Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Волан без бег, на кормилен прът със бег.
///peter написа:Аз не разбрах мулти ли е или не, че ако е мулти е друга бира, но архитекта нали е много добар, ще му каже
а бе, да се поддържа духа на подфорума-той милти нео може да върже

......................................
На истинската тема заглавието би било:...''преправяне шлещите на волан''.......или неещо подобно


by ''kompleksa''
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
Стоянчо , ако направиш нещо подобно направо ще ме е страх да излизам по улиците да се движа
Всякакви побългарявания по кормилното управление и особенно по кормилната колона в контакта с волана са абсолютно недопустими
Аз бях купил преди година , супер маняшкия (даже за мен ,най-хубавия оригинален волан за Е34) на Nardi пред който Мтехник 2 бледнее и по ергономия и по дизайн и понеже беше от Е34 ///М5 без възд.възглавница нямаше как да влезе на моите шлици 21 мм диаметър на кормилния вал , дълго време ме "стягаше сърцето" , тъгувах по него ,че не можех да го сложа директно , дадох го на брат ми на Е30-ската за една седмица да го покара а той пък се влюби в него (той е с Мтехник 2) и накрая го продадох на Сашо Plague на бързия туринг , но той си жертва кормилната колона и въздушната възглавница
, като я замени с такава за без въздушна възглавница - диаметър 16 мм и сложи волана ,като до ден днешен кара така
Аз съм влюбен в този волан ,но държа преди всичко на възглавницата ,ако един ден си купя Е34 без възглавница добре , но да я махна за такова нещо
Сашо в момента си кара автомобил с оригинални части/запресовки/контакти по колоната и всичко е точно ,но ти да побългаряваш - недей
Георги Пенчев

Всякакви побългарявания по кормилното управление и особенно по кормилната колона в контакта с волана са абсолютно недопустими

Аз бях купил преди година , супер маняшкия (даже за мен ,най-хубавия оригинален волан за Е34) на Nardi пред който Мтехник 2 бледнее и по ергономия и по дизайн и понеже беше от Е34 ///М5 без възд.възглавница нямаше как да влезе на моите шлици 21 мм диаметър на кормилния вал , дълго време ме "стягаше сърцето" , тъгувах по него ,че не можех да го сложа директно , дадох го на брат ми на Е30-ската за една седмица да го покара а той пък се влюби в него (той е с Мтехник 2) и накрая го продадох на Сашо Plague на бързия туринг , но той си жертва кормилната колона и въздушната възглавница



Сашо в момента си кара автомобил с оригинални части/запресовки/контакти по колоната и всичко е точно ,но ти да побългаряваш - недей

Георги Пенчев
Re: Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
мога само да се присъединя към Penchev...
Абсолютно всякакви преправяния или побългарявания са както недопустими, така и забранени по нормалните държави. Направо главата не ми го побира, как ти идват такива диви идеи, при положение, че явно това не ти е силната област.
Абсолютно всякакви преправяния или побългарявания са както недопустими, така и забранени по нормалните държави. Направо главата не ми го побира, как ти идват такива диви идеи, при положение, че явно това не ти е силната област.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Волан без еърбег, на кормилен прът с еърбег.
е още от вчера съм се примирил - вижте в продава какъв волан хубав съм пуснал
и сега се търси хубав бегов волан с 4 лъча отново, защото иначе няма как наистина.
пък щом екстрата е налична ще има снимков материал




и сега се търси хубав бегов волан с 4 лъча отново, защото иначе няма как наистина.
пък щом екстрата е налична ще има снимков материал

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани