BMW 524 td e34
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: bmw 524 td e34
NikiNikolov написа:Ехо, кви са тия пари бря, шлайфането на 4 цил. глава е 12 лв. на 6-так да е макс 20 кинта. Останалите процедури по глава си ги правиш сам, мога да ти услужа със скоба за клапаните/направи си сам/. живи здрави.
Съгласен съм с теб (за някои неща). Незнам дали обърна внимание че има и заваряване! Сигурно и тва мога да си го направя вкъщи, ааа и мога даже сам да я надуя да видя дали заварката е станала хубаво и дали ще държи!
Понякога се чудя БМВ-та ли караме или каруци! Вярно че българина от всичко разбира и всичко може!
И колега извинявай ако нещо ама в повечето случаи ефтиното излиза скъпо - то може би и за това почти всички тдс-и са в окаяно състояние, за жалост (оттам и после се плюят толкова много).
А за коментара че хубава гарнитура струва 75лв. само мога да се изсмея! С такава не бих си наказал колата, освен ако не си падаш мазохистче. Не искам да прозвучи като "тоя па сега на паралия ли се прави с тия части", просто пиша аз какво съм си взел и въобще не ме интересува, че съм се прецакал може би, евентуално с 100лв. примерно!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: bmw 524 td e34
колега да ти кажа честно няма никва гаранция,че тая гарнитура от 100 и колко беше че ще излезе по читава от тази от 75лв прии положевние че ако ги сравним сиг са еднакви а и никъде не съм споменал хубава при това но щом е спец.магазин би трябвало......а това че даваш толкова пари за части и ремонти си е твоя грижа мен не ме засяга ти даде едни цени аз давам други а и надали като ти дигна капака ше разбереш каква ми е гарнитурата,не само частите са важни важен е и майстора така че аз не съм виновен,че се засягаш за такива работи всички караме БМВ,различна е подръжката и собственика...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Feel_The_Power
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.04.2010
- Пол: Мъж
Re: bmw 524 td e34
Благодаря за всички отговори... така като гледам скоро ще ставаме колеги... аз не разбирам много от коли но по цените които дадохте няма да излезне повече от 750лв... (ако не съм се объркал) и ще видиме ще я взема и ще я закарам на "доктора да я преслуша" да си каже мнението ... и да каже какви пари ще излезне ... и ако цените на частите са със работата ще е супер ... за расхода супер ... само цвета на колата е многоо гаден но сигурно ще свикна с него ...
дано станем по скоро колеги ... и като я оправя ... ще я снимам и ще я сложа на аватара ...
ПОЗДРАВИ И БЛАГОДАРЯ ЗА БЪРЗИТЕ ОТГОВОРИ!...


- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: BMW 524 td e34
Колега, има възможност главата да е спукана. Особенно щом човека е поддържал 200 по магистралата продължително време - в цилиндъра се развива висока температура и като прегрее мотора веднага или духа гарнитура, или пука глава.
Ако купиш колата задължително дай главата да я тестват т.е. да я надуят, преди да монтираш с новата гарнитура.
Ако купиш колата задължително дай главата да я тестват т.е. да я надуят, преди да монтираш с новата гарнитура.
Re: BMW 524 td e34
Такам, да изразя и аз мнение...
Първо, харчела много. Ето колко харчи:
градско: 7.5-9(ако я караш с доволно газ)
извънградско: 110-5.5;6.0л 130:7.0л; 160: 8л
Ако е много, по-добре не взимай БМВ, а Опел.
Второ, трудно се намирали части. Не е така.
Трето, скъпи били. Има си цени, мера според мера.
Само да допълня, би ли го попитал к'во му е правил на тоя двигател и сигурен ли е, че държи 200 по магистралата? Щото аз не съм убеден, че е толкова перфектен. Колкото до вървеж, върви средно, като минеш 3 хиляди оборота почва хубавото. В града няма проблем по сфетофарите с други, колкото него мощни - можеш да им сипваш.
Първо, харчела много. Ето колко харчи:
градско: 7.5-9(ако я караш с доволно газ)
извънградско: 110-5.5;6.0л 130:7.0л; 160: 8л
Ако е много, по-добре не взимай БМВ, а Опел.
Второ, трудно се намирали части. Не е така.
Трето, скъпи били. Има си цени, мера според мера.
Само да допълня, би ли го попитал к'во му е правил на тоя двигател и сигурен ли е, че държи 200 по магистралата? Щото аз не съм убеден, че е толкова перфектен. Колкото до вървеж, върви средно, като минеш 3 хиляди оборота почва хубавото. В града няма проблем по сфетофарите с други, колкото него мощни - можеш да им сипваш.
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: BMW 524 td e34
Абе,с най общи приказки мотора има що годе добри данни за годините в които е разработен,но както казват колегите обърни внимание на главата на мотора-това е проблемното звено на този мотор.Аз го карам вече 5 г. и съм доволен от него.Успех! 

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- Feel_The_Power
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.04.2010
- Пол: Мъж
Re: BMW 524 td e34
Ами взехме я тази Е34ка и я закарахме на майстор...(познат) той каза че като има време ще и свали главата ... и ще я носи да я проверят специалисти да я надуят ако трябва да правят клапани водачи... да я направят ... а попитах го каза че е потдържал 180-190 км/ч
защото на 200 км/ч вече почвало да влиза в "лютеницата" така да се каже
ами няма значение каквото станало станало ... важното е щетите да не са големи и дано да е така... а да ви попитам знаете ли колко пари горе доло струва едно динамо,че ... нещо се базика... ориентировачно поне ... БЛАГОДАРЯ и ПОЗДРАВИ


- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: BMW 524 td e34
Feel_The_Power написа:Ами взехме я тази Е34ка и я закарахме на майстор...(познат) той каза че като има време ще и свали главата ... и ще я носи да я проверят специалисти да я надуят ако трябва да правят клапани водачи... да я направят ... а попитах го каза че е потдържал 180-190 км/чзащото на 200 км/ч вече почвало да влиза в "лютеницата" така да се каже
ами няма значение каквото станало станало ... важното е щетите да не са големи и дано да е така... а да ви попитам знаете ли колко пари горе доло струва едно динамо,че ... нещо се базика... ориентировачно поне ... БЛАГОДАРЯ и ПОЗДРАВИ
Ходи си ремонтираи алтернатора няма смисъл да взимаш друг.

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: BMW 524 td e34
Абе това с ремонта на алтернатора е малко... нерентабилна работа, при положение че втора ръка са по 50-на лева. Щото като почнеш - четки-15лв и после не се оправя щото не било от тва, сменяш реле - 20 лв, ама пак не се оправя - накрая диодна плочка - пак 20-на лева и пак не се оправя и се оказва че има укъсили намотки на ротора и кво прайм? Свалял си алтернатора 5 пъти, дал си 100 лева за ремонт и накрая пак не зарежда... Взимаш един алтернатор втора ръка, слагаш го за 30 мин и готово. Някой ще каже че за алтернатор втора ръка е риск, щото може да се скапе всеки момент - да, ама не - все пак това не е жигули, а БМВ - просто си задайте въпроса колко често се скапват алтернатори на нашите коли?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: BMW 524 td e34
Shishmanov написа:Абе това с ремонта на алтернатора е малко... нерентабилна работа, при положение че втора ръка са по 50-на лева. Щото като почнеш - четки-15лв и после не се оправя щото не било от тва, сменяш реле - 20 лв, ама пак не се оправя - накрая диодна плочка - пак 20-на лева и пак не се оправя и се оказва че има укъсили намотки на ротора и кво прайм? Свалял си алтернатора 5 пъти, дал си 100 лева за ремонт и накрая пак не зарежда... Взимаш един алтернатор втора ръка, слагаш го за 30 мин и готово. Някой ще каже че за алтернатор втора ръка е риск, щото може да се скапе всеки момент - да, ама не - все пак това не е жигули, а БМВ - просто си задайте въпроса колко често се скапват алтернатори на нашите коли?
И като ти се скапе след 2 дни алтернатора дето е втора ръка, и ще си го биеш у главата. Тънки сметки и накрая с ... в гъзот

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: BMW 524 td e34
А като смениш всичко и се окаже че е укъсил ротора кво прайм а? Сигурно и него ще смениш? То в такъв случай най-добре да идеш да си купиш нов алтернатор от магазина.
А колкото до алтернаторите втора ръка дето отказват след 2 дена - твоя през 2 дена ли отказва? Щото конкретно върху алтернаторите на БМВ наблюденията ми са че са изключително дълготрайни и рядко създават проблеми.
А колкото до алтернаторите втора ръка дето отказват след 2 дена - твоя през 2 дена ли отказва? Щото конкретно върху алтернаторите на БМВ наблюденията ми са че са изключително дълготрайни и рядко създават проблеми.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: BMW 524 td e34
Shishmanov написа:А като смениш всичко и се окаже че е укъсил ротора кво прайм а? Сигурно и него ще смениш? То в такъв случай най-добре да идеш да си купиш нов алтернатор от магазина.
А колкото до алтернаторите втора ръка дето отказват след 2 дена - твоя през 2 дена ли отказва? Щото конкретно върху алтернаторите на БМВ наблюденията ми са че са изключително дълготрайни и рядко създават проблеми.
Добре колега казваш че са много здрави и несе преебават искаш да взимаш друг? Немога да разбера защо си противоречиш.


- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: BMW 524 td e34
Аз не съм казал че искам да взимам друг, моя си е наред засега. Но ако се скапе и опре работата до ремонт - по добре друг - разправиите са много по малко.
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: BMW 524 td e34
Когато знаеш какво се е скапало в алтернатора и го занесеш на читав човек да го ремонтира,парите са като за "секънд хенд" за който не знаеш нищо. 

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: BMW 524 td e34
Там е работата че трудно се установява например дали са четки или укъсил ротор, тъй като симптомите са много сходни.
А е кофти като се окаже че си налял 100-на лева да си направиш алтернатора като хората, а се окаже че той е негоден.
Както и да е, всеки има право на избор. Аз предпочитам 50 лева и половин час работа и да нямам повече проблеми отколкото сваляне, ходене по майстори и хвърляне на сумати пари с неясен в бъдещето резултат.
А е кофти като се окаже че си налял 100-на лева да си направиш алтернатора като хората, а се окаже че той е негоден.
Както и да е, всеки има право на избор. Аз предпочитам 50 лева и половин час работа и да нямам повече проблеми отколкото сваляне, ходене по майстори и хвърляне на сумати пари с неясен в бъдещето резултат.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани