С каква електроника съм Bosch или Siemens?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: С каква електроника съм Bosch или Siemens?

Мнение от VINCHUN » 15 Май 2010, 20:04

След като отворих капачката на резеовара и натиснах клапана (за да влезне въздух) оборотите се оправиха за момен и след около 5сек. отново колата почна да се тресе-все пак този клапан илиза на диагностика ,че не работи и може за това да прави така.Ламда сондата е стара от е36 но пак със сименс електроника и човека от който я купих е сигурен,че работи (едва ли ме лъже :dunno: щом каза,че няма проблем да му я върна).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: С каква електроника съм Bosch или Siemens?

Мнение от zvetiko » 16 Май 2010, 11:36

VINCHUN написа:След като отворих капачката на резеовара и натиснах клапана (за да влезне въздух) оборотите се оправиха за момен и след около 5сек. отново колата почна да се тресе-все пак този клапан илиза на диагностика ,че не работи и може за това да прави така.Ламда сондата е стара от е36 но пак със сименс електроника и човека от който я купих е сигурен,че работи (едва ли ме лъже :dunno: щом каза,че няма проблем да му я върна).


Като е с по-къс кабел как си я сложил.Ако си правил удължения със запояване,нарушаваш ламбда контрола.За да си сигурен ,че не е сонда просто я изключи от буксата и карай така един ден.От клапана трябва да отива един маркуч към системата за засмукване на въздух-извади го от клапана и го запуши и виж какво ще стане.Най-добре ги направи тия две неща,после махни буксата на DME или акумулатора-което ти е по-лесно,дай на контакт,изчакай 5 мин. после връзваш буксата и карай двайсетина км и виж какво ще стане. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: С каква електроника съм Bosch или Siemens?

Мнение от @2bar » 16 Май 2010, 11:57

Колега, каква е идеята на цялата тема? Или по - точно, какво питаш?

След като клапана е записан като грешка или е изгорял или са запушени тръбите (зависи, с какво е правена диагностиката). След като отваряйки капачката на резервоара засмуква въздух, значи клапана стои постояно отворен и се образува вакуум в резервоара. Това последното води след себе си и до смяна на резервоара, ако продължаваш да караш така. С две думи, махни връзката между всмук. тръби и резервоара и виж, дали сондата ще работи. Какво толкова трудно има? Или ти се иска без да оправиш клапана да тръгне?

Сондата, че е втора ръка не е толкова лошо, ако работи. Дали 100% работи може да каже някой, който е мерил напрежението. Едно е ясно, с втора ръка сонда, скоро пак ще пускаш същата тема "откъде да купя сонда".

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: С каква електроника съм Bosch или Siemens?

Мнение от VINCHUN » 16 Май 2010, 16:33

Първо в темата (ако прочетеш пътвия ми пост) ,ще разбереш за какво питам.След като ми беше разяснено реших да не пускам нова тема а да задам въпроса си за сондата и клапана в тази.Относно това какво ми се иска-искам колата ми да работи нормално!!!Смених днес въпросния клапан (малко по различен на външен вид е ,но реших да пробвам-моя така или иначе не работи) и колата се оправи.Има все още леки вибрации когато колата е на едно място и работи на празен ход,но няма нищо общо с преди.Започна да върви нормално (като за 150к.с.).Като се заслушам докато работи мотора се чува ,че смуче още от някаде въздух,но с това мисля да се занимая утре.Също така утре ще мина отново на диагностика ,за да се разбере дали въпросната ламбда сонда работи.

п.п. Към колегата "zvetiko"- какво имаш в предвид като казваш да махна клемата на акомулатора и да дам на контакт за 5 мин.-така се рестартира компютъра или...???

Поздрави!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 3.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 M44 318is compact М-пакет
Мечтае да кара: 850i :)

Re: С каква електроника съм Bosch или Siemens?

Мнение от stefoto85 » 20 Май 2010, 15:59

Здравейте колеги. Реших да пиша, тъй като имам подобен проблем и място не мога да си намеря, че направо ме е яд да си карам колата. Та болката ми е следната: Когато съм в обороти т.е. на скорост, нямам никакви проблеми. Но когато спра, да речем на сфетофар, оборотите ми както са си нормални, изведнъж падат рязко и пак си се качват, където трябва да бъдат...От инфото което прочетох във темите по въпроса, разбрах, че проблемите с оборотите могат да идват от 7 неща, а именно: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=126046 и мисля да сменям всичко по веригата, като явно трябва да започна от стъпковото моторче. Въпроса ми е такъв. Как да разбера дали е само за почистване или е направо за смяна, някой има ли идея? и 2-ро, бихте ли ми показали въпросния клапан в realoem-а. Благодаря предварително.

п.п. Скоро започвам поетапна смяна на компонентите. Ще пиша резултатите след смяна на всеки един за да се знае какви са разликите и лесно да се разпознават симптомите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: С каква електроника съм Bosch или Siemens?

Мнение от VINCHUN » 21 Май 2010, 11:47

Това е клапана за бензиновите изпарения. :yes:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook