Няколко въпросчета за ТДС-а
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
колега и при мен е мазало в колекторите и кулера, ама няма как, освен от турбинката масло идва и от картерните изпарения и цапат много. Като си извадих мойте кълер и колектори и тръби не мойш да кажеш какво точно представляват. Особенно кулера беше една топка масло и отвън и отвътре. А иначе мисля, че много от нас включително и аз до скоро бъркаме това виене, че идва от турбинката, при мене по големия звук идва от ауспуха, щото е с малък диаметър а налягането става доста голяма при по-високи обороти.
Колегата Zubcho тъкмо си мислех, че ще има някой компетентен дизелджия на събора да ми ги обясни работите
Ако все пак дойдеш, ще съм с един звер в6223кк, не мойш ме пропусна.
Пак ше стане като на Узана само безаджиии 
Колегата Zubcho тъкмо си мислех, че ще има някой компетентен дизелджия на събора да ми ги обясни работите

Ако все пак дойдеш, ще съм с един звер в6223кк, не мойш ме пропусна.




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Абе то аз не съм компетентен по ТДС. Преско79 е в час него ще питаш
А и пак казвам може и да не успея да дойда на тази сбирка нищо, че съм предплатил 1 нощувка.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Zubсho кажи кой е тоя колега да взема и аз от това масло.В момента карам с ТИТАН 10W40 понеже ми го препоръча един приятел,даже днес долях 200мл. и пак стана до средата м/у min. и маx. за близо 4000км.Мисля ,че е добре като се има в предвид че си я понастъпвамZubcho написа:kudo написа:Колега моето турбо започва да просвирва леко преди 2000 об. не бих си правил гаври с колата да я дуя студенаНо защо може да няма смазване,
от турбото ли зависи или от друго/запушени магистрали и т.н./
Може би кофти масло? Примерно по-гъсто докато е студена колата. Тук във форума има 1 пич продава БМВ масло 10W40 - 8 лв. за литър. Та смятам такова да си взема наливно и да туря на моята да я видя що ще се случи. Може и ти да пробваш.
Поздрави

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
Основно маслото идва от удушнка на картерните газове писано е хиляди пъти по тоя въпрос.Просто като се задристи въздушния филтър и турбото почва да ги опъва повече изпаренията и цапа.Решението или по-честа смяна на филтъра или поне чистенето му на 5000км.И ако някой ми каже че е гледал чисти колектори на турбо дизел независимо какъв направо да се гръмне 

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Няколко въпросчета за ТДС-а
сега съм с тва масло и за 10К км. ми е изгорило 500-600мл. преди тва бях с Кастрол и Мобил и ми гореше по 1л. може и повече. Само, че във Варна съм виждал да го продават само на едно място и ми искаха 15 лв./л. А иначе това масло оригинално на БМВ ли е, щото съм чувал, че БМВ слагат Кастрол. Някой ако е по-запознат да драсне един ред, че се притеснявам да не ми пре*бе я турбинка, я нещо друго.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани