мен е малък дебит на помпата или задръсване,въздух-малко вероятно,понеже година и полвина си джиткам така,а нали уж сама се обезвъздушавала.При колегата с 2.4тд незнам дали е така.



Ами промии ги де. Какво има да чакаш? Откачаш леко водния радиатор навеждаш го леко да се отвори дупка между радиаторите и поливаш. Може и малко Меглио. :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 02 Юни 2010, 19:52

Zubcho написа:
kudo написа:При мен го имаше ,че и още го има.Сменил съм всичко което е изброено по-горе ,само радиатора не съм чистил вътре!Според мен е малък дебит на помпата или задръсване,въздух-малко вероятно,понеже година и полвина си джиткам така,а нали уж сама се обезвъздушавала.При колегата с 2.4тд незнам дали е така.



Ами промии ги де. Какво има да чакаш? Откачаш леко водния радиатор навеждаш го леко да се отвори дупка между радиаторите и поливаш. Може и малко Меглио. :)

Между радиаторите съм чистил,но вътрешно не съм промивал!Един път уж почнах ама като видях какъв х_й ще е се отказах.Трябва да набера малко ентусиязъм и ще го разколача.От долу май на два болта се държи и трябва ли да вмахам и бронята за да ги отвия,горе е ясно само щипките?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Zubcho » 02 Юни 2010, 20:03

kudo написа:
Zubcho написа:
kudo написа:При мен го имаше ,че и още го има.Сменил съм всичко което е изброено по-горе ,само радиатора не съм чистил вътре!Според мен е малък дебит на помпата или задръсване,въздух-малко вероятно,понеже година и полвина си джиткам така,а нали уж сама се обезвъздушавала.При колегата с 2.4тд незнам дали е така.



Ами промии ги де. Какво има да чакаш? Откачаш леко водния радиатор навеждаш го леко да се отвори дупка между радиаторите и поливаш. Може и малко Меглио. :)

Между радиаторите съм чистил,но вътрешно не съм промивал!Един път уж почнах ама като видях какъв х_й ще е се отказах.Трябва да набера малко ентусиязъм и ще го разколача.От долу май на два болта се държи и трябва ли да вмахам и бронята за да ги отвия,горе е ясно само щипките?


Откачаш само отгоре радиатора и леко го навеждаш към мотора. Естествено трябва да откачиш перката и да махнеш въздухозаборника преди това. Аз не съм го правил, но колеги казват, че така става. После миеш и връщаш радиатора. И не напъвай радиатора много. Само малко го раздалечи колкото да може да се измие мизерията.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 02 Юни 2010, 20:09

Ама Zubcho,това не е ли начина да го мия външно, тоест от прахта която се е набила в ламелите бе човече.Или аз май пак нещо не схванах :shock:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от dinozab » 02 Юни 2010, 20:15

kudo написа:Ама Zubcho,това не е ли начина да го мия външно, тоест от прахта която се е набила в ламелите бе човече.Или аз май пак нещо не схванах :shock:

Схващаш много добре то тва сигурно е от ракията :mhihi: :mhihi: :mhihi: За мен тва се дължи на недостатъчен дебит на водната помпа ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 02 Юни 2010, 20:33

dinozab написа:
kudo написа:Ама Zubcho,това не е ли начина да го мия външно, тоест от прахта която се е набила в ламелите бе човече.Или аз май пак нещо не схванах :shock:

Схващаш много добре то тва сигурно е от ракията :mhihi: :mhihi: :mhihi: За мен тва се дължи на недостатъчен дебит на водната помпа ;)

Че нали уж трябва да е с лята турбинка и аз такава взех,мисля че беше на БУГАТИ.Яд ме е ,че преди да я туря не я сравних със старата пласмасова :dummy:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от dinozab » 02 Юни 2010, 20:37

Е ако откакто се сменил помпата е взела да се включва перката значи е тя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 02 Юни 2010, 21:15

dinozab написа:Е ако откакто се сменил помпата е взела да се включва перката значи е тя :mhihi:

Дино има логика в това което казваш :shock: :shock: :shock: ,помпата я смених понеже започна да ми се включва перката,като махнах старата турбината и беше превъртяла и се въртеше почтисвободно.Купих тая, но проблема остана,макар и не толкова серьозен,пак се включваше и сега де, но само като я напъна по-сериозно.Наистина бай Дино може да е прав :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от dinozab » 02 Юни 2010, 21:47

Бай дино гледа на рикики и затова е прав :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Наши ли се вече вее :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 02 Юни 2010, 22:03

dinozab написа:Бай дино гледа на рикики и затова е прав :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Наши ли се вече вее :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Таман настройвам гърлото ай :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от Ненко Вранков » 03 Юни 2010, 0:02

Zubcho написа:Откачаш само отгоре радиатора и леко го навеждаш към мотора. Естествено трябва да откачиш перката и да махнеш въздухозаборника преди това. Аз не съм го правил, но колеги казват, че така става. После миеш и връщаш радиатора. И не напъвай радиатора много. Само малко го раздалечи колкото да може да се измие мизерията.

Как откачаш перката бе човек, за да махнеш "въздухозаборника" ? Това всъщност е дифузьор.. и се маха първо той - на две щипки е отгоре (като щифтчета са)- докато не махнеш този дифузьор, няма как да развиеш перката... е, освен ако не удряш виското да сваляш... което е напълно безсмислено... Развиваш 3-те скоби на маркучите които влизат в него (2 в радиатора и една доло на разширителното казанче). Естествено, преди всичко това, първо си източил антифриза през синята пробка отдоло на радиатора.
Самия радиатор се държи само на 2-те пластмасови щипки отгоре... в долния си край лежи чрез 2 тампона върху пластмасови стойки.
Сваляй го и го измий хубаво и вътре и вън.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 03 Юни 2010, 9:00

dj_ennsy_1 написа:
Zubcho написа:Откачаш само отгоре радиатора и леко го навеждаш към мотора. Естествено трябва да откачиш перката и да махнеш въздухозаборника преди това. Аз не съм го правил, но колеги казват, че така става. После миеш и връщаш радиатора. И не напъвай радиатора много. Само малко го раздалечи колкото да може да се измие мизерията.

Как откачаш перката бе човек, за да махнеш "въздухозаборника" ? Това всъщност е дифузьор.. и се маха първо той - на две щипки е отгоре (като щифтчета са)- докато не махнеш този дифузьор, няма как да развиеш перката... е, освен ако не удряш виското да сваляш... което е напълно безсмислено... Развиваш 3-те скоби на маркучите които влизат в него (2 в радиатора и една доло на разширителното казанче). Естествено, преди всичко това, първо си източил антифриза през синята пробка отдоло на радиатора.
Самия радиатор се държи само на 2-те пластмасови щипки отгоре... в долния си край лежи чрез 2 тампона върху пластмасови стойки.
Сваляй го и го измий хубаво и вътре и вън.

Абе моя май не е така колега , Е36 от доло май е хванат с болтове щот не излиза,а и има маслен радиятор/ май за кутията /ако не се лъжа,който е хванат за него.По шибано е махането ,особено ако го правиш за първи път,ама ще му дойде времето.Преди време се чудех как да махна климатроника от таблото ,притеснявах се да не счупя някоя щипка,че като одарих две бързи мастики :evil: за две бройки беше вън и то без щети :lol: .Може и сега да процедирам така :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от predel » 03 Юни 2010, 14:10

От мен, ако искаш мнение, а Дино сигурно ще почерпи ракия, най-хубаво е да си провериш цялата система за охлаждане ....: Почваш:
1. Помпа;
2. Термостат;
3. Път за обезвъздушаване;
4. Капачка;
5. Радиатор и т.н.

Щом ти се включва перката, значи имаш поне 101 градуса на датчика на главата, което е обезпокоително. Пипни, когато перката заработи, как е температурата в долния край на радиатора, и много важно - включва ли ти виското?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от kudo » 03 Юни 2010, 21:17

Капачката ,датчика до 101С и термостата ги купих от Дару кар нали уж трабва да са оригинални,помпата и виското тук от В.Търново.Всички тия неща са на не повече от 8-10 хил.км. и няма разлика и от когато бяха и на 100км.Като карам нормално ,даже и в жегите не се включва,но като я изцепя яко на къси растояния се включва даже и вън да е 10градуса.Все си мисля че няма дебит щото като види зора неможе да смогне да охади-бавно минава през радиатора,виското не влияе защото радиятора е не чак толкова горещ че да зацепи,мъркуча към термостата е леко топъл,но в никъкъв случай и горещ :!:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Перката за климатроника се включва постоянно

Мнение от dinozab » 04 Юни 2010, 9:59

И като включи трудно изключва самата перка нали.Смени водната помпа и виж термостата в едно канче как ще се държи за всеки случай няма нищо че е оригинален ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook