Пневматично окачване за е34 възможноли е?
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
mikluho написа:Проблема при БМВ-то е че амортисьорите са в пружините иначе има много евтини решения
примерно като това ЦЪК
А при Е34 мисля че имаше модел с нивомат на четирите колела
ако не бъркам единственото е34 с "нивомат" на четитире колела е М5 но там е адаптивно окачване което е доста по различно от нивомата!
А това въздушно окачване е голям кеф както каза kirililiev
BMW Service Team
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
IAV написа:mikluho написа:Проблема при БМВ-то е че амортисьорите са в пружините иначе има много евтини решения
примерно като това ЦЪК
А при Е34 мисля че имаше модел с нивомат на четирите колела
ако не бъркам единственото е34 с "нивомат" на четитире колела е М5 но там е адаптивно окачване което е доста по различно от нивомата!
А това въздушно окачване е голям кеф както каза kirililiev
Kak точно работи нивомата на М-ката

Струва ми се по-реално,като изпълнение.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... ll_device/

Последна промяна ivan. на 29 Яну 2010, 13:21, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
kirililiev написа:mikluho написа:Проблема при БМВ-то е че амортисьорите са в пружините иначе има много евтини решения
примерно като това ЦЪК
то тва няма нищо общо с въздушното окачване,просто тва е няква въздушна възглавница за повдигане.говорим за въздушно окачване което напълно замества пружината.
Извини ме
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
ivan. написа:Kak точно работи нивомата на М-ката![]()
Струва ми се по-реално,като изпълнение.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... ll_device/
Не съм на ясно в подробности как точно работи адаптивното окачване при М5 но знам че като цяло замисалът на нивомата е да компенсира тежестта!
А идеята на адаптивното е да реагира адекватно и бързо на промените на пътната обстановка,като едновременно с това и колата не вози като каруца!
Последна промяна IAV на 29 Яну 2010, 13:42, променена общо 1 път
BMW Service Team
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
Това е интерсно-никога не се бях замислял.
Гледам има и отделен модул за амортресорите
П.П.това реле(номер 21) на горната схема,някой знае ли къде трябва да се намира
Гледам има и отделен модул за амортресорите

П.П.това реле(номер 21) на горната схема,някой знае ли къде трябва да се намира


by ''kompleksa''
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
гледам че схемата е от утринг най вероятно е по корите скрито някъде или под аздната седалка!
А по междо другото М5 няма копче за реглаж на фаровете заради окачването!
А по междо другото М5 няма копче за реглаж на фаровете заради окачването!
BMW Service Team
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
IAV написа:гледам че схемата е от утринг най вероятно е по корите скрито някъде или под аздната седалка!
А по междо другото М5 няма копче за реглаж на фаровете заради окачването!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ll_device/
за седана е същата работа.
Но май тоя вид окачване е било опция едно време

Koлко е ефективно


by ''kompleksa''
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
Аз мисля, че пневматичното окачване е повече забавно, отколкото практично, но БМВ не е най-подходящата кола за това - все пак има буик и шеви за кво ги произвеждат 

E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
Christoff написа:Аз мисля, че пневматичното окачване е повече забавно, отколкото практично, но БМВ не е най-подходящата кола за това - все пак има буик и шеви за кво ги произвеждат

...........A тия инженери,мислили горната схема-какво да кажат

ние сле 20 години май няма да я разберем

П.П за окачване съм твърдо за М


.........
Просто казано -ЕСП-ТО премига доста,за да гони темпото на стоково м-ково окачване..........сравнявано е с коли от един клас,но с 15 год.разлика от производство
Окачването от схмата ,ако го намеря да се продава и минута няма да се замисля
Последна промяна ivan. на 29 Яну 2010, 18:03, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
Christoff написа:Аз мисля, че пневматичното окачване е повече забавно, отколкото практично, но БМВ не е най-подходящата кола за това - все пак има буик и шеви за кво ги произвеждат
ами те буик и шеви не са на пневматично окачване...може и да има някой за които незнам.все пак



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
ivan. написа:Christoff написа:Аз мисля, че пневматичното окачване е повече забавно, отколкото практично, но БМВ не е най-подходящата кола за това - все пак има буик и шеви за кво ги произвеждат
...........A тия инженери,мислили горната схема-какво да кажат![]()
ние сле 20 години май няма да я разберем
П.П за окачване съм твърдо за М(май и то е няколко вида за е34
)...........
.........
Просто казано -ЕСП-ТО премига доста,за да гони темпото на стоково м-ково окачване..........сравнявано е с коли от един клас,но с 15 год.разлика от производство
Окачването от схмата ,ако го намеря да се продава и минута няма да се замисля
тва за мигането на есп и темпото не го разбрах,може ли да уточниш?
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
kirililiev написа:ivan. написа:Christoff написа:Аз мисля, че пневматичното окачване е повече забавно, отколкото практично, но БМВ не е най-подходящата кола за това - все пак има буик и шеви за кво ги произвеждат
...........A тия инженери,мислили горната схема-какво да кажат![]()
ние сле 20 години май няма да я разберем
П.П за окачване съм твърдо за М(май и то е няколко вида за е34
)...........
.........
Просто казано -ЕСП-ТО премига доста,за да гони темпото на стоково м-ково окачване..........сравнявано е с коли от един клас,но с 15 год.разлика от производство
Окачването от схмата ,ако го намеря да се продава и минута няма да се замисля
тва за мигането на есп и темпото не го разбрах,може ли да уточниш?

В завой с добри гуми ,при летни условия:
-е34 тдс м спорт окачване.
-е 220 цди(143 к.с. с есп)
-еднаква скорост на завоя:
-едната святка и взима газта:
-другата без да трепне -преминава на ръба.
Кой ли взе разстоянието за по -кратко време



by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
ivan. написа:kirililiev написа:ivan. написа:Christoff написа:Аз мисля, че пневматичното окачване е повече забавно, отколкото практично, но БМВ не е най-подходящата кола за това - все пак има буик и шеви за кво ги произвеждат
...........A тия инженери,мислили горната схема-какво да кажат![]()
ние сле 20 години май няма да я разберем
П.П за окачване съм твърдо за М(май и то е няколко вида за е34
)...........
.........
Просто казано -ЕСП-ТО премига доста,за да гони темпото на стоково м-ково окачване..........сравнявано е с коли от един клас,но с 15 год.разлика от производство
Окачването от схмата ,ако го намеря да се продава и минута няма да се замисля
тва за мигането на есп и темпото не го разбрах,може ли да уточниш?
![]()
В завой с добри гуми ,при летни условия:
-е34 тдс м спорт окачване.
-е 220 цди(143 к.с. с есп)
-еднаква скорост на завоя:
-едната святка и взима газта:
-другата без да трепне -преминава на ръба.
значи за да е коректно сръвнението,колите трябва да са с еднаква маса и еднакви гуми,еднакъв баланс...най добре да са еднакви и двете.има множество фактори които повлиават на сцеплението,само разликата от гума до гума е от земята до небето.относно м окачването,единствената разлика от оригиналното е че е малко по свалено и с 10% може би по твърдо...дали има и толкова немога точно да преценя,но не е нищо особенно общо взето.
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
Кире -ти си човек с опит в тая сфера,а аз го говоря някакси ''народно''
Но незнам каква е разликата технологично,но на практика се усеща осезаемо.
100% само и само това ,мога да кажа ,че разликата не е само във височината
Един пример само-чаках 10 дни амортресор(цени няма да споменавам),друго е ако си тествал изоставени такива окачвания с турски съвместими газови амортесиори и съмнителни пружини
Ако това с модула от схемата горе ми падне в ръцете............незнам ,ама май го имам на едната кола-утре на канал за 100%
нямам празна букса нито за бушон,нито за реле
Все пак говоря за ежедневка,без пистови наклонности,ма като знам какви камшици съм му раздавал
П.П ГУМИТЕ от 10г са ми само континентал
Но незнам каква е разликата технологично,но на практика се усеща осезаемо.
100% само и само това ,мога да кажа ,че разликата не е само във височината

Един пример само-чаках 10 дни амортресор(цени няма да споменавам),друго е ако си тествал изоставени такива окачвания с турски съвместими газови амортесиори и съмнителни пружини

Ако това с модула от схемата горе ми падне в ръцете............незнам ,ама май го имам на едната кола-утре на канал за 100%


Все пак говоря за ежедневка,без пистови наклонности,ма като знам какви камшици съм му раздавал

П.П ГУМИТЕ от 10г са ми само континентал

by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Пневматично окачване за е34 възможноли е?
ivan. написа:Кире -ти си човек с опит в тая сфера,а аз го говоря някакси ''народно''
Но незнам каква е разликата технологично,но на практика се усеща осезаемо.
100% само и само това ,мога да кажа ,че разликата не е само във височината![]()
Един пример само-чаках 10 дни амортресор(цени няма да споменавам),друго е ако си тествал изоставени такива окачвания с турски съвместими газови амортесиори и съмнителни пружини![]()
Ако това с модула от схемата горе ми падне в ръцете............незнам ,ама май го имам на едната кола-утре на канал за 100%нямам празна букса нито за бушон,нито за реле
![]()
Все пак говоря за ежедневка,без пистови наклонности,ма като знам какви камшици съм му раздавал![]()
П.П ГУМИТЕ от 10г са ми само континентал
така е,прав си,има разлика от оригиналното,по стабилно е,това е ясно,за ежедневни цели не е лошо

51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани