м20б25 -> м50б25
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м20б25 -> м50б25
kirililiev написа:BULL3T написа:kirililiev написа:баварка написа:kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.
шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата колам20 има едно предимство,може да му се набие турбина както е сток
Точно така Кире и аз мисля да нибия един охлюв,след едно сервизиране и да си я карам на 0.4
лесно звучи,трябва ти само свестен майстор,5,6 хилки и повечко късмет,щот при турбото всяка грешка се наказва доста грубо и компромиси не се правят,като гледам предната тема с опитите за отстраняване на проблема по колата....(вие дори незнаете дали е б20 или б25),си мисля че това ще е голям залък за вашата уста,не искам да се убиждаш или да смяташ че те подценявам,но набиването на толкова леф без неясен резултат по скоро ще станеш монтьор отколкото шофьор.та мисълта ми е,да заложиш на проста,елементарна и здрава концепция за дрифт,и след време като ти станат ясни някой работи да я промениш,а не да скачаш направо на последното стапало,щото понякога много боли...и вместо да караш се ровиш в маслата
Еми не знам вече,всеки ми вика различно.Стоян вика м30,Весо м50 ,някой от вас м20. Не знам просто какво да измисля вече.Охлюви ли да слагам атмосферки ли да правя. Само времето ще покаже,тия дни ще го мисля пък да видим какво ще ми роди кухата глава!
п.п. nabora на 20 съм,що малък ли съм да се занимавам с коли?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: м20б25 -> м50б25
_65536_kb_sec_ написа:то и М70 не е лош вариант ама ръчка йог![]()
![]()
![]()
Нещо от типа ама там тряя си милионер![]()
![]()
![]()
в е36 ше влезе ли?

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: м20б25 -> м50б25
BULL3T написа:kirililiev написа:BULL3T написа:kirililiev написа:баварка написа:kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.
шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата колам20 има едно предимство,може да му се набие турбина както е сток
Точно така Кире и аз мисля да нибия един охлюв,след едно сервизиране и да си я карам на 0.4
лесно звучи,трябва ти само свестен майстор,5,6 хилки и повечко късмет,щот при турбото всяка грешка се наказва доста грубо и компромиси не се правят,като гледам предната тема с опитите за отстраняване на проблема по колата....(вие дори незнаете дали е б20 или б25),си мисля че това ще е голям залък за вашата уста,не искам да се убиждаш или да смяташ че те подценявам,но набиването на толкова леф без неясен резултат по скоро ще станеш монтьор отколкото шофьор.та мисълта ми е,да заложиш на проста,елементарна и здрава концепция за дрифт,и след време като ти станат ясни някой работи да я промениш,а не да скачаш направо на последното стапало,щото понякога много боли...и вместо да караш се ровиш в маслата
Еми не знам вече,всеки ми вика различно.Стоян вика м30,Весо м50 ,някой от вас м20. Не знам просто какво да измисля вече.Охлюви ли да слагам атмосферки ли да правя. Само времето ще покаже,тия дни ще го мисля пък да видим какво ще ми роди кухата глава!
п.п. nabora на 20 съм,що малък ли съм да се занимавам с коли?
значи реално от всеки мотор ще си доволен,стига да е поне около 200 коня и да е читав,избора го правиш ти,тетваш всички мотори как вървят в е34,кой как се развърта и кой как върви и си избираш на какво да заложиш,друг начин няма

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: м20б25 -> м50б25
Според съвета на Киро има едно 535 ако искаш да тестваш след някоя и друга седмица излиза от гаража




20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани